Q&A: چرا جامعه همجنسگرایان است در معرض خطر بیشتری از COVID-19

بیش از 200 ، 000 همجنسگرایان بزرگسالان در کالیفرنیا دارای شرایط پزشکی که باعث افزایش آسیب پذیری خود را به اثرا

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

بیش از 200 ، 000 همجنسگرایان بزرگسالان در کالیفرنیا دارای شرایط پزشکی که باعث افزایش آسیب پذیری خود را به اثرات COVID-19 با توجه به تحقیقات جدید توسط کاترین اونیل, یک تحلیلگر سیاست با ویلیامز موسسه در UCLA مدرسه قانون است.

اونیل خواهد سهم خود را یافته در یک وبینار به میزبانی UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت در ظهر روز دوشنبه, ژوئن 29. او به UCLA Newsroom یک پیش نمایش.

شما را در بر داشت که از 1.7 میلیون همجنسگرایان کالیفرنیا, برآورد 210,000 آسم دارند 110,000 مبتلا به دیابت 80,000 بیماری های قلبی و 110,000 اند HIV — همه از آن می تواند اثرات COVID-19 بیشتر شدید. هستند کسانی که غیر منتظره ای بالا نرخ ؟

بله جامعه همجنسگرایان تجارب این شرایط در بالاتر از جمعیت عمومی است. من می گویم همجنسگرایان در این مورد به جای تجاوز به این دلیل که اطلاعات من استفاده می شود را شامل نمی شود یک گزینه برای افرادی که برای شناسایی به عنوان عجیب و غریب و یا هویت های دیگر اما من انتظار بیشتر از این یافته ها اعمال می شود به آنها را به عنوان به خوبی.

بسیاری از تحقیقات قبلی وجود دارد که نشان می دهد این جمعیت است در افزایش خطر در عرصه های مختلف. که شامل افزایش احتمال فقر به ویژه در میان گروه های خاص مانند زنان یا فراجنسیتی مردم است. در این داده ها ما متوجه شدیم که از سال 2018 در مورد 612,000 همجنسگرایان کالیفرنیا شد و در حال حاضر زیر 200 درصد سطح فقر فدرال حدود 140000 نفر بیکار بودند و بیش از 300,000 مواجه ناامنی غذایی. همه این اعداد و ارقام به احتمال زیاد در حال حاضر بدتر از مورد 814,000 مشغول به کار بودند در صنایع که به تازگی تجربه دراماتیک همه گیر زیان کار مانند مراقبت های بهداشتی و ساخت و ساز و مهمان نوازی و خرده فروشی.

شما با استفاده از داده ها از سال 2015 تا 2018 از UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت سالانه سلامت کالیفرنیا مصاحبه بررسی. چرا شما تصمیم می گیرید به دنبال فقط در کالیفرنیا?

اکثر ایالت نیست فقط جمع آوری داده ها. ویلیامز موسسه انجام داده است بسیاری با CHPR داده و آنها یک منبع عالی است. آن است که به خصوص مفید است که اطلاعات خود را بسیار در دسترس آنلاین از طریق AskCHIS ابزار است که آنچه که من استفاده می شود. ما به جلو نگاه به آینده با استفاده از امواج از داده ها به مطالعه تاثیر COVID-19.

اما در عین حال اگر این اشخاص جمع آوری COVID-19 تست اطلاعات همچنین می تواند جمع آوری گرایش جنسی و هویت جنسیتی, داده, ما می خواهم به دانستن بیشتر در مورد چگونه جامعه است که واقعا تحت تاثیر قرار. آنها در حال حاضر جمع آوری داده ها در چیزهایی مانند جنس ، نژاد و سن. که چگونه ما می دانیم که مردم در حال مرگ هستند در یک نرخ بالاتر است و ما نیاز به انجام کاری درباره آن. بدون گرایش جنسی یا هویت جنسیتی داده ما نمی دانیم که چگونه LGBTQ مردم از همه نژادی و قومی مبتلا هستند.

در گزارش خود را به شما نشان داد که 134,000 همجنسگرایان کالیفرنیا فاقد بیمه درمانی. چه هستند برخی از چالش های دیگر شما را پیدا کردم مربوط به مراقبت های بهداشتی دسترسی داشته باشید ؟

دو راه وجود دارد من فکر می کنم در مورد دسترسی در این گزارش: هزینه های مربوط و تبعیض-مرتبط است. بخش بزرگی از جمعیت همجنسگرایان — 231,000 مردم — مشکل پرداخت صورتحساب های پزشکی برای خود و یا خانواده خود را. هزینه عدم بیمه و بیمه های دیگر مرتبط با دلایل باعث 150,000 همجنسگرایان کالیفرنیا به تاخیر انداختن و یا جست و خیز نیاز به مراقبت های پزشکی.

تبعیض همچنین می توانید جلوگیری از آنها را از دسترسی به مراقبت های بهداشتی. برای مثال در یک مطالعه جداگانه که ایالات متحده نما نظرسنجییک سوم از نما مردم گزارش داشتن یک تجربه منفی آخرین بار آنها به مراقبت های پزشکی. و در حال حاضر ما مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تلاش های اخیر به عقب تبعیض جنسی و حمایت از تجاوز افراد معکوس تعریف جنسیت به تنها بیولوژیکی مرد یا زن. خوشبختانه کالیفرنیا قوانین ایالتی است که محافظت از همجنسگرایان مردم از تبعیض است. اما در 28 متحده بدون آن حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که اساسا اجازه می دهد مردم را به تبعیض علیه نما مردم است که باعث افزایش آسیب آنها را تجربه هنگامی که در تلاش برای دریافت مراقبت های بهداشتی در وسط یک بیماری همه گیر.

چگونه می توانید این گزارش کمک کند ؟

من فکر می کنم وجود دارد یک زن و شوهر از متفاوت takeaways. یکی می خواهد به طراحی مداخلات با استفاده از این اطلاعات در ذهن است. واکنش اضطراری سازمان ها و کسانی که با ارائه منابع در طول این زمان باید رسیدن به همجنسگرایان و اطمینان حاصل شود که آنها فراگیر و استقبال. ما باید برای کمک به کسانی که آسیب پذیر هستند اما بهتر است به یک one-size-fits-all رویکرد است.

که منجر به دومین غذای آماده. ما در حال حاضر می دانیم که برخی از جمعیت های در حال مرگ هستند در نرخ های بالاتر از آنجا که ما در حال جمع آوری است که داده های ما می تواند طراحی مداخلات به آنها کمک کند. من دوست دارم به ادامه مطلب مراجعه کنید جمع آوری اطلاعات در گرایش جنسی و هویت جنسیتی. این فوق العاده است که ما برخی از این داده ها برای کالیفرنیا. به طور فزاینده نظرسنجی ها در حال جمع آوری گرایش جنسی اطلاعات وجود دارد اما تنها دو طرح ملی بررسی سلامت و جمع آوری هویت داده است.

چگونه شما تبدیل به علاقه مند به مطالعه این ؟

من فکر می کنم این مسائل مهم هستند و شایسته توجه بیشتری است. مردم نسبتا آشنا با بی عدالتی در سراسر نژاد و قومیت و من فکر می کنم که در بخشی به دلیل آن مورد مطالعه قرار گرفته و ما باید بسیار داده است. وجود تاخیر در داده ها را برای جامعه تجاوز.

من کار حرفه ای مراکز در فقر و بی عدالتی. در Williams موسسه ما تمام شده استراتژیسازی هفته اول قرنطینه در مورد پروژه های که مفید خواهد بود در این لحظه در تاریخ است. به دنبال در متغیر افشای مردم به آسیب از coronavirus بود یک انتخاب واضح است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن