استخدام برای نرتهویو را Jayden جکسون ایجاد خروس بزرگ, مهارت, نوع دوستانه طبیعت

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:12 PM EDT 21 مه سال 2020در حالی که Jayden جکسون یکی از ورزشی تر

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

در حالی که Jayden جکسون یکی از ورزشی ترین و متنوع بازیکنان در فلوریدا 1A طبقه بندی خود را فداکارانه طبیعت و وفاداری به هم تیمی های خود می ایستد فقط به عنوان برجسته.

این 2021 نرتهویو در حال اجرا است که تا هفت NCAA بخش FBS ارائه می دهد که عبارتند از کالج بوستون ویک فارست و میانه تنسی ساخته شده و تأثیر عمده ای در تمام سه مرحله در طول ستاد' حذفی فصل پاییز گذشته.

او را به عنوان یک سه ستاره و جذب توسط 247Sports. اما شخصیت او دشوار است برای اندازه گیری.

آن را غیر معمول نیست برای دیدن ورزشکاران انتقال مدارس این روزها به خصوص در مواجهه با سختی یا عدم قطعیت در سراسر برنامه.

نرتهویو فوتبال سر مربیگری موقعیت خالی بوده است برای بیش از دو ماه و در حالی که فکر انتقال به مدرسه دیگر در شهرستان ممکن است عبور جکسون ذهن او بود نقل مکان کرد ،

"ما لازم نیست که مقدار زیادی از بازگشت ارشد استارت. ... که بخش بزرگی از دلیل من می خواهم به بازی من ارشد سال در نرتهویو," جکسون گفت. "زمانی که من دانشجوی سال اول من نیست که یک بازیکن بیش از من که من می توانم نگاه کردن به. من می خواهم برای کمک به underclassmen. من می خواهم به آنها را نشان می دهد این بازی چقدر مهم است برای تمرین و انجام خوبی در مدرسه است.

"هنوز بسیاری از مردم شده اند (استخدام) توجه در نرتهویو مثل من. زمانی که مربیان می آیند به تماشای من عمل من آن را به عنوان قرار گرفتن در معرض رایگان برای هم تیمی های من در کنار من. اگه من سال آخر من در یک مدرسه متفاوت من بعد از ثبت نام برای دانشگاه, من نمی تواند به عنوان یک فارغ التحصیل از نرتهویو. من می خواهم مردم از نرتهویو که برای دیدن اگر من می تواند آن را انجام دهد هر کسی می تواند."

جکسون پشت کردن کلمات خود را و افکار خود را در زمینه.

5-پا-10, 195 پوند در حال اجرا بازگشت عجله برای 1,169 متری با 14.6 متری در حمل او به عنوان رهبری نرتهویو به 8-3 پایان و یک حذفی اسکله. او هشت می گذرد برای 206 متری و اختصاص 19 مجموع touchdowns.

میانه تنسی بود جدید ترین مدرسه به گسترش یک پیشنهاد به جکسون. به تازگی جکسون گفت: او ابلاغ اغلب با میانه تنسی, FIU و غربی کارولینای.

در طول COVID-19 همه گیر او متوجه شده است که استخدام را بیشتر معطوف به بحث های شخصی و نشان داده اند در مورد مراقبت از خود را به خوبی بودن.

جکسون کلید صفت است که توانایی های خود را به خوبی حرکت با یک قاب محکم و است که باید او را همیشه داشته باشد.

او کمرنگ کردن در offseason انداختن آنچه که او به نام بیش از حد صبر کنید و پر کردن اضافی ، او امیدوار است برای حفظ خود جاری ساخت و اقامت بین 195 و 200 پوند برای بهبود سرعت و چابکی است.

در حالی که جکسون زد 4.59-دوم 40-حیاط داش به عنوان یک دانشجوی سال دوم که زمان کاهش یافته و به 4.65 به عنوان یک تازه وارد. او هدف برای یک شخصی به عنوان یک ارشد.

در حالی که او را ثابت خود را از ابتلا به توانایی جکسون در حال کار برای تبدیل شدن به حتی بیشتر خطرناک است که از جنبه های.

"من می خواهم به قادر به اجرای یک کم 4.5-دوم 40," جکسون گفت. "من می خواهم به نشان می دهد که من می تواند مانند یک گیرنده گسترده. من در حال حاضر شده است یک اسلات بزرگ-گیرنده برای ما, اما من می دانم که من می توانم گرفتن عبور از backfield های گسترده و یا در هر نقطه."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب