گزارش نشان می دهد عمده اثرات COVID-19 در آمریکا نیروی

یک UCLA گزارش امروز منتشر شد نشان می دهد متفاوت اقتصادی تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس تا به حال در آمری

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

یک UCLA گزارش امروز منتشر شد نشان می دهد متفاوت اقتصادی تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس تا به حال در آمریکایی های آسیایی تبار و اشاره به نیاز به گسترش کمک های مالی برای همه کارگران به دفع بدترین اثرات بحران و اطمینان از بازیابی قوی.

در حالی که شواهد نشان می دهد که ایالات متحده در کسب و کار به خصوص کسانی که در شهر های قومی انکلاوها تجربه کرده تاثیر COVID-19 زودتر و عمیق تر از دیگران به عنوان یک نتیجه از بیگانه ستیزی و تبعیض نژادی شده است وجود دارد کمی داده های تجربی نشان می دهد که اثر کلی بر آمریکایی در بازار کار است.

جدید تجزیه و تحلیل (PDF) توسط محققان از این UCLA مرکز محله دانش, این دانشگاه UCLA آسیایی آمریکایی مرکز مطالعاتو Ong & همکاران استفاده می شود اشتغال و کار داده های کالیفرنیا و نیویورک برای درک بهتر طبیعت الگو و قدر COVID-19 اقتصادی اختلال برای آسیایی آمریکایی ها بین ماه های مارس و آوریل سال 2020 است.

این گزارش در بر داشت افزایش تفاوت نرخ بیکاری و افزایش بیکاری در بین آمریکایی های آسیایی تبار و سفید پوستان در این دوره در مقایسه با دوره قبل از همه گیر زمانی که نرخ بودند تقریبا یکسان است. توسط مه سال 2020 محققان دریافتند نرخ بیکاری برای آسیایی ها 15 درصد بود و نرخ بیکاری شد 21 درصد در مقایسه با 12% و 16% برای سفید پوستان است.

در حالی که آمریکایی های آسیایی تبار ساخته شده 16 درصد از کالیفرنیا نیروی کار در ماه فوریه سال 2020 آنها ثبت 19 درصد از مدعیان جدید بیکاری بیش از دو و نیم ماه از خاموش کردن. در ایالت نیویورک, آنها اختصاص 9 درصد از نیروی کار اما در زمینه 14 درصد از ادعا تا اواسط ماه آوریل است.

همه گیر تا به حال تاثیر عمیقی بر محروم آمریکایی های آسیایی تبار محققان توجه داشته باشید. در میان کسانی که در نیروی کار با تحصیلات بالا و یا کمتر 83% در زمینه نرخ بیکاری در کالیفرنیا در مقایسه با 37 درصد برای بقیه کالیفرنیا نیروی کار با همان سطح از آموزش و پرورش است.

بر اساس این گزارشبسیاری از این آثار اقتصادی COVID-19 با توجه به این واقعیت است که آمریکایی های آسیایی تبار هستند به شدت متمرکز در تعداد کمی از کشورها و اغلب به کار در صنایع شده است به خصوص ضربه توسط همه گیر و پناهگاه در محل مقرر.

نزدیک به 1 در 4 شاغل آسیایی آمریکایی ها کار می کنند در این دسته از ثانیهospitality و leisure, retail و oپرسم services, آخرین, که شامل کسب و کار مانند تعمیرگاه و خدمات شخصی مانند مو-برش و لوندرس. نرخ بیکاری برای آسیایی آمریکایی ها در مهمان نوازی و اوقات فراغت بخش دانست و 39 درصد در مقایسه با 36 درصد برای غیر اسپانیایی سفیده. در دیگر بخش خدمات نرخ 40% برای سکس و 19 درصد برای سفید پوستان با توجه به گزارش.

در شرایط کسب و کار بسته شدن در طول همه گیر نویسندگان تخمین می زنند که 233,000 آسیایی آمریکایی کسب و کارهای کوچک بسته از فوریه تا مارس به نمایندگی از کاهش 28 درصد بیش از دو ماه دوره. این 1.79 میلیون غیر هیسپانیک سفید, کسب و کارهای کوچک که بسته شده در طول همان دوره به نمایندگی از کاهش 17 درصد است.

"یک سوال مهم را در نظر بگیرید برای آینده این است که آیا این اختلافات ادامه خواهد داد به عنوان اقتصاد بازگشایی می شود و تشدید افزایش محسوس در ضد آسیایی احساسات در ایالات متحده," گفت: پل Ong همکاری نویسنده این گزارش و مدیر مرکز محله دانش در UCLA Luskin دانشکده امور عمومی.

تعدادی از سیاست توصیه های مطرح شده در این گزارش را ارائه بسیار مورد نیاز اقتصادی امداد به حاشیه رانده شده و کم درآمد آمریکایی های آسیایی تبار به ویژه کسانی که در بخش خدمات است. آنها عبارتند از:

  • تصویب سیاست فدرال برای گسترش مزایای بیکاری و کسب و کار کوچک کمک, مانند چک برنامه حفاظت و اقتصادی آسیب فاجعه وام برنامه کمک از آمریکا اداره کسب و کار کوچک.
  • تصویب اضافی سیاست های دولت است که ارائه مزایای به حاشیه رانده شده جمعیت حداقل به احتمال زیاد به دریافت مزایای بیکاری از طریق مراقبت عمل می کنند.
  • تصویب اضافی سیاست برای کمک به کسب و کارهای کوچک از جمله به اصطلاح حالت ارتجاعی بودجه ایجاد شده توسط برخی از دولت های محلی.
  • افزایش تلاش ها برای اطمینان از به حاشیه رانده شده جمعیت امکان استفاده از دولتی خصوصی و خیریه و منابع برای کمک به مردم آب و مالی سختی COVID-19.
  • تصویب فدرال و دولت سیاست و برنامه های صندوق برای تجهیز اقتصادی آواره افراد با مهارت های شغلی هستند که قابل عرضه در بازار در طول و پس از COVID-19 بحران است.

"ما نیاز به سرمایه گذاری در همه کارگران برای اطمینان از قوی بازیابی" محققان نوشتن.

Ong & Associates یک سیاست های اقتصادی و تجزیه و تحلیل شرکت مشاوره تاسیس شده توسط پل Ong است که دارای تخصص در منافع عمومی مسائل; شرکت ارائه خدمات pro bono برای مطالعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن