ره آغاز می شود به معنای واقعی کلمه محو دور به عنوان ساکنان آنها را فراموش

استنفورد مسکونی دستیاران (RAs) — در حال حاضر پراکنده در سراسر کشور — گزارش علائم مانند "به آرامی رو به وخامت ب

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

استنفورد مسکونی دستیاران (RAs) — در حال حاضر پراکنده در سراسر کشور — گزارش علائم مانند "به آرامی رو به وخامت به اموات" و "غم و اندوه" خود را به عنوان ساکنان شروع به فراموش کردن خود در وجود است.

"آنها حتی واقعی در وهله اول پرسید:" دومینیک Volorio '23. "منظورم این است که تا آنجا که من لذت می برد داشتن جان و یا جیمز یا هر آنچه که به عنوان RA همه چیز به نظر می رسد فعال در حال حاضر به دنبال بازگشت در آن است."

با توجه به RAs آن آغاز می شود با کوچک اما مداوم گوش درد. پس از آن فقط هنگامی که شما در رسیدن به گوش شما, شما متوجه است که هیچ چیز وجود دارد. چیزی که بعد از شما می دانید شما گوش از بین رفته است و همچنین.

"در این نیمه به خوبی احساس چیزی" بازگو ویلبر ره هارون DeSantis '21 در حال حاضر فقط یک شناور ، "این طوری نیست خوب زمانی که شما در اجرا و پای خود را ناپدید می شوند."

پس از گوش وجود دارد هیچ گفتن که زائده ارگان یا جنبه ای از سلامت روان خود را در آینده است. برخی از RAs باید دقیق ناپدید شدن قطعات به عنوان مهم به عنوان ناخن های مورد علاقه خود را در حالی که دیگران در حال گزارش ناراحتی های جزئی مانند گم شدن یک قشر.

مرموز این سندرم دچار آفت برگ دانشگاه با یکی از محوری سوال: "بنابراین ما می تواند برخی از حقوق و دستمزد خود را از سه ماهه بهار?"

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با پاتریک Monreal در pmonreal 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب