Q&A: Presumptive 2020-21 ASSU مدیران منیر Alimire و Vianna Vo

منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21 هستند presumptive ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) مدیران برای 2020

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

منیر Alimire '22 و Vianna Vo '21 هستند presumptive ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) مدیران برای 2020-2021 سال تحصیلی. این تخته سنگ در حال اجرا است unopposed در این هفته انتخابات است و تایید شده توسط دانش آموزان برای حقوق کارگران (SWR) در دانشگاه استنفورد دانش آموزان از رنگ ائتلاف (د) از دانشگاه استنفورد روزانه به هیئت تحریریه و نسل اول کم درآمد مشارکت (تلنگر). بخشهایی از این مصاحبه ویرایش شده اند برای concision و وضوح.

استنفورد روزانه [TSD]: می تواند به شما به من بگویید در مورد پس زمینه خود را ؟

منیر Alimire [MA]: من دانشجوی سال دوم از مینه سوتا اما من هم بزرگ شده در کنیا. من در رشته مطالعات شهری و انسان شناسی. در این سال من به عنوان [کارشناسی] سنا صندلی بود که واقعا ارزش تجربه و به من یک نگاه به راهی که ASSU توابع راه که ASSU می تواند رشد کند. به طور کلی این یک تجربه واقعا خوب — من فکر می کنم من چیزهای زیادی یاد گرفتم.

Vianna Vo [OK]: من برای اولین بار درگیر شدم با ASSU من سال دوم به عنوان یک مدیر اجرایی همکار با سلامت روانی و سلامتی کمیته. و بود که من اول در سازماندهی و فعالیت و چه دولت های دانشجویی به طور خاص می تواند انجام دهد. از وجود من واقعا علاقه مند و مقدار زیادی از کار من بوده است متمرکز در بهداشت روانی و سلامتی. بنابراین در این سال من در حال حاضر مدیر بهداشت روانی و سلامتی و از طریق این تجربه به من آموخته زیادی در مورد چگونه استنفورد کار می کند و یا چه دولت مثل این است که من قادر به پاسخگویی به بسیاری از واقعا شگفت انگیز افرادی که فوق العاده پرشور در مورد تلاش برای ایجاد یک تغییر در اینجا در محوطه دانشگاه.

TSD: آیا شما می خواهید برای دریافت درگیر در سیاست ؟

کارشناسی ارشد: زمانی که من رفت و برگشت به ایالات متحده ... من درگیر شد با مینه سوتا شورای جوانان و سیاست, فعالیت های مرتبط با سازمان. و من در واقع واقعا سوخته آمدن به دانشگاه استنفورد و من احساس می کردم "اوه نه وجود دارد بسیاری از راه های که شما می توانید به طور موثر را تغییر دهید." اما در نگاه به گذشته آن را عجیب و غریب بود چون من واقعا نمی باید یک ایده از آنچه تغییر–ساخت در واقع به نظر می رسد به عنوان یک ساختار .... درگیر شدم با فعال سازمان در محوطه دانشگاه بودند که واقعا خاص خود اهداف و خواسته و به من آموخته زیادی در مورد چگونه شما برای ساختن یک جنبش چگونه می توانم شما درخواست برای تغییر چه تغییر در واقع شبیه چه هستند این ایده ها چگونه شما را به مراقبت از خود را هنگامی که شما در حال انجام سازماندهی و همه چیز.

VV: من می خواستم برای کشف کردن آنچه که بهترین راه برای تغییر چیزهایی که در اطراف در اینجا و یا حداقل بهترین راه برای من به تغییر چیزهایی در اطراف در اینجا. من می دانم که وجود دارد بسیاری از راه های مختلف شما می توانید از طریق مانند اقدام مستقیم. من واقعا نا امید نمی دانستند چه می گذرد, چه پروژه های دانشگاه استنفورد در حال کار بر روی آنچه که در واقع در حال تغییر, و بنابراین من می خواستم به در اتاق که در آن همه کسانی که از تصمیم گیری و.... و به همین دلیل من با منیر, شده است در حال اجرا برای Exec. و ما فوق العاده هیجان زده به خدمت برای Exec چرا که ما می خواهیم به در اتاق که ما می خواهید می شود قادر به حمایت از طرف دیگران برای جامعه ما می خواهیم قادر به رله هر آنچه که نیاز است که دانش آموزان باید به مدیران و همچنین ترویج شفافیت بیشتر بین دولت و دانش آموزان آنجا که من می دانم که این می تواند واقعا خسته کننده وقتی که شما نمی دانید که چه خبر است.

TSD: چگونه شما را انتخاب کنید هر یک از دیگر به عنوان در حال اجرا آمپول?

کارشناسی ارشد: پس من و Vianna شناخته شده اند با یکدیگر پس از زمستان سه ماهه من در سال اول.

VV: و من سال دوم.

MA: ما در واقع ملاقات و صحبت کردن در مورد سلامت روان و همه چیز ... ما نیز زندگی می کردند با یکدیگر در نیامده. ما شناخته شده هر یک از دیگر در حالی که برای. ... من همیشه واقعا تحسین Vianna ترویجی و این واقعیت است که Vianna در بالای خود گه. وجود ندارد بسیاری از مردم در ASSU که همانطور که در بالای خود را گه به عنوان Vianna.

VV: در این سال من هم با حضور یک زن و شوهر سنا در جلسات و منیر بود سنا صندلی و من واقعا تحسین منیر سبک رهبری و توانایی برای انجام کارها. منیر فوق العاده پرشور در مورد قادر بودن به دنبال تغییر به خصوص از طریق ASSU. منیر همچنین دارای مقدار زیادی از نهادی دانش در مورد مناطق خاص از جمله خشونت جنسی و پیشگیری و همچنین. بنابراین من فکر می کنم ما می تواند واقعا خوب کار می کنند با هم.

TSD: با COVID-19 موثر بر استنفورد جامعه چه شما انتظار می رود به عنوان موانع در آینده ؟ چگونه شما کار خواهد کرد برای غلبه بر آنها ؟

کارشناسی ارشد: اولین چیز این است که بودجه و ... تلاش برای کشف کردن چگونه استنفورد جاوا حرکت است. ما در حال حاضر در بودجه نامه ای برای معاون شهردار برای امور دانشجویی (VPSA) و این که برای رفتن به ارائه هنگامی که Persis [Drell ها کشيش] شروع می شود و او مشورت ژوئن 1. ما باید کاهش بودجه در طول سال تحصیلی. این ASSU هنوز هم قادر به انجام بسیاری از توابع و شروع به خود را طرح اما بسیاری از چیزهایی که ما می خواهیم برای حمایت, مانند, افزایش دانشکده تنوع و یا به طور کامل تامین مالی و نیروی انسانی به عنوان IX, اتاق کار ممکن است چیزهایی است که ما باید برای قرار دادن به مدت طولانی-محدوده برنامه ریزی فرآیند به جای چیزهایی که ما میخوایم شروع به انجام در حال حاضر است.

فراتر از آن است که تلاش برای حرکت به تمام پروژه های ما از تیم و کار گروهی در یک مجازی تنظیم — من فکر کردن در مورد چگونه آن زمان سه ماهه بهار به پایان می رسد همه در حال رفتن به یک مقدار زیادی از زوم فرسودگی شغلی. ما واقعا خوش شانس است که افرادی که ما در حال رفتن به محل کار با افرادی که ما در حال حاضر می دانیم به خوبی متعهد به این کار ... و ما می توانیم با تکیه بر آنها برای انجام این کار است. اما من فقط نگران onboarding جدید سناتور و همه چیز و تلاش برای آموزش مردم در پروژه ها.

واقعیت این است که ما آینده را در پاییز — نوع ترسناک است. حتی اگر آن را 100% تایید کرد و در عین حال از آن است که احتمال بیشتری نسبت به نه که هر کس نمی خوای قادر به آمده به عقب در پاییز و تلاش برای کشف کردن چگونه ما می رویم به حرکت آن است. چه خواهد شد وکالت شبیه به خصوص از آنجایی که ما نمی دانیم که تصمیم گیرندگان کلیدی هستند ؟ وجود یک مجلس سنا در جلسه هفته گذشته با سقوط کمیته برنامه ریزی و همانطور که ما درخواست آنها سوال می شود که تا 25 کمیته های مختلف که در حال تصمیم گیری در مسائل مختلف اطراف COVID. چگونه می توانم به شما آدرس آن ؟ چگونه شما شروع به زمانی که شما نمی دانید که فرد کلیدی در قیمت و یا کسی که فرد کلیدی در دانشجویان بین المللی?

هر کس واقعا احساسی رفتن را از طریق آن. ما زوم-بمباران در افراد حزبی تجمع... این واقعا ترسناک و وحشتناک. ما نیاز استنفورد قادر به پاسخگویی و ارائه خدمات است.

TSD: چگونه شما حرکت آینده نامشخص?

VV: هر آنچه که ما انجام بالاترین اولویت ما این است که به وضوح در ارتباط به بدن دانش آموز و مطمئن شوید که از نیازهای خود هستند شنیده می شود. حتی فقط حفظ صداقت و شفافیت در مورد آنچه اتفاق افتاده یا چه می گذرد. من فکر می کنم مصرف آن را گام به گام تفکر واقعا جلوتر از زمان و داشتن برنامه های احتمالی — ما باید واقعا خلاق در مورد چگونه ما می خواهیم به جلو حرکت کند با این تکرار ASSU به خصوص از آنجایی که این واقعا چیزی است که ما قبل از مواجه می شوند مانند چگونه می خواهیم برای حفظ بهره وری در [اجرایی] کابینه سنا فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) اما همچنین در حالی که مطمئن شوید که مردم نمی سوزاند ؟

فرسودگی شغلی است که در حال حاضر مسئله ای است که می آید در سراسر بسیاری از مردم که در حال دفاع به دلیل آن است که بسیاری از زايمان — اما این یک کار از عشق به عنوان من می خواهم به می گویند — اما در همان زمان مردم دستکاری بسیاری از چیزهایی که نه فقط برای مدرسه اما برای کارهای شخصی نیز هست. بنابراین علاوه بر اطمینان ما کارآمد ASSU ما می خواهیم به مطمئن شوید که مردم خود را به دنبال.

MA: من می خواهم ASSU به یک hub برای دانش آموز وکالت و واقعا به مردم آنچه آنها نیاز دارند اما ما نمی تواند انجام دهد مگر اینکه ما قادر به مراقبت از ASSU اعضای.

VV: در زمان عدم اطمینان مردم نیاز به می دانم که به نوبه خود به و من امیدوار هستم که ASSU می شود که محل امن برای مردم برای رسیدن به, برای, اطلاعات, به می دانم که ما در حال کار برای آنها.

TSD: چه یک واقعیت سرگرم کننده در مورد شما ؟

MA: من می توانم بازی بین هفت و 10 ابزار! برخی از آنها مانند 0.5 در حال حاضر پس از من آنها را در حالی که.

VV: حتی اگر من سقوط کردن من اسکیت اغلب من یک اسکیت باز!

این ASSU برگزاری انتخابات در روز دوشنبه و سه شنبه.

تماس با منیر Alimire در amunira 'در' stanford.edu.
تماس با Vianna Vo در viannavo 'در' stanford.edu.

تماس با آنا Milstein در annamil 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن