Q&A با ان Karagozian, افتتاحیه مدیر وعده ارمنستان موسسه

وعده ارمنستان موسسه در UCLA اعلام کرد در ماه نوامبر سال 2019. به تازگی موسسه افتتاحیه مدیر ان Karagozian که هم

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

وعده ارمنستان موسسه در UCLA اعلام کرد در ماه نوامبر سال 2019. به تازگی موسسه افتتاحیه مدیر ان Karagozian که همچنین یک استاد برجسته حوزه مکانیک و مهندسی هوا فضا در دانشگاه UCLA Samueli دانشکده مهندسی صحبت در مورد این موسسه ماموریت و فعالیت های برنامه ریزی شده.

به ما بگویید که در مورد وعده ارمنستان موسسه و ماموریت و اهداف خود را.

وعده ارمنستان موسسه تاسیس شد در UCLA در اواخر سال 2019 از طریق چشم انداز از دکتر اریک Esrailian از UCLA و سلامت با 20 میلیون دلار هدیه از املاک و کرک Kerkorian شناخته ارمنستان تاجر آمریکایی سرمایه گذار و نیکوکار. من نام مراسم تحلیف مدیر PAI در اوایل سال 2020 است.

PAI طراحی شده است که یک مرکز جهانی آموزش و پژوهش در ارمنستان مطالعات و هماهنگی تحقیقات و تاثیر برنامه های ارمنستان در سراسر UCLA و با جمهوری ارمنستان و جهانی و ارامنه. این برنامه ها شامل ساختمان و افزایش در حال انجام تحقیقات میان رشته ای در UCLA در علوم اجتماعی, سلامت, علوم انسانی, سیاست های عمومی و بسیاری از زمینه های دیگر از یک سو و افزایش در حال حاضر تاثیر فوق العاده ای که بسیاری موجود پردیس برنامه های مانند کسانی که در موسیقی ارمنی و یا مراقبت های بهداشتی توسعه ساخته شده اند.

وعده ارمنستان مؤسسه اندازه دامنه و رویکرد میان رشته ای آن را اولین در نوع خود در جهان و UCLA است که در حالت ایده آل قرار کمک به آن را سهم مهم است. تاثیر کار خود را می تواند به گسترش فراتر از ارمنستان و ارامنه.

چرا UCLA مناسب به خانه وعده ارمنستان موسسه?

اول UCLA دارای سابقه ای طولانی در کمک هزینه تحصیلی و برنامه های آموزشی در ارمنستان مطالعات. در سال 1969 UCLA صندلی برای ارمنستان مطالعات — بعد از تغییر نام Narekatsi صندلی که بر ارمنستان زبان و ادبیات — اولین وقف صندلی به طور رسمی تاسیس شده در UCLA. ارمنی برنامه مطالعات وزارت امور خاور نزدیک زبان و فرهنگ تاسیس شد و به طور همزمان با Narekatsi صندلی.

ارمنستان سابقه بوده است دیرینه زمینه در UCLA گروه تاریخ و ریچارد Hovannisian وقف صندلی مدرن در ارمنستان تاریخ که حفظ میراث علمی و فرهنگی تلاش است. ارمنستان, تاریخ, زبان و ادبیات خواهد بود تمرکز به تازگی تاسیس ارمنستان مرکز مطالعات درون PAI و استاد Sebouh Aslanian فعلی Hovannisian صندلی بود به تازگی نام آن مراسم تحلیف مدیر.

UCLA نیز فوق العاده ارمنستان برنامه های موسیقی و همچنین به عنوان برنامه های تحقیقاتی مربوط به ارمنستان در جامعه شناسی, باستان شناسی و بسیاری از رشته های علوم سلامت. در نهایت UCLA میزبان وعده موسسه حقوق بشر در دانشکده حقوق تاسیس شد در سال 2017 برای آموزش نسل های آینده از وکلای حقوق بشر و رهبران و همچنین انجام حقوق بشر بورس تحصیلی. تعدادی از برنامه های اخیر خود را مربوط به نسل کشی ارامنه و همچنین به عنوان پناهنده حقوق از جمله کسانی که از ارامنه در نقاط کلیدی در سراسر جهان است.

فراتر از این, جنوب کالیفرنیا به بزرگترین غلظت از مردم ارمنی تبار خارج از کشور جمهوری ارمنستان. به عنوان یک نتیجه, UCLA دارای تعداد قابل ملاحظه ای از دانش آموزان ارمنی تبار. با توجه به افزایش علاقه دانش آموز به تنهایی دانشگاه ما ارائه می دهد چند سطحی در دوره های ارمنی زبان با آهنگ در هر دو غربی و شرقی ارمنستان, تاریخ, موسیقی و ethnomusicology و همچنین دوره های مربوطه در بسیاری از زمینه های دیگر. وجود دارد چند اگر هر گونه تحقیقات دانشگاه ها در ایالات متحده آمده است که نزدیک به طیف وسیعی از ارمنستان مطالعات برنامه و ارمنستان مربوط به فعالیت های پژوهشی وجود دارد که در UCLA.

شما با اشاره به علوم بهداشتی در UCLA. چگونه آنها مربوط به وعده ارمنستان موسسه?

بسیاری از ادارات و مراکز در داخل دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی باید دیرینه برنامه های تحقیقاتی و سازمانی روابط با ارمنستان است. علاوه بر این فردی اعضای هیات علمی و متخصصان مراقبت های بهداشتی به طور منظم انجام تحقیقات بر روی موضوعات مرتبط با بهداشت و مراقبت های پزشکی در ارمنستان و ارامنه.

یکی از نمونه های اخیر از جمله کار مشترک مهم مراقبت های بهداشتی توسعه تلاش دو UCLA دانشکده Alina Dorian و Shant Shekherdimian که در حال ارائه COVID-19 تخصص در زمان واقعی به پزشکی و متخصصان بهداشت عمومی در ارمنستان و قره باغ کوهستانی. این پروژه در حال انجام است تحت نظارت وعده ارمنستان موسسه.

مثال دیگر این است که در UCLA Vatche & تامار Manoukian بخش از بیماری های گوارشی که میزبان تب مديترانهای) کلینیک بزرگترین کلینیک برای مطالعه این بیماری در نیمکره غربی است. FMF یک بیماری نادر است که منجر به اعتصاب ارامنه سفاردی و اشکنازی یهودیان ترکها و اعراب و بسیاری از ملیت های دیگر.

تحقیقات بر روی این بیماری خود به خود — از جمله تاریخی الگوهای مهاجرت در ارتباط با ریشه های بیماری و گزینه های درمانی جدید هستند از علاقه رو به رشد. جهانی جامع تحقیقات دانشگاه مانند دانشگاه UCLA محل ایده آل برای مطالعه میان رشته ای از جمله بیماری است.

شما یک استاد برجسته در گروه مکانیک و مهندسی هوافضا و عضو فرهنگستان ملی مهندسی. چگونه شما می آیند به درگیر در وعده ارمنستان موسسه?

سوال خوبی است. همانطور که شما احتمالا می توانید حدس بزنید از من گذشته نام من از ارمنستان میراث فرهنگی و در واقع رشد در ارمنستان جامعه آمریکا در جنوب کالیفرنیا. چهار پدربزرگ و مادربزرگ من بودند بازماندگان و یا فراری از نسل کشی ارامنه و آمد به عنوان پناهنده به ایالات متحده در حدود 100 سال پیش.

پس از تبدیل شدن به یک عضو هیات علمی در UCLA تمرکز من تا حد زیادی شده است در آموزش و پژوهش در مکانیک سیالات احتراق و موشک و هوا-تنفس سیستم محرکه و پیشرو ما UCLA انرژی و نیروی محرکه تحقیقات آزمایشگاهی و اخیرا مشترک ما UCLA-نیروی هوایی آزمایشگاه تحقیقاتی مشترک مرکز هوافضا و علوم. من نیز در خدمت دانشگاه UCLA در گذشته به عنوان موقت معاونت پژوهشی و علمی سنا صندلی.

در حالی که این من بوده است فعالیت های حرفه ای در سراسر زندگی من درگیر شده اند در ارمنستان جامعه در جنوب کالیفرنیا هر دو از طریق کلیسا و دیگر ارمنستان و سازمان و به طور کلی در راه کاملا جدا از من UCLA زندگی است.

یکی از فعالیت های هر چند تا به حال یک بیت از یک همپوشانی: برای بیش از هشت سال من به عنوان یک UCLA نماینده در هیئت امنای دانشگاه آمریکایی ارمنستان یک دانشگاه در شهر ایروان ارمنستان است که در عمل تحت نظارت دانشگاه کالیفرنیا. این AUA یکی از بسیاری از موسسات آموزشی در جمهوری ارمنستان که با ما در PAI می خواهید برای ایجاد روابط قوی تر.

شما می توانید بحث در مورد آنچه که ممکن است در افق وعده ارمنستان موسسه حرکت رو به جلو ؟

در ramping تا فعالیت در PAI در اوایل سال 2020 ما حرکت رو به جلو با دو عمده افتتاحیه رویدادهای برنامه ریزی شده برای سه ماهه بهار. یکی بود به تمرکز بر بهداشت و درمان کمک رسانی به جمهوری ارمنستان و از سوی دیگر — در همکاری با وعده موسسه حقوق بشر — به آدرس 2019 به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه توسط هر دو مجلس کنگره ایالات متحده و همراه انشعابات قانونی.

هر دو مراسم تحلیف حوادث, بود, البته, لغو با توجه به نگرانی در مورد گسترش سریع Covid-19 و تکامل این بیماری به جهانی همه گیر. ما به امید دوباره و بازسازی یک یا هر دو از این حوادث و همچنین دیگران به منظور ارائه آنها را به طور بالقوه حاضر در برخی از نقطه در آینده سال تحصیلی.

در ضمن PAI است cosponsored برخی از قابل توجه آنلاین حوادث از جمله آنلاین Facebook-بر اساس فیلم viewings و بحث و همچنین کنسرت در ارمنستان برنامه های موسیقی. در حالی که آینده باقی می ماند غیر قابل پیش بینی در نظر در فرد حوادث در UCLA و یا در هر ملاحظه محل PAI است که با فشار دادن به جلو با برنامه ریزی مشارکتی فعالیت های تحقیقاتی و توسعه فعالیت های است که از ارزش به UCLA جامعه و فراتر از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن