نژادپرستانه ایمیل های فرستاده شده به هزاران استنفورد وابسته به افراد در نهادهای همکار

نژادپرستانه ایمیل حاوی N-word و یک مرجع به مجازات فرستاده شد به 3600 استنفورد وابسته و همچنین افراد در نهادهای

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

نژادپرستانه ایمیل حاوی N-word و یک مرجع به مجازات فرستاده شد به 3600 استنفورد وابسته و همچنین افراد در نهادهای همکار در سراسر کشور در روز شنبه شب.

ایمیل فرستاده شد توسط یک بازیگر ناشناخته با استفاده از یک در دسترس عموم فرم در وب سایت سهام Prime Mortgage یک شرکت ساخته شده است که عناوین روز جمعه پس از شلیک نامادری سفید افسر پلیس که به کشته شدن Rayshard بروکس در آتلانتا.

فرم مجاز افراد به ارائه اطلاعات تماس خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت وام. به جای این بازیگر ناشناخته پر کردن فرم با استفاده از یک لیست از دانشگاه آدرس ایمیل و ارسال پیام نژادپرستانه در زمینه درخواست برای فردی به نام, با توجه به حقوق صاحبان سهام نخست وام مسکن افسر ارشد فناوری علامت Moloughney.

این پیام را به نام سهام نخست وام مسکن "وام دهنده برای سفید پوستان تنها" و با استفاده از N-word در یک مرجع به مجازات مردم سیاه و سفید.

سهام نخست وام مسکن شده است در تماس با دفتر تحقیقات فدرال برای شناسایی افرادی که با ارسال پیام Moloughney گفت: روزانه است.

این شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب گفت: این شرکت است که فرستنده به احتمال زیاد با استفاده از یک اسکریپت و یا ربات به آن اجازه می دهد به ارسال هزاران ایمیل به بیش از یک قاب زمان کوتاه. این شرکت همچنین نمی داند که چگونه فرستنده به دست آمده آن در لیست ایمیل, اما معتقد است که فرستنده استفاده کرده بودند لیست قبل از ارسال مشابه ایمیل با توجه به Moloughney.

در دانشگاه استنفورد, دانشگاه آن را مسدود و توزیع بیشتر از این ایمیلها پس از آنها فرستاده شده بود به 3600 نفر است. دانشگاه همچنین پاکسازی این پیام از صندوق های ورودی با استفاده از Office 365 خدمات.

"وجود تحمل صفر برای بیان نفرت در دانشگاه ارتباط سیستم عامل و UIT باقی خواهد ماند و هوشیار ما در تلاش برای نگه داشتن ما دادن فیلتر های به روز" نوشت استنفورد مدیر ارشد فناوری اطلاعات استیو گالاگر در یک ایمیل به جامعه است. "من واقعا متاسفم که برخی از پیام ها را از طریق آن را به صندوق های پستی کاربر."

در شنبه شب و یکشنبه صبح, برخی از دانشگاه بخش های رسیده به دانش آموزان خود را به ارائه پشتیبانی و برجسته منابع مانند مشاوره و خدمات روانشناختی و پل همکار مرکز مشاوره. رهبران آمریکایی مطالعات و نمادین سیستم های برنامه ها نیز گره خورده است ایمیل به گسترده تر مسائل نژادی و بی عدالتی برجسته سراسر کشور به عنوان شعله ور شدن اعتراضات در پی قتل Brooks, George فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery.

"اینکه آیا یا نه نفرت ایمیل ساخته شده است که دور شب گذشته نشات گرفته از درون جامعه دانشگاه و یا از خارج از آن یک برنامه مانند مطالعات آمریکا باید بخشی از برهم زدن و از بین بردن ساختار است که در عمل مانند این ایمیل ممکن است — هر جا که ما روبرو می شوند, آنها," American Studies مدیر شلی فیشر tj kelly نوشت: به این افراد در برنامه است.

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن