تشکر. جوزف کندی سوم می گوید او disaffiliated از Kappa Alpha سال گذشته با توجه به آن رکورد از اقدامات نژادپرستانه'

تشکر. جوزف کندی III '03 (D-جرم.) اعلام کرد در Facebook live برگزار می شود پنج شنبه گذشته که او disaffiliated خ

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

تشکر. جوزف کندی III '03 (D-جرم.) اعلام کرد در Facebook live برگزار می شود پنج شنبه گذشته که او disaffiliated خود را از دانشگاه استنفورد برادری Kappa Alpha (KA) در سال گذشته است.

ماساچوست در کنگره بود که پیوسته در این رویداد زندگی می کنند پنج سایر همکار سابق برادری, اعضای, به حضار گفت که او "باید انجام مشق شب" و او "قطعا بیش از حد طولانی صبر" را به حرکت می کند. گروه جریان Facebook زندگی می کنند و بعضی از بحث های آنها تا به حال یک سال پیش در مورد خود disaffiliation تاکید بر مسئولیت شخصی در تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

کندی گفت: جدایی او از کا برانگیخته شد خبری که چند تن از اعضای دانشگاه می سی سی پی فصل مطرح شده با اسلحه در مقابل یک بنای یادبود برای امت تا که قتل عام بیش از شش دهه پیش به عنوان یک کاتالیزور برای جنبش حقوق مدنی. سه نفر به حالت تعلیق توسط KA در ماه جولای سال گذشته پس از یک Instagram photo ظاهر از آنها برگزاری اسلحه در مقابل گلوله خورده یادبود ثبت نام تا. نشانه ای که جایگزین شده است چندین بار به دلیل خرابکاری علائم نقطه بر روی Tallahatchie رودخانه که در آن تا بدن داشت در سال 1955 پس از او شکنجه شد و بدون محاکمه اعدام. تا متهم شده بود از سوت زدن در یک زن سفید در یک فروشگاه مواد غذایی است.

صحبت کردن به طور مستقیم به دانش آموزان دانشگاه استنفورد کندی گفت که در حالی که برادری ممکن است یک محل لذت بخش برای زندگی, دانش آموزان باید با احتیاط از پیامدهای وابستگی.

"درک آنچه که وابستگی به این معنی اگر شما فکر می کنم شما به طور کامل قادر به طلاق خود از آن درس امشب در اینجا است که شما نمی," او گفت:. "زندگی طولانی تر از کسانی که چهار سال است و این وابستگی است که خواهد ماند مگر اینکه شما عمدی در مورد پرداختن به آن است."

سابق فصل جمهور ناتانیل Fernhoff '03 نام در دانشگاه استنفورد به disaffiliate از Kappa Alpha و جلو و برادری منشور.

"چرا باید KA حضور در دانشگاه استنفورد به پردیس؟" "چرا این گروه در حال حاضر نیاز به یک منشور اگر آنها ساخته شده است یک جامد باشند؟"

"خلاص شدن از شر به نام" او اضافه شده است. "حرکت رو به جلو بدون آنها."

برادری تاسیس سابق مؤتلفه سربازان در کالج واشنگتن در حال حاضر واشنگتن و لی دانشگاه در لکزینگتون ویرجینیا در سال 1865. بنیانگذاران یک بار ذکر شده مؤتلفه general Robert E. Lee رئیس جمهور از کالج در آن زمان به عنوان یک "روحانی موسس" نوشتن که منظور الهام گرفته شده بود خود را "وظیفه, افتخار, شخصیت و بزرگ منشی رفتار."

در حالی که کا به تازگی خود را از دست داد پردیس مسکن در استنفورد برای اجازه دادن به دانش آموزان به اقامت در آن خانه بدون پرداخت اتاق و هیئت مدیره به دانشگاه در نقض استنفورد سیاست های آن باقی مانده است به رسمیت شناخته برادری.

"استنفورد به طور فعال مبارزه با نژاد پرستی و منع تبعیض در هر سازمان دانشجویی" نوشت امور دانشجویی سخنگوی پت هریس در بیانیه ای به روزانه. "نقض موضوع به سازمانی انضباطی رسیدگی است."

"توصیه هایی برای یک مسکن تخصیص روند و اعتباربخشی برنامه اجرا شد این بهار," او نوشت. "این تابستان و پاییز یونانی رهبران دانشجویی را در ادامه این تلاش ها با پیوستن به چند کار گروه با تمرکز بر جمعی ارزش ها و روابط با خارج از سهامداران و صاحبان سهام و شمول است."

"من عصبانی هستم خودم را برای اینکه احمق به اندازه کافی برای زندگی در دانشگاه استنفورد حباب" گفت: سابق کا عضو Jaison رابینسون '03. "وجود دارد یک مسئولیت اضافی به انجام حتی بیشتر."

در پاسخ به سه دانش آموزان نما با اسلحه در تا یادبود و کندی disaffiliation فعلی KA فصل جمهور Sal اسپینا '22 نوشت: در بیانیه ای که روزانه که "اقدامات آن سه دانش آموزان غیر قابل قبول و وحشتناک. وجود دارد هیچ جایی برای اعمال عدم تحمل چنین است که به عنوان, عکس, در جهان ما. هر کسی که perpetrates یک عمل نژادپرستی و عدم تحمل باید پاسخگو باشند."

"در آلفا Pi (Stanford) فصل KA ما باز داشتن گفتگو در مورد میراث نژادپرستی در تاریخ سازمان ملی و ما در حال کار برای ایجاد تغییر مثبت در هر دو ما فصل و در سطح ملی," او اضافه شده است. "ما می دانیم که این تغییر لازم است برای ما فصل به یک محل در دانشگاه استنفورد جامعه."

ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) سخنگوی کریکت X. Bidleman '21 نوشت: در بیانیه ای که روزانه که در حالی که سازمان های یونانی وجود داشته است برای چندین دهه "گروه های که وجود داشته برای مدت طولانی است که تمایل به حمایت های گذشته آرمان که شامل سنگین تبعیض علیه جمعيت های مختلف."

"این ASSU محکوم سابقه بود," او اضافه شده و آن "را تشویق می کند تا همه گروه ها به یاد داشته باشید اهمیت حفظ مدرن افکار و شیوه های حمایت از همه مردم و امیدوار است که هر گروه دارای بحث های جدی بر تنوع و شمول است."

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن