Reexploring هنر دیجیتال در قرنطینه

به عنوان یک عکاس شما همیشه در تلاش به بهترین خود را بیان فرایندهای خلاق. این که آیا آن را از طریق حق موضوع روش

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

به عنوان یک عکاس شما همیشه در تلاش به بهترین خود را بیان فرایندهای خلاق. این که آیا آن را از طریق حق موضوع روشنایی موقعیت شما سعی می کنید برای انجام بهترین خود را برای انتقال احساس.

در طول قرنطینه, من سعی کرده ام reexplore چه عکاسی به عنوان یک رسانه هنر وسیله ای برای من. من شده اند تمرین عکاسی بسیار به تازگی پس فقط قرار دادن دوربین به دست من احساس عجیب و غریب. این عکس ها گرفته شده در مکان های من شده است به طول قرنطینه — حیاط خلوت من من پدربزرگ و مادر بزرگ حیاط خلوت و پارکینگ خالی پشت خانه خود را.

در حالی که در نظر گرفتن این عکس ها قطعا با طراوت و بسیاری از سرگرم کننده من هنوز هم احساس بی حوصله. این تصاویر نمی نگه داشتن یک هدف خاص آنها نیست "در حال حرکت است." این به سادگی عکس از همه چیز و مردم در اطراف من. آن را فقط برای تفریح است. بنابراین من تصمیم گرفتم به خارج از منطقه راحتی من و ماندن با همان جریان از سرگرم کننده است.

ویرایش همواره به من ترسناک تا به نقطه ای که من سعی خواهد کرد برای دریافت تنظیمات کامل زمانی که من به طوری که من مجبور به ویرایش ، اما در حال حاضر من می بینم که چگونه سرگرم کننده می توان آن را. این کار قطعا نیست اصلی ترین و یا فوق العاده متفاوت است. اما من واقعا نمی دانم آنچه که من قرار بود به خارج شدن از این عکس ها قبل از من شروع به ویرایش آنها من احساس می کنم مانند آنها برخی از سرد کار می کنند.

تماس با Kamilah ارتیگا در kam412 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن