سوالات چرخش بیشتر فلوریدا بچه ها پایین آمده با COVID-19-مربوط به سندرم التهابی

کریستین خادم سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 PM EDT 22 مه سال 2020فلوریدا تعداد فزاینده ای از کودکان با COVID

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

فلوریدا تعداد فزاینده ای از کودکان با COVID-19 بیماری های مرتبط با اما چه مدت از آن شده است حمله به کودکان و تعدادی از کودکان بیمار که درمان شده اند یک راز باقی مانده است.

فلوریدا وزارت بهداشت مقامات نمی گویند که چگونه بسیاری از مشکوک یا تایید موارد "multisystem التهابی سندرم در کودکان" یا MIS-C گزارش شده به شهرستان ادارات بهداشت. آنها در پاسخ به سوالات ایمیل از دولت جراح عمومی اسکات Rivkees تایید کرد که روز شنبه فلوریدا بود "شروع به دیدن چند مورد."

Wolfson بیمارستان کودکان در جکسنویل دو بيمار با تایید موارد MIS-C.

موارد تایید: سندرم در ارتباط با COVID-19 حمله به کودکان می گوید فلوریدا جراح عمومی

سه مرگ و میر بیشتر گزارش پنج شنبه: 75 درصد از Escambia County را COVID-19 مرگ و میر در مراقبت دراز مدت

اما ميشويم Rathore یک پزشک و رئیس دانشگاه فلوریدا بخش اطفال بیماری های عفونی و ایمونولوژی گفت: 12 نفر در جکسنویل منطقه درمان شده اند در Wolfson از اواسط ماه مارس که در حال حاضر مشکوک به حال MIS-C.

"این یک وضعیت در حال تحول. ما اولین موارد آنها حتی به نام MIS-C که در آن زمان" Rathore که شیوه های در Wolfson گفت: سرویس خبری فلوریدا در روز پنج شنبه.

شش سال عزرا Somnitz یکی از این بیماران است. عزرا در بیمارستان بستری شد در Wolfson به مدت چهار روز در ماه گذشته برای چه بود پس از یک بیماری مرموز که قرمز سفیدی چشم خود را و مشخصی خود را متوسط. پوست خود را چنان ملتهب است که یکی از پاهای خود را در اندازه دو برابر شد و تبدیل به بنفش است.

زمانی که او از بیمارستان مرخص شد, رسمی تشخيص سمی-سندرم شوک مادرش ملانی گفت. اما قبل از این بود که فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری فرستاده مشاوره بهداشت به پزشکان هفته گذشته جزئیات ظهور MIS-C در شهر نیویورک و ایالت نیویورک است که تا به حال حدود 102 موارد به عنوان از آوریل 12.

کودکان به متخصصان بیماری های عفونی در دانشگاه فلوریدا که در حال درمان او پسر ملانی به نام Somnitz هفته گذشته درخواست که او را سرولوژی تست انجام شده به تایید MIS-C تشخیص است.

"او متناسب است. به معنای واقعی کلمه به پایین چک لیست و او همه چیز به جز COVID آزمایش پادتن. او تا به حال چشم های قرمز بالا تب و بثورات منفی COVID آزمون اسهال و استفراغ" Somnitz گفت: "او بستری در PICU (pediatric intensive care unit) برای پنج روز."

MIS-C آشکار در افراد زیر سن 21 که مثبت برای COVID-19 یا آنتی ژن شده اند و یا در معرض COVID-19 در چهار هفته قبل از شروع علائم با توجه به CDC. علائم شامل تب و بثورات جلدی و تورم دست و پا و سوزش و قرمزی سفیدی چشم, تورم غدد لنفاوی در گردن و سوزش و التهاب لب و گلو.

Rathore گفت: پزشکان تا به حال هرگز شنیده مدت "MIS-C" دو ماه پیش. او گفت: پزشکان و بیمارستان ها در سراسر کشور در حال درمان بیماران است.

"من می دانم که وجود دارد موارد در سراسر فلوریدا و بیش از همه ایالات متحده" Rathore گفت.

در حالی که دولت و وزارت بهداشت است نه اظهار نظر در تعداد موارد Rathore گفت فلوریدا ممکن است داده نشده است. او اشاره کرد که پزشکان و بیمارستان ها گفته بودند به گزارش این اطلاعات به دولت تا این هفته.

سه جنوب شرقی فلوریدا بیمارستان کودکان شش تایید MIS-C موارد با دو مورد در بیمارستان کودکان هولتز در میامی دو در پيونگ بیمارستان کودکان در میامی و دو در Joe DiMaggio بیمارستان کودکان در هالیوود نمایندگان از امکانات گفت: سرویس خبری فلوریدا.

اما نه همه بیمارستان های کودکان در فلوریدا می گویند آنها MIS-C بیماران و یا دیده می شود موارد مشکوک.

"این چیزی است که ما در حال دیدن" Alayna کاری سخنگوی بیمارستان آرنولد پالمر برای کودکان در اورلاندو گفت: سرویس خبری.

همه بیمارستان کودکان در سن پترزبورگ گفت: آن را به حال هیچ قطعی موارد است. آن را پاسخ نمی دهند به دنبال سوالات پنج شنبه.

آن بوده است حدود یک ماه پس از عزرا از بیمارستان مرخص شد. و ملانی Somnitz گفت: او را به انجام بهتر.

"او هنوز هم چرت گرفتن هر روز او هنوز هم واقعا فرسوده گفت: Somnitz که سه فرزند دیگر. "او پا طبیعی است در حال حاضر اما شما می توانید ببینید که در آن آن را خشک و از آن جایی که دارای عقاید واقعی بزرگ است."

اما آن را نه در کوتاه مدت که او در مورد نگران است. او گفت که او نگرانی در مورد اثرات طولانی مدت MIS-C را در پسرش که یک سوفل قلبی پس از بیماری خود را در ماه آوریل است.

هر چند این ظهور MIS-C ارائه جدید دیگری را بترساند مرتبط با COVID-19, Rathore گفت: والدین باید آگاهانه اما نگران نیست.

"من فکر می کنم آنها نیاز به استفاده از معمول والدین عقل سلیم مهارت است که همه ما به عنوان پدر و مادر انجام" Rathore گفت. "نگاهی به بچه. و اگر بچه خود را به نظر می رسد بیمار و تماس با پزشک متخصص اطفال خود را و اجازه دهید پزشک متخصص اطفال توصیه شما. اگر بچه خود را به نظر می رسد بسیار بیمار و شما آنها را به اورژانس ما آماده هستند و آماده به مراقبت از کودکان خود را."



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن