Quaran-آهنگ مجموعه 1

اگر شما در حال خواندن این در حال حاضر شما در جای مناسب هستند! در طول این "بی سابقه تایمز" (یک عبارت به نظر می

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

اگر شما در حال خواندن این در حال حاضر شما در جای مناسب هستند!

در طول این "بی سابقه تایمز" (یک عبارت به نظر می رسد همه به عشق با استفاده از آن را به عنوان کاملا به معنای واقعی کلمه شروع می شود هر ایمیل ما دریافت خواهید کرد) من صرف زمان کمی بیشتر در interwebs. از طریق کمک Instagram, Infinite, Spotify در و یوتیوب من اضافه شده جدید آهنگ ها به لیست پخش. در اینجا به بررسی من از برخی از آنها:

1."بالی" توسط غنی برایان با Guapdad 4000

این آهنگ منتشر شد به تازگی توسط هنرمند اندونزیایی غنی برایان. اگر چه وجود دارد قطعا نمی خواهد شد بسیار سفر به سواحل عجیب و غریب در حال حاضر ما می توانید تصور کنید آنچه که می توانست از طریق این آهنگ با آن گرمسیری, رگی, vibes و باس قوی.

2. "قیمت" توسط Lil Uzi Vert

خوب پس این آهنگ خاموش است یوزی آخرین و بسیار پیش بینی از آلبوم "ابدی Atake" و من می خواهم بگویم آن است که آهنگ های مورد علاقه من در این آلبوم است. این خواننده پس زمینه در حال فراموش نشدنی و بسیار یادآور بیگانه موضوع به تصویر کشیده شده در این آلبوم را پوشش میدهد. به عنوان یک اضافه شده توجه داشته باشید فکر نمی کنم "P2" — نسخه دوم از یوزی معروف ترین آهنگ "XO تور Llif3" — واقعا می تواند در مقایسه با "XO تور Llif3" که بهتر بود خواننده (نه به عنوان screechy).

3. "من و تو" توسط Cassie

من تا به حال هرگز شنیده از کسی تا قرنطینه به صداقت اما این آهنگ واقعا سیلی. آن است این ارکستر و برنج قطعه پاشیده در طول ساخت آن را یک رقص نور bop.

4. "dork" توسط Sueco کودک

این 100% نیست یک آهنگ را به بازی در اطراف کودکان یا پدر و مادر به خاطر آن بسیار نامناسب از آلبوم رخ می دهد که حق کردن خفاش. اما Sueco کودک whispery سوهان صرفا متشکل از آواز سرخ (فکر می کنم Kardashians) است زحمت تسکین دهنده بیش از ساده باس عمیق.

5. "همه چراغ" توسط Kanye West

آن را احتمالا خواهد بود یک ایده خوب به یک "et al." پس از Kanye West برای این آهنگ. در نور از مشاهیر انتشار آواز ویدئوها ما باید بازگرداندن این Yeezy کلاسیک است که دارای ویژگی های از جمله ریحانا, Kid Cudi و التون جان.

بیش از ماه آینده من خواهد شد به صورت دوره ای بررسی و به اشتراک گذاری بیشتر مینی لیست پخش از آهنگ های سرد. Stay tuned for more quaran-tunes!

تماس با Sarayu Pai در smpai918 'در' stanford.edu به شنیدن در مورد دیگر bops یا به موسیقی rec ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن