قرنطینه گالری SU: های دانشجویی هنر در اجتماعی فاصله

قبل از بزرگ قرنطینه 2020, من شروع به احساس می کنم مثل من بخشی از یک جامعه از هنرمندان در دانشگاه استنفورد. دان

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

قبل از بزرگ قرنطینه 2020, من شروع به احساس می کنم مثل من بخشی از یک جامعه از هنرمندان در دانشگاه استنفورد. دانشگاه های بنیادی تمرکز آن ساخته شده گاهی اوقات احساس می کنم مثل من در ایجاد هنر در خلاء اما از طریق گروه های دانشجویی و فضاهای زندگی مانند Burbank و مسحور کلم بروکلی, جنگل, من قادر به ایجاد ارتباط با دیگر هنر-تمایل افراد است.

در حال حاضر همه چیز قطعا متفاوت است. تنها تعامل من با مردم من استفاده می شود به پایین راهرو است که از طریق دوره ای زوم hangouts و بی مطالعه هنر-ساخت جلسات احساس خاطرات از دوران گذشته است. هنگامی که من شنیده ام که رضوان رسولی (سابق دانشگاه استنفورد اندرسون مجموعه پرسنل) شروع شد پروژه خود را استنفورد قرنطینه گالری (@quarantinegallery.su من هیجان زده شدم. من از دست رفته کشف آثار هنری از دیگر اعضای استنفورد جامعه و این پروژه به نظر می رسید مانند یک فرصت برای انجام این کار به رغم دیجیتال موانع.

من رسیده به رضوان رسولی به ارائه برخی از نقاشی های من, و به زودی پس از گالری خود را به حال grand دیجیتال باز در آوریل 15. اولین هنرمند برای دریافت کانون توجه بود علی, Vaughan, '19 (@alijetv_) فارغ التحصیل در تاریخ هنر و هنر و عمل است. من قبلا شنیده ام از وان کار بود و خوشحالم که آن را در این شبه-گالری تنظیم. رضوان رسولی به من می گوید که او یک صف از هنرمندان و کار خود را آماده به نمایش گذاشتن در این روز آمده است. من به شدت توصیه چک کردن آن از این پروژه تنها در طول زمان تکامل بیشتر استنفورد هنرمندان افزود: این مجموعه است. ارسالی پذیرفته شده در نورد اساس و رضوان رسولی دعوت کسی که طراحی و یا نقاشی برای به اشتراک گذاشتن کار خود است. برای به دست آوردن کمی اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه من از او پرسید که چند سوال از طریق ایمیل.

(هنر: علی Vaughan @alijetv_)

استنفورد روزانه (TSD): افرادی که در پشت قرنطینه گالری ؟

رضوان رسولی (RR): من بین رشته ای هنرمند و سابق دانشگاه استنفورد اندرسون مجموعه پرسنل. من به دست آمده از وزارت امور خارجه از کلمبیا کالج های شیکاگو (CCC) در میان رشته ای هنر و رسانه و کارشناسی در طراحی و غرب از دانشگاه میشیگان. من مطالعه کارشناسی در دانشگاه هنر در تهران و پس از آن من شده اند یکی از اعضای اولیه نقشه کشی خانه ایران است. پس از فارغ التحصیلی از CCC من به کالیفرنیا نقل مکان کرد و هم در صحنه های هنر هر دو در منطقه خلیج و در لس آنجلس. من شرکت در چندین نمایشگاه های انفرادی و گروهی و جشنواره های فیلم هم در ایران و ایالات متحده اخیر من با این نسخهها کار ترکیبی از نقاشی و جدید هنر و رسانه.

برای قرنطینه گالری در دانشگاه استنفورد مشغول به کار بودم با فرهاد Gavzan و همسرش نرگس Ahrabi و محمد رسولی و ما با همکاری بسیاری از هنرمندان محلی و بین المللی. Gavzan و نرگس هستند بنیانگذاران نقاشی خانه در ایران ، Gavzan است که در سطح بین المللی شناخته شده نقاشی هنرمند و استاد دانشگاه. نرگس یک هنرمند نقاشی با مطالعات انجام شده در پژوهش هنر. محمد یک استنفورد postdoc در علم مدیریت و مهندسی.

قرنطینه گالری در دانشگاه استنفورد آغاز شد زمانی که ما متوجه یک تماس از دانشگاه استنفورد دفتر معاون رئیس جمهور از هنر (OVPA) برای COVID-19 خلاق جامعه در پاسخ به مباشر قدرت هنر به سمت جامعه ارتباط در زمان نامشخص است. من می دانستم که در مورد مشابه قرنطینه گالری پروژه های در حال وقوع در مکان های مختلف. در واقع Gavzan آغاز شده بود به قرنطینه گالری در ایران با ارائه هنرمندان در صفحه خود و من در حال حاضر شروع به کار بر روی قرنطینه گالری پروژه با او با نوشتن مطالب در Instagram و Facebook صفحات با #quarantinegallery_in_us و #quarantinegallery. من به صحبت Gavzan و محمد به ارائه پیشنهاد برای اجرای ویژه قرنطینه گالری برای استنفورد جامعه با تمرکز بر روی طراحی و اسکچ. با کمال میل ایده انتخاب شد و در حال حاضر ما در حال ارائه آثار در Instagram @quarantinegallery.su با #quarantinegallerysu. قرنطینه گالری در دانشگاه استنفورد یک جامعه مدرسه پروژه پوشش کار از همه اعضا و به روی عموم باز با هدف ایجاد ارتباطات میان دانشگاه استنفورد جامعه و ارائه آثار خود به محلی و بین المللی مخاطبان است.

(هنر: کتی یانگ @cathyillo)

TSD: چه چیزی الهام بخش شما بود برای شروع این پروژه ؟

RR: وجود دارد دو چیز است: ما حمایت از جامعه هنرمندان به خصوص هنرمندان به ارائه آثار خود و ادامه پیشرفت خود و کمک به اعضای جامعه به اتصال از طریق هنر با پرنیان مثبت و انرژی در قرنطینه.

دانشگاه استنفورد یکی از مدارس که تحت تاثیر COVID-19 در مراحل بسیار اولیه و پاسخ به آن است. به عنوان یک سابق اندرسون مجموعه پرسنل من همیشه خودم را به عنوان یک استنفورد عضو جامعه اند و در حمایت از دوستان بسیار خوب در زمان من در دانشگاه استنفورد. من فکر کردم این امر می تواند مفید برای همه ما متصل کنید و اقامت مولد از طریق هنر است. ایده اصلی بود به ارائه یک پلت فرم است که اجازه می دهد تا جامعه ما از آثار هنری دیده می شود به صورت محلی و بین المللی از طریق شبکه ای از هنرمندان است. برای هنرمندان آن را همیشه ضروری است که آنها احساسات خود را با برگزاری نمایشگاه آثار خود و دریافت بازخورد. ما می خواستیم برای تسهیل آن را در یک راه ساده و ما فکر Instagram می تواند کار به عنوان یک گالری در طول بیماری همه گیر. آن است که مناسب برای ارائه خوب جو مثبت. ما لازم نیست که یک فضای فیزیکی محدود است که تراز وسط قرار دارد با هدف فراگیر و شامل به عنوان بسیاری از هنرمندان به عنوان ما می توانیم.

اگر چه این یک آنلاین Instagram پروژه طول می کشد تا تمام جنبه های واقعی گالری از نظر اتصال هنرمندان و مخاطبان بازاریابی و ارائه شده است. این شامل رسیدن به مخاطبان ما در برقراری ارتباط با هنرمندان دریافت و انتخاب آثار و ارائه یک ارائه حرفه ای.

(هنر: علی Vaughan @alijetv_)

TSD: چگونه شما را در مورد گسترش کلمه و جمع آوری هنر از دانش آموزان?

RR: من شروع به رسیدن به دوستان و خواسته آنها را به شرکت و گسترش این کلمه در. در زمان من در دانشگاه استنفورد, من می دانم که بسیاری از دوستان در زمینه های مختلف از جمله هنر و رسانه فیلم فیلم تئاتر و عملکرد. من حضور در نمایشگاه ها و خانه های باز در دانشگاه استنفورد بود و من علاقه مند در تمام فعالیت های در جریان است. من هم می خواستم این پروژه به فراتر از این زمینه ها. بنابراین من به می دانم که مردم در بخش مهندسی از طریق محمد و رسیده به آنها. من در بروشور از طریق رسانه های اجتماعی و به منظور های مختلف سازمان دانشجویی گروه های در محوطه دانشگاه برای به اشتراک گذاشتن بروشور با اعضای خود است. این OVPA نیز کمک کرد تا با تبلیغات خود را به ایمیل لیست. ما می خواستیم برای جلب توجه بین المللی است. بنابراین من رسیده به هنرمندان من می دانستم که خارج از دانشگاه استنفورد به گسترش اخبار. Gavzan نیز ما را حمایت و تبلیغ آن در Instagram صفحه با پیروان بنابراین دیگر نقاشی خانه اعضا در نروژ و ایتالیا و جاهای دیگر.

TSD: آنچه که منجر به این تصمیم به محدود ارسالی تنها به نقشه ها و طرح ها?

RR: رسم است که یک راه آسان و سریع برای انتقال ایده ها و تنها با رسم خطوط و یا hachures و این ویژگی آن را متصل به زمینه های دیگر از مهندسی زیست شناسی phytology و جغرافیا. برای مثال در نظر بگیرید وجود خطوط به عنوان یک رسم عنصر در یک نقشه توپوگرافی یا ادیسون نقاشی از خود نور لامپ. بنابراین با انتخاب نقشه ما می تواند شامل نه تنها دانشجویان هنر بلکه دیگران در جامعه برای ما ارسال طرح مورد استفاده در این زمینه خود را از کار حرفه ای. ما می تواند متمرکز و در عین حال فراگیر و متنوع است.

ما می خواهم به ارائه متنوع روش های طراحی: استفاده از نقاشی برای رسیدن به دیگر محصولات و یا اشکال هنر; مثلا داوینچی استفاده می شود طرح خود را برای نوآوری و یا نقشه کشی استفاده می شود توسط مجسمه سازان است. دوم, نقشه وجود داشته باشد در زندگی روزانه ما می شود; برای مثال در حالی که صحبت کردن از طریق تلفن یکی از ترسیم خطوط و hachures و یا با استفاده از نقاشی برای رهایی از استرس است. سوم. یک رویکرد به طراحی به عنوان یک رسانه هنری است که باعث ایجاد مفهوم و معنی است. ما می خواستیم به نمایندگی از تمام روش های مختلف در قرنطینه گالری در دانشگاه استنفورد.


(هنر: کتی یانگ @cathyillo)

TSD: چه برنامه هایی برای گالری در هفته ها و ماه های پس از آن باز است ؟

RR: بسیاری از ایده ها. ما فقط باز آنلاین گالری و ما باید یک صف از هنرمندان برای نشان دادن کار خود را. ما فقط شروع به صحبت کردن با هنرمند بین المللی و سالن های مانند Spazio Nour, گالری, در, ایتالیا, نقاشی خانه در ایران و فنلاند هنرمند Ilkka Sariola شده است که به طور فعال به ارائه آثار خود در Instagram با #quarantinegallery به قرنطینه گالری SU صفحه پست. برای کوتاه مدت ما برنامه ریزی برای ایجاد یک وب سایت برای ارائه آثار همراه با Instagram صفحه. ما همچنین ممکن است شامل دیگر رسانه ها هستند که در ارتباط با نقشه کشی, متوسط, در برخی از راه.

در دراز مدت ما می خواهم به نگه داشتن Instagram صفحه باز پس از قرنطینه به ایجاد یک فضای ساده برای همه استنفورد اعضای انجمن به ارائه آثار هنری خود را و متصل کنید. این اجازه می دهد تا برای چند فعالیت های جانبی. داران ممکن است رسیدن به هنرمندان فیزیکی برای ارائه کار خود و افراد ممکن است رسیدن به آنها را برای آثار هنری سفارشات. در این گالری می توانید به عنوان یک راه برای اتصال و ارتباطی به ارائه حمایت روانی و مبارزه با افسردگی است.

در پایان من می خواهم به قدردانی استنفورد OVPA خود را برای حمایت و هدایت اعضای تیم ما همه هنرمندانی که پشتیبانی از پروژه های ما به خصوص آن دسته از هنرمندان و دانش آموزانی که در طرح شرکت کردند و به دنبال صفحه ما و گسترش این کلمه در. من همچنین با قدردانی از دانشگاه استنفورد روزانه برای پوشش فعالیت های ما. ما فقط باز گالری آنلاین ما یک صف از هنرمندان برای نشان دادن کار خود را, و ما در حال پذیرش جدید ارسالی.

رضوان رسولی را می توان در یافت rezvanrasouli.com و دانشگاه استنفورد قرنطینه گالری Instagram صفحه (هنوز پذیرش مقاله) است که در اینجا.

تماس با نوح DeWald در ndewald 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن