Quarantining در حالی که عجیب و غریب

به عنوان سه ماهه زمستان آمد به نزدیک هیچ یک از ما انتظار می رود به ترک دانشگاه بدون مدرک به عنوان زمانی که ما

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

به عنوان سه ماهه زمستان آمد به نزدیک هیچ یک از ما انتظار می رود به ترک دانشگاه بدون مدرک به عنوان زمانی که ما می خواهم گشت. مداوم امواج از عدم قطعیت همیشه در حال تغییر به روز رسانی و نامعلوم لغو پردیس زندگی را تحت تاثیر قرار همه ما است. برخی از ما از دست ما دسترسی به پردیس شغل و درآمد برای خودمان و خانواده ما. برخی از ما از دست رفته دسترسی به سازگار و مواد غذایی مغذی. برخی از ما از دست رفته اعتماد سرپناه و دسترسی به امکانات. همه ما از دست ما پردیس جوامع است.

برای بسیاری از دگرباشان جنسی و جنسیتی جامعه گسترده (یک اصطلاح جمعی برای هویت جنسیتی که سقوط در داخل جنسیتی سنتی دودویی) تماس به ترک دانشگاه به معنای بازگشت به خانه — نه تنها به یک مکان اما به زمانی که ما تا به حال به سازش و یا پنهان ما هستند. این یک بازگشت مملو از اضطراب و ترس در اطراف ما احساس خوب بودن و صحت. چگونه باید من در حال حاضر خودم را به خانواده ام ؟ آن را امن برای پوشیدن x, y و z? می توانم صحبت کنم خانواده من در مورد شریک زندگی من(s)? آیا من مجبور به تغییر راه من بحث چیزهایی که من صحبت کردن در مورد چیزهایی که من علاقه مند است ؟ برای جنس غیر منطبق با دانش آموزان به طور خاص به خانه بازگشت و می تواند به معنای پایدار یک مجموعه از misgendering و مرده-نامگذاری شیوه که ساییده شدن هسته از یک فرد هویت.

رفتن به خانه در حالی که عجیب و غریب می آورد تا یک میزبان از احساسات بسته به شرایط در خانه. برای برخی از, آن را به معنی رفتن در گنجه به ایمن ماندن. بودن "در گنجه" اغلب می تواند احساس مانند نگه داشتن نفس خود را قادر به تنفس و حرکت آزادانه و بدون هشدار به خانواده هویت واقعی خود را. شما یاد بگیرند که برای برگزاری دو هویت: "شما" خود را خانواده می داند و می پذیرد و "شما" مورد اعتماد خود را به دیگران احترام و عشق. هویت-سوئیچینگ می تواند تبدیل به سنگین و تخلیه به شما حقه بازی خشنود خانوادگی خود و حفاظت از خود را به خوبی بودن.

COVID-19 تقویت این عوامل استرس زا روزانه به خصوص برای دانش آموزان در ایالات متحده است که باید اجرا پناهگاه در محل سفارشات. زندگی در یک قرنطینه خانواده ارائه می دهد بدون تاخیر از آسیب های محیطی و microaggressions که دانش آموزان ممکن است از خانواده خود را. برخورد با این آسیب می تواند حتی بیشتر احساس تخلیه در هنگام قطع از انتخاب خانواده ها و انجمن های حمایتی که دانشگاه ارائه شده است. بودن در فضایی که بی اعتباری بدون حمایت اتصال از دوستان می تواند مردمی احساس به دام افتاده ناامید کننده درمانده و جدا شده است.

حتی برای کسانی که به خانواده خود می توان آن را به چالش کشیدن به حرکت خانواده فرهنگی و پویایی است. همچنین به معنی اعضای خانواده هنوز هم ممکن است نیاز به ادامه توضیحات در چرا ضمایر مهم هستند یادآوری به استفاده از نام مناسب و کلمات و rationalizations از گزینه های از مدل مو برای لباس برای انتخاب های غذایی. این نیز می تواند آمد تا در برابر خانواده انتظارات ارزش های فرهنگی و باورهای معنوی. این آموزش مداوم و دفاع می تواند طاقت فرسا و بسیاری از عاطفی و روانی فضا می روم کمی بیش از سمت چپ برای چیزهایی مانند کلاس فعال ماندن و صحبت کردن با دوستان است.

برای برخی از عجیب و غریب جامعه در حال رفتن به خانه یک گزینه نیست دقیقا به دلیل این چالش ها و دیگران شدید. برخی از مردمی شده اند قادر به ماندن در محوطه دانشگاه ، هر چند هنوز متصل به پناهگاه و منابع پردیس یک شهر ارواح و جوامع است که احساس خانواده پراکنده در سراسر جهان است. چگونه می توانم به شما پرداخت هزینه برای برنامه های غذایی اگر مقدار زیادی از مشاغل و فرصت های لغو شده? چگونه می توانم به شما دسترسی به همه چیز در حالی که در گیر بودن در دانشگاه ؟

بیشتر برای برخی COVID-19 به معنای تحت فشار قرار دادند از یک جامعه متعلق به یک جهان که در آن آنها ندارد خانوادگی خالص ایمنی و یا گزینه ماندن در محوطه دانشگاه. این درست است به خصوص برای دگرباشان جنسی جامعه که عضو هستند بیشتر احتمال دارد به قطع روابط با خانواده خود را. برای این مردمی پناه در محل آورده سوالات اضافی را در نظر بگیرید: چه کسی می تواند به من اعتماد کند ؟ که می توانید از من بپرسید به ماندن با و بدون اینکه یک بار ؟ چگونه می توانم استطاعت زندگی خارج از دانشگاه بدون حمایت مالی? انتخاب های دشوار مانند این تنها ترکیب به عنوان پناهگاه در محل گسترش مالی فرصت های لغو و پشتیبانی محدود باقی مانده است.

اگر پاراگراف قبل طنین انداز خود را با تجارب خود را هنوز هم وجود دارد راه هایی برای زنده ماندن و رشد به عنوان شما شده اند قادر به انجام کار تا کنون. در دوران این مهم است که به حمایت و حفظ بخش هایی از خود را که مهم ترین است. پیدا کردن چیزهایی که شادی را به شما و شما احساس می کنید مثل شما حقیقی خود: نگه داشتن آنها نزدیک است. گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود لباس مورد علاقه خود را قنتد, ژاکت, سازمان دیده بان فیلم های مورد علاقه خود. همچنان به ماندن متصل به رسانه ها, سرگرمی, افرادی که تأیید هویت خود را. اگر آن را امن نیست برای شما را به خودتان بیان و برقراری ارتباط در این راه تلاش های این با یک فرد مورد اعتماد بیش از تماس تصویری, متن و یا ایمیل است. حفظ دیجیتال و یا فیزیکی یادآوری مردم و فضاهای که حمایت کامل خود را خود.

این یادآوری مراقبت از خود و پایه ممکن است به اندازه کافی. استنفورد هنوز خدمات مختلف آنلاین و مشتاق برای کمک به آنها (لینک زیر). شما می توانید دسترسی به درمان فردی بررسی ها و رایزنی با کلاه و Weiland بهداشت ابتکار. شما می توانید بپرسید Weiland سلامت دیپلم برای کمک در اتصال به منابع عجیب و غریب دانش آموزان است. شما هنوز هم می توانید اتصال با دیگر عجیب و غریب دانش آموزان از طریق QSR و یا پیوستن به یک همکار رهبری بحث گروهی "هنوز هم در اینجا هنوز هم عجیب و غریب." وجود دارد یک میزبان مجازی دیگر منابع گردآوری شده در یک مکان برای شما برای پیدا کردن پشتیبانی از اتصال و جامعه است.

به عنوان روز با هم مخلوط ما باید در پیدا کردن این موضوع که بافت در طول زمان و به ارمغان می آورد با هم حس ما که ما که هستیم و که ما می خواهیم. هر چند ما باید نوشتن از دور افکار ما و عشق با شما همیشه.

مال شما

Vianna Vo (او/her), Weiland سلامت کاردانی 2019-20
ماریسا فلورو (او/او) Ph. D. Weiland مدیر برنامه

تماس با Vianna Vo در viannavo 'در' stanford.edu و ماریسا فلورو در mfloro 'در' stanford.edu.

---

منابع

خدمات مشاوره & روانی (کلاه): ما می دانیم که COVID-19 وضعیت است که باعث تغییر قابل توجه و بالقوه اضطراب و پریشانی برای جامعه ما است. این یک رویداد بی سابقه و کلاه متعهد به حمایت از دانشجویان در هر کجا که ممکن است.

  • 24/7 پشتیبانی سلامت روانی در دسترس است برای دانش آموزان دانشگاه استنفورد با تماس با کلاه شماره: 650-723-3785.
  • در تلاش برای پیروی اخیر به منظور پناهگاه در محل telehealth تصویری بازديد در دسترس هستند اما تنها برای دانش آموزانی که در کالیفرنیا. تلفن check-ins به بحث در مورد یک طرح برای مراقبت از خود را نیاز دارد در دسترس هستند برای همه دانش آموزان بدون در نظر گرفتن محل. برای راهنمایی در مورد انجام یک telehealth بازديد لطفا نقد و بررسی این راهنمای. (پزشکی از راه دور بازدید از نکات راهنمای)
  • کلاه باز است 8:30 a. m. به 5 p. m. PT, از دوشنبه تا جمعه به ملاقات حضوری با دانشجویان که در بحران هستند و که نیاز به ملاقات نمی تواند از طریق پزشکی از راه دور و یا تلفن پشتیبانی. ما از همه دانش آموزان را به تماس با کلاه (650-723-3785) قبل از آمدن در فرد بنابراین ما می توانیم بحث در مورد چگونه به بهترین خود را برای دیدار با نیازهای روانی نیز در حالی که حفاظت از سلامت جسمی و ایمنی.
  • دسترسی هماهنگ کننده در دسترس هستند از طریق تلفن برای دانش آموزان به دنبال خدمات جدید/منابع.
  • کلاه خوشحالم که برای کمک به دانش آموزان در پیدا کردن مراقبت از منابع در جوامع خود.
  • برای دانش آموزان که در حال حاضر متصل به کلاه دهنده لطفا می دانم که شما می توانید ارائه دهنده خود را امن پیام از طریق Vaden دانشجو پورتال برای هر غیر مسائل فوری.

کلاه مصرانه از شما برای شرکت به خود عاطفی و روانی خوب بودن و برای رسیدن به برای حمایت از ما در طول این زمان به چالش کشیدن.

Weiland بهداشت ابتکار به دنبال ترویج بهداشت روانی و سلامتی در سراسر طیف از جنسیت و هویت جنسی و گرایش از طریق آموزش و پرورش, آموزش و خدمات بالینی در دانشگاه استنفورد و فراتر از آن. ما ساعت 8:30 صبح تا 5 p. m. PT, از دوشنبه تا جمعه. گزینه ای برای خدمات پزشکی از راه دور (از طریق زوم) در دسترس است برای دانش آموزانی که در کالیفرنیا. اگر شما در خارج از کالیفرنیا Weiland کارکنان در حال حاضر ارائه 15-20 دقیقه گوشی check-ins; درست نیست درمان بلکه یک مکالمه تلفنی به ببینید که چگونه شما انجام می دهند. اگر شما در خارج از کالیفرنیا Weiland کارکنان نیز ممکن است قادر به کمک به شما در ارتباط با یک ارائه دهنده محلی. شما می توانید راه اندازی یک Weiland متصل مراجعه و یا درخواست خود را Weiland ارائه سوالات از طریق امن پیام در Vaden بیمار پورتال.

درخواست سازمان بهداشت (Weiland سلامت کاردانی) آنلاین پشتیبانی خدمات برای غیر بالینی تجاوز+ سلامت روانی سوالات. دریافت پاسخ به سوالات مربوط به دسترسی عجیب و غریب, سلامتی, حمایت و سلامت روان منابع خارج از دانشگاه. سوالات ارسال خواهد شد به Weiland همکاران بهداشت (بهداشت) تیم اذعان کرد و از طریق ایمیل در عرض 48 ساعت. ما خواهد شد و سپس در تماس از طریق روش مورد نظر خود از ارتباط با منابع و یا ایده هایی برای پشتیبانی. سازمان بهداشت تیم تشکیل شده است از دو دانشجو کارگران که علاقه زیادی در حمایت از دگرباشان جنسی دانش آموزان و سلامتی خود را در همه زمان ها به خصوص در حال حاضر. ما شده اند WHAs پس از سقوط و دسترسی به اطلاعات است که امیدوارم حمایت خواهد شد به شما در این زمان. اگر شما هر گونه سوال در مورد حفظ حریم خصوصی و یا دسترسی به, لطفا تماس با ما جی (آنها/آنها/آنها) در [email protected] یا Vianna (او/او/او) در [email protected].

عجیب و غریب منابع منتقل شده آنلاین برای سه ماهه! ما (QSR مدیران) در دسترس هستند به صورت تصویری و تلفن و چت های متنی است. (لطفا توجه داشته باشید که دنی است که در مرخصی والدین, اما شما می توانید آنها را زمانی که آنها بازگشت اواسط سه ماهه!). لطفا بررسی وب سایت ما برای اطلاعات به روز شده.

تیلور: دوشنبه ها 12-2 p. m. PT و با تعیین وقت قبلی [email protected]

بن: پنج شنبه, 1 تا 3 p. m. PT و با تعیین وقت قبلی [email protected]

هنوز هم در اینجا هنوز هم عجیب و غریب است که یک همکار منجر بحث شرکت گروه-اسپانسر شده از طرف QSR و Weiland بهداشت ابتکار. دیدار ما به بحث در مورد چالش های منحصر به فرد بودن عجیب و غریب فرد پناه در محل یا خارج از دانشگاه و به یادگیری و به اشتراک گذاری ابزار و مهارت از مردمی دیگر در شرایط مشابه است. هنوز هم در اینجا هنوز هم عجیب و غریب است که یک همکار منجر بحث شرکت گروه-اسپانسر شده از طرف QSR و Weiland بهداشت ابتکار. آن است که یک پشتیبانی درمانی گروهی و نه به معنای جایگزین هر نوع درمان بالینی.

مجازی پشتیبانی مرکز جدید سلامت روانی و رفاه وب سایت طراحی و توسعه توسط Vaden خدمات بهداشت و درمان در پاسخ به COVID-19. این سایت امکانات منابع و راهنمایی برای دانش آموزان و همچنین به عنوان یک بهار سال 2020 اقتباس از محبوب استنفورد قرمز پوشه از جمله این نسخه قابل دانلود.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected] روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب