بازسازی امریکا: آیا خرید مواد غذایی همیشه همان خواهد بود و پس از همه گیر?

الکساندر کولیج Cincinnati Enquirerانتشار: 10:15 PM EDT 28 مه سال 2020اگر شما مبتلا به کروناویروس جدید خستگی و

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

اگر شما مبتلا به کروناویروس جدید خستگی و ولع مصرف عادی نمی خرید بروید برای امداد رسانی در سوپر مارکت خود را در هر زمان به زودی.

صنعت مواد غذایی نیست صحبت کردن در مورد عادی برای بقیه سال 2020 است. این صحبت کردن در مورد جدید "عادی" و چه چیزی نهفته است فراتر از آن.

شانس هستند که خریداران می توانند انتظار ماه بیشتر از دیدن فروشگاه کارکنان با پوشیدن ماسک و دستکش – و فروشگاه نشانه ترغیب خریداران به دنبال کت و شلوار.

اما مقامات صنعت بر این باورند که بحران همه گیر و هیجان خرید در حال شروع به حل و فصل را به یک جدید مشغول خرد کردن آمریکا نیز در تلاش برای بازگشایی اقتصاد است.

جدید "عادی" که اتفاق می افتند شامل:

  • یک تغییر بزرگ به تجارت الکترونیکی است.
  • ادامه داد: گاه به گاه کمبود گوشت و تولید اقلام (هر چند کاغذ توالت پیش بینی شده است برای تبدیل شدن به قابل اعتماد restocked در قفسه ها تا پایان تابستان).
  • قیمت های بالاتر به عنوان سوپر مارکت ها در ادامه به انتخاب کنید تا شل تغذیه آمریکایی در میان گسترده رستوران خاموش شدن ناگهانی.

چه نهفته است فراتر از آن بستگی دارد که آیا مصرف کنندگان و یا امور مالی خود را در نهایت تغییر در طول همه گیر و پس از آن به پایان می رسد. مقامات صنعت تعجب می کنم اگر آمریکایی ها ممکن است نگه داشتن پخت و پز در خانه. آنها همچنین نمی دانم چقدر بدتر شدن اقتصاد تغییر خواهد کرد نیازهای مصرف کننده.

"زیادی وجود دارد که ما هنوز نمی دانیم. چه مدت طول خواهد آن را بکشد ؟ که چگونه بسیاری از زندگی از دست خواهد رفت و یا برگشت ناپذیر تغییر کرده است ؟ چه خواهد بود اقتصادی تاثیر?" جلب اعتماد Kroger مدیر عامل رادنی McMullen به سهامداران این کشور بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای در مارس 12 نامه است.

دیجیتال مواد غذایی منفجر شدن با همه گیر

ترس از قرار گرفتن در معرض ویروس رانده سپاه از مشتریان آنلاین در یک پیشنهاد برای جلوگیری از جمعیت و کاهش خطر بالقوه.

فقط در چند هفته بحران همه گیر پیشرفته دیجیتال فروش مواد غذایی با سال, صنایع غذایی مقامات می گویند.

قبل از coronavirus در حدود 3 ٪ از آمریکا فروش مواد غذایی دستور داده شد برای منظقه وانت یا تحویل خانه, صنعت, مقامات گفت. در هفته های اخیر 20-25 ٪ از مواد غذایی به فروش می رسد شروع با یک کلیک بر روی یک تلفن همراه و یا کامپیوتر.

"همه گیر شده در پنج شش هفته برای e-commerce آنچه که ما انتظار آن را نداشتم به اتفاق می افتد برای پنج سال" گفت: Doug بیکر, معاون رئیس جمهور از صنعت روابط FMI یک آرلینگتون ویرجینیا مبتنی بر تجارت ،

با بسیاری از مشتریان احساس مجبور به سعی خود را خرید مواد غذایی آنلاین, صنعت مقامات بر این باورند بسیاری از خریداران رشد خواهد کرد راحت با خدمات و همچنان به استفاده از آن.

در مارس 19, آرکانزاس-فروشگاه لوله خارج شده و گزارش آن در تجارت الکترونیک افزایش فروش 74 درصد در ایالات متحده در سه ماهه اول خود را پایان مارس 30.

مستقر در سیاتل Costco گزارش داد اوایل این ماه آن e-commerce فروش نزدیک به دو برابر در ماه آوریل از ماه مشابه در سال 2019. دیگر مواد غذایی بازیکنان گفت: فروش هستند اما نه کمی.

دیجیتال نیروی عظیم منهدم کننده مستقر در سیاتل آمازون نمی شکستن آن فروش مواد غذایی در نخست شرکت آمازون تازه و فرعی غذاهای کل. اما آن را فاش ماه گذشته نزدیک به دو برابر آن وانت ظرفیت به بیش از 150 کل فروشگاه های مواد غذایی.

Cincinnati-بر اساس Kroger میگوید دیجیتال سفارشات بودند تا "قابل ملاحظه ای" اما نمی گفت چه مقدار از آنها کمک به به طور کلی 30 درصد افزایش فروش شرکت در ماه مارس زمانی که مشتریان نقش برآب به سهام تا pantries و یخچال و فریزر. McMullen, اما فاش شده در مارس سرمایه گذار فروم که بسیاری از کارکنان Kroger به تازگی استخدام شده و در حال کمک به شرکت گوشت گاو دیجیتالی-دستور غذایی.

"اگر شما در نگاه مردم ما به استخدام بسیاری از این افراد... ما حمایت وانت کسب و کار" McMullen گفت. "رشد شده است وجود دارد و قابل توجهی... از نظر هر دو وانت و تحویل."

با آنلاین افزایش خریداران شروع به توجه بیشتر به فضاهای پارکینگ در خارج, Kroger و دیگر خرده فروشان اختصاص داده شده به خدمت به مشتریان برای وانت خدمات. خارج شده است همچنین هل دادن آن کسب و کار تحویل گسترش اکسپرس دو ساعته خدمات به بیش از 1000 فروشگاه در ماه مه. همچنین Kroger و آمازون کل مواد غذایی شروع به تبدیل یک تعداد انگشت شماری از مکان به "dark فروشگاه" آیا اعتراف به مشتریان و تمرکز به طور کامل در وانت-تنها خدمات.

کمبود جلوتر گوشت نه کاغذ توالت

اول وجود وحشت بود. پس از آن وجود دارد وحشت-خرید و احتکار. و در حال حاضر وجود دارد اختلال بیش از حد.

چه بسیار سر در گم مشکل در مورد نگه داشتن به اندازه کافی کاغذ توالت نگردند بنابراین وجود دارد هیچ کمبود در فروشگاه ها ؟ این سوال که گل نشسته بسیاری از خرده فروشان در اولین هفته از بحران است.

جواب کوتاه این است که دو برابر شده است.

پس از بسیاری از شرکت ها را تشویق کارکنان به محل کار از خانه خیلی بیشتر از تقاضای انباشته می شد بر روی سوپر مارکت ها و دیگر خرده فروشان. اما یک موج بی سابقه ای از انباشت غرق به راحتی پر قفسه ها در فروشگاه ها.

Kroger مدیر عامل McMullen گفت: سرمایه گذاران در مارس کاغذ توالت فروش از فروشگاه ها هر روز توسط 12 ظهر و یا حتی 10 a. m. وی افزود: این یک شوک برای زنجیره تامین به سعی کنید برای خدمت به یک مشتری است که به سرعت تصمیم به چهار خانه عرضه است. او با اشاره به یک کمیک استریپ است که به تصویر کشیده پدربزرگ و مادر بزرگ دهه از در حال حاضر در نهایت گزارش خود را ذخیره مورد استفاده قرار گرفت ،

"من هیچ ایده چقدر کاغذ توالت مردم در خانه های خود" McMullen شگفت زده. "ما نمی دانیم که چه تقاضا واقعا... ما سفارش دو برابر آنچه ما استفاده می شود – و ما در حال فروش دو برابر آنچه ما استفاده می شود."

هنوز هم برخی از تحلیلگران صنعت بر این باورند که احتکار به پایان خواهد آمد و پس از مصرف کنندگان متوجه آنها بیش از اندازه کافی در دست و ذخیره سازی آن را همه آغاز می شود به جمعیت خانه های خود.

"این یک موضوع تولید – آن را به یک انباشت مسئله است. مردم در حال خرید بیش از نیاز آنها گفت:" باب Hoyler یک تحلیلگر ارشد پژوهش در millward brown بین المللی در شیکاگو است. او پیش بینی کرد قفسه آغاز خواهد شد باقی می ماند نگردند اواخر تابستان است.

نه که کمبود محصولات دیگر نمی خواهد ادامه به محصول.

کارشناسان می گویند گوشت و تولید اقلام ادامه خواهد داد برای دیدن وقفه بر اساس نگرانی های بهداشتی در آمریکا گیاهان پردازش.

ویلیام کارشناسی ارشد, مواد غذایی اقتصاددان در فریدمن مدرسه گروه مواد غذایی و سیاست تغذیه در دانشگاه تافتز, گفت, گوشت, گیاهان پردازش هستند بیشتر در معرض شیوع کروناویروس چرا که این صنعت بیشتر کار فشرده. بسته بندی محصولات کارخانه ها و یا تجاری نانوایی ها بیشتر خودکار و کارگران کمتر در نزدیکی به یکدیگر است.

"ممکن است به دلیل کمبود گیاهان پردازش مجبور به بستن و یا تعطیل," کارشناسی ارشد گفت: با توجه به بخش تولید می تواند همچنین وقفه به دلیل مسائل کار به عنوان مزارع دست و پنجه نرم کردن با تشدید اقدامات ایمنی و یا شیوع بیماری در میان کارگران است.

افزایش قیمت ترش اقتصاد وزن در خریداران

یک موج جزر و مدی از مشتریان جارو به فروشگاه ها با تعداد محدودی از محصولات خود را به فروش باعث کمبود اقلام کلیدی نیز می تواند مجموعه ای از جدول برای افزایش قیمت مواد غذایی. کارشناسان می گویند این یک مورد کلاسیک از ایجاد توازن عرضه و تقاضا است.

در اوایل این ماه مقامات فدرال گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در ماه آوریل بریده و بزرگترین آن یک ماه افزایش قیمت برای مواد غذایی در نزدیک به 50 سال است. به طور کلی مواد غذایی قیمت شروع به پریدن کرد 2.6% فقط در 30 روز بیش از پنج برابر 0.5% نرخ تورم ثبت شده در ماه های فوریه و مارس.

در ماه آوریل نرخ تورم برای ترکیب شاخص برای گوشت و مرغ و ماهی و تخم مرغ افزایش یافت و حتی سریع تر با 4.3%; غلات و حبوبات و محصولات نانوایی و نوشیدنی های غیر الکلی نیز شروع به پریدن کرد 2.9%; محصولات لبنی و میوه ها و سبزیجات افزایش 1.5%.

رفتن به جلو, مواد غذایی قیمت خواهد شد در تقلا از جنگ بین تقاضا و کمبود فشار قیمت ها و مصرف کننده وحشت بیش از یک رو به وخامت اقتصاد و افزایش زیان کار است که کشیدن قیمت رو به پایین.

چقدر اتحاد کسب و کار در سوپر مارکت ها ؟

قبل از همه گیر سوپر مارکت ها اختصاص حدود 50 درصد از مواد غذایی ایالات متحده به فروش دلار اندازه گیری. بعد از رستوران تا به حال به حد خدمات را-را تنها و یا بسته درهای خود را به طور کامل در هفته های اخیر کارشناسی ارشد, تخمین فروشندگان مواد غذایی هستند فرمانده 85 درصد از مواد غذایی دلار صرف شده است.

با تقاضای بسیار زیاد و بسیاری بیشتر, خرید, سفر, کارشناسی ارشد گفت: سوپر مارکت ها باید کمی بیشتر قیمت گذاری قدرت. از آنجایی که آنها نمی نیاز به خرید و فروش و تبلیغات برای جلب مشتریان به فروشگاه و یا آنلاین برخی از خرده فروشان را قطع کرده و در معاملات.

با اینحال کارشناسی ارشد گفت: بخش مواد غذایی باقی می ماند بسیار رقابتی است که می تواند قیمت را از به طور چشمگیری افزایش.

فراتر از چشم انداز رقابتی دیگر ناخوشایند واقعیت را نگه داشتن قیمت ها در بررسی: مشتریان خارج از محل کار و یا نگران شغل خود را کاهش دهد به عنوان یک رکود اقتصادی شروع به گرفتن نگه دارید از کشور است.

ایالات متحده آمریکا رشد اقتصادی 5 درصد در طول سه ماهه اول سال 2020 ملی و نرخ بیکاری افزایش یافت و به 14.7 درصد در ماه آوریل به عنوان میلیون ها نفر از آمریکایی ها شغل خود را از دست در میان خاموش شدن ناگهانی به سرعت گسترش coronavirus.

McMullen گفت Kroger سرمایه گذاران در ماه آوریل شرکت خود را ادامه داده است قرار دادن کردن هفتگی, تبلیغات برای اطمینان بخشیدن به مشتریان شروع به نگرانی در مورد اقتصاد است.

"من صحبت کردن به یک زن و شوهر از مشتریان ... آنها به من گفتن که آنها شگفت زده شدند که ما هنوز زرد (تبلیغاتی فروش) برچسب ها در فروشگاه و آنها سپاسگزار از آن," او گفت:.

آینده خرید اینترنتی در شار

مقامات صنعت مطمئن نیستید که چگونه گسترده تر عدم اطمینان بیش از اقتصاد و تلاش برای "بازگشایی" بقیه اقتصاد تاثیر می گذارد مصرف کنندگان و چگونه آنها را در فروشگاه.

این نگرانی وجود دارد که اگر اقتصاد نوبت ترش, خریداران خواهد شد کاهش. بخشی از این تغییر شامل مصرف کنندگان در ادامه به طبخ وعده های غذایی بیشتر در صفحه اصلی برای صرفه جویی در پول. اما آن را نیز می تواند بی درنگ به خریداران معدن و تجارت از حق بیمه محصولات. (همین طور arrivederci, $6 یک شیشه Cucina Antica سس پاستا. پرونده شکار و خود را $1.50 می توانید.)

Thriftier مشتریان همچنین می تواند درایو فروش بیشتر نسبت به خرده فروشان خصوصی برچسب فروشگاه مارک.

فراتر از دلایل اقتصادی ناظران نیز بدانم اگر مصرف کنندگان تصمیم به نگه داشتن پخت و پز وعده های غذایی بیشتر در خانه پس از دو هفته آماده سه مربع در روز را برای خود.

اگر مصرف کنندگان حفظ پخت و پز در خانه بالاتر از سطح قبل از بحران می تواند به طور دائم تغییر صرف در سوپر مارکت ها و رستوران ها.

"مردم ممکن است راحت تر شدن پخت و پز در خانه گفت:" سیمون گونزبورگ یک تحلیلگر تحقیقات در millward brown بین المللی (و Hoyler را همکار) در شیکاگو است. "آیا آنها در واقع مانند آن باقی مانده است دیده می شود. که می تواند یک تاثیر ماندگار."

برای آخرین Kroger P&> Fifth Third Bank و سینسیناتی, کسب و کار, follow @alexcoolidge در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب