نادر کمپ را ریدلی لاک پشت دریایی تخم مرغ را در پنساکولا ساحل, نزدیک به رستوران خرچنگ

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:15 PM EDT Jun 2, 2020یک کمپ را ریدلی لاک پشت دریایی کشیده و ر

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

یک کمپ را ریدلی لاک پشت دریایی کشیده و راه خود را خارج از خلیج فارس و بر روی شن و ماسه از Pensacola Beach فقط در مقابل خرچنگ رستوران در روز روشن در صبح روز سه شنبه برای ذخیره کردن تخم مرغ خود را.

کمپ را ریدلی لاک پشت های دریایی یکی از نادرترین لاک پشت های که بازدید Pensacola و منحصر به فرد هستند به این منطقه را دیگر گونه لاک پشت دریایی که در آنها ذخیره کردن تخم مرغ خود را در روز با توجه رابرت Turpin دریایی مدیر منابع برای Escambia County است.

این خاص لاک پشت شکسته آب حدود 9:15 صبح سه شنبه crawled شده بر روی شن و ماسه گذاشته و حدود 80 تخم مرغ قبل از او moseyed به آب ناپدید شدن به گشت و گذار در اطراف 10:15 صبح

مقامات شهرستان طناب کردن لانه و beachgoers خواسته به برهم زدن منطقه است.

"من فکر می کنم آن را واقعا سرد است که آنها می آیند و ذخیره کردن تخم مرغ در مقابل همه گفت:" 10 سال ادیسون Pittman از سن آنتونیو تگزاس بود که در بازدید از پنساکولا. "من فکر می کنم آنها وضع آنها را خارج وجود دارد در کنار یک جزیره کوچک و یا چیزی شبیه به آن."

پیتمن نا امید شده بود زمانی که او وارد Pensacola Beach فقط بعد از لاک پشت رفته بود اما مصمم از پرسیدن سوال از مسئولان شهرستان بودند که در صحنه roping کردن لاک پشت لانه برای حفاظت از آن است.

"آیا مادر همیشه به عقب می آیند؟"

"او می آیند و دراز تر از تخم مرغ خود را, اما او نمی خواهد به عقب می آیند و کمک به آنها," Turpin توضیح داد.

زندگی یک لاک پشت دریایی سخت است, احاطه توسط شکارچیان و آلودگی است. برای هر 1000 لاک پشت دریایی تخم مرغ که گذاشته تخمین زده می شود که یک لاک پشت زنده خواهد ماند به بزرگسالی با توجه به کریستین بروستر چهار سال کهنه داوطلب محلی لاک پشت دریایی و حفاظت از گروه ها از جمله Escambia County, لاک پشت دریایی, حفاظت از برنامه.

بروستر شد گشت زنی در نزدیکی اسکله آموزش ماهیگیر در مورد لاک پشت دریایی ایمنی هنگام تماس و آمد در صبح روز سه شنبه هشدار او به ظاهر کمپ را ریدلی در ساحل.

"ما hustled را در اینجا و در واقع رو به دیدن او لانه" بروستر گفت. "این کمپ را ریدلی یک گونه در معرض خطر و بسیار نادر برای منطقه ما. ما اصلی لاک پشت ها به سواحل و ما باید از لاک پشت های سبز دریایی گهگاه. و هر یک بار در در حالی که ما باید یک leatherback."

اول لانه: سه لاک پشت دریایی لانه کشف شده در خلیج فارس جزایر ملی ساحل دریا

امیدوار کننده های نجومی: ساحل بسته شدن ممکن است امیدوار کننده ای برای دریا, لاک پشت shorebird تودرتو فصل

معمولا طول می کشد بیش از یک ساعت برای کمپ را ریدلی لاک پشت های دریایی به ذخیره کردن کلاچ از تخم مرغ است. لاک پشت خزیدن از آب با استفاده از خود را در مقابل باله پیدا کردن یک نقطه مناسب و استفاده از پشت و باله به افسرده شن و ماسه و حفاری سوراخ در مورد دو پا عمیق برای تخم مرغ خود را.

"در زمان ما ساخته شده آن را در اینجا او در حال حاضر تودرتو" بروستر گفت. "من به جز یک جمعیت بزرگ. اما وجود دارد فقط در مورد 20 نفر مشاهده شد که همه یک فاصله امن و ما مطمئن شوید که به نگه داشتن مردم به عنوان به نه او مزاحم و یا روح خود را.

"او او چیز و crawled شده در, و همه خیلی محترمانه و هیجان زده" بروستر ادامه داد. "این بسیار هیجان انگیز است که در واقع یک لاک پشت های تودرتو از آنجا که ما معمولا نمی تواند به دلیل آن اتفاق می افتد در وسط شب."

بروستر و Turpin هر دو گفت: این بسیار مهم است برای لاک پشت های دریایی سلامت که beachgoers را ترک باقی مانده و به یاد داشته باشید برای پر کردن در هر سوراخ آنها حفر کرده اند.

"مردم فقط حفاری سوراخ. آن را برای سرگرم کننده, اما اگر او افتاده بود به یک سوراخ صبح امروز, هیچ راهی وجود دارد او می توانست صعود خود" بروستر گفت.

علاوه بر این Turpin گفت: این بسیار مهم است برای کسب و کار و مالکان در ساحل برای استفاده در خارج چراغ است که "لاک پشت دوستانه" و در خط با county فرمان.

وقتی بچه لاک پشت های دریایی تخم آنها به طور طبیعی به دنبال نور ماه را منعکس کردن امواج و لیز خوردن به سمت تب و تاب بودن. اما آلودگی نوری می تواند اشتباه آنها Turpin گفت.

"در برخی از موارد ما در بر داشت آنها را خزنده در اطراف در محافل," او گفت:.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب