برنامه ریزی مجدد سیستم ایمنی بدن درمان کودک مبتلا اغلب کشنده عفونت قارچی

در ژوئن 11 شماره جدید مجله پزشکی انگلستان, یک تیم UCLA پزشکان و دانشمندان در توضیح مورد اول از مدولاسیون های ا

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

در ژوئن 11 شماره جدید مجله پزشکی انگلستان, یک تیم UCLA پزشکان و دانشمندان در توضیح مورد اول از مدولاسیون های ایمنی استفاده می شود به درمان شدید و اغلب کشنده عفونت قارچی است. تیم "گرفته شده" از 4 سال سیستم ایمنی بدن به طوری که آن را می تواند به مبارزه با منتشر coccidioidomycosis.

این مورد در اصل گزارش UCLA در سال 2019 می تواند راه را برای درمان های جدید برای عفونت که بر صدها آمریکایی در هر سال و عمدتا در شمال غرب و کشته شدن حدود 40 درصد از افرادی که قرارداد آن است.

روش شرح داده شده در این مطالعه می تواند همچنین نشان می دهد یک الگوی جدید برای درمان دیگر شدید عفونت های قارچی, عفونت های باکتریایی مانند سل و شدید عفونت های ویروسی مانند آنفلوآنزا و COVID-19.

"مدولاسیون های ایمنی نیست در حال حاضر بخشی از استراتژی با هر یک از این عفونت های شدید," دکتر گفت: Manish, Butte, این گزارش's ارشد نویسنده که دارای E. ریچارد Stiehm وقف صندلی در کودکان آلرژی, ایمونولوژی و روماتولوژی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA. "ما در مورد نشان می دهد که به جای امید به دست آوردن دست بالا با بیشتر و بیشتر آنتی بیوتیک یا ضد قارچ, ما می توانید برخی از موفقیت با ترکیب تاسیس این روش با ایده های جدید برنامه نویسی بیمار ایمنی بدن پاسخ بهتری به مبارزه با عفونت است."

هر سال بیش از 100 ، 000 نفر آلوده Coccidioides قارچ ها که اقامت در خاک از کالیفرنیا و آریزونا و تگزاس غربی. بسیاری از افرادی که آلوده بدون علامت هستند و در حدود 20,000 تجربه جزئی بیماری تنفسی معمولا شناخته شده به عنوان تب دره. اکثریت قریب به اتفاق مردم با تب دره پاسخ خوبی به داروهای ضد قارچ, اما در حدود 1 ٪ از عفونت های پیشرفت را منتشر coccidioidomycosis که در آن عفونت به سرعت در حال گسترش در سراسر بدن منجر به استخوان و بافت های آسیب دیده و در بسیاری از موارد مرگ.

"از لحاظ تاریخی عفونت های شدید دیده شده است به عنوان 'بد شانسی'" بوت-سیلور باو گفت. "پزشکان را نگاه نمی در چگونه ما می توانیم مهار سیستم ایمنی بدن این بیماران به مبارزه با عفونت است."

با توجه به یک 2019 مطالعه در مجله بین المللی تحقیقات محیط زیست و بهداشت عمومی کالیفرنیا صرف بین 700 میلیون دلار و 900 میلیون دلار در سال در مستقیم و غیر مستقیم هزینه های مربوط به مراقبت از افراد آلوده به cocci قارچ از جمله بیش از 300 میلیون دلار برای مراقبت از حدود 200 نفر با منتشر coccidioidomycosis.

پسر بچه ای که تحت درمان با بیوت و تیم خود را قبلا تحت درمان با دوزهای بالا از چندین داروهای ضد قارچ, اما در زمان او وارد UCLA او به سختی می تواند راه رفتن و یا صحبت کنید و نیاز به یک لوله تغذیه به خوردن. زمانی که UCLA پزشکان homed در بر بیمار و سیستم ایمنی بدن آنها به این نتیجه رسیدند که سلول های T — سلول های سفید خون که نقش مهمی در پاسخ ایمنی بدن است — شکست شد به درستی تشخیص تهاجم قارچ. سلول های T بودند در پاسخ به اینکه پس از یک عفونت انگلی به جای قارچی یکی.

که باعث شد این تیم به عنوان مکمل با داروهای ضد قارچ با ایمنی بدن و تحریک کننده به نام اينترفرون-گاما. و دکتر ماریا گارسیا-Lloret اطفال پزشک متخصص آلرژی و درمان پیشنهاد اضافه کردن یکی دیگر دارو dupilumab که توسعه یافته به عنوان یک دارو برای بیماری های آلرژیک و تا به حال هرگز قبل از استفاده شده است برای درمان عفونت. Dupilumab است داروهای تجویزی است که توسط FDA تایید شده به عنوان یک درمان برای منتشر coccidioidomycosis.

ترکیبی از ایمنی تنظیم کننده های بازسازی برنامه نویسی مناسب به بیمار سلول های T و پسر عفونت رفت در یک ماه.

UCLA تیم تحقیقاتی اشاره می کند که سیستم ایمنی رویکرد پتانسیل به منظور افزایش توانایی بیماران برای روشن شدن سایر انواع قارچ های باکتریایی و ویروسی هستند که در پاسخ به تاسیس درمان.

در همکاری با بیکرزفیلد کالیفرنیا مبتنی بر دره تب موسسه و مواد مخدر' تولید کنندگان — افق درمان Regeneron و دارویی سانوفی Genzyme — UCLA محققان در حال برنامه ریزی برای آزمون این دو دارو در افراد دیگر با منتشر coccidioidomycosis. آنها همچنین برنامه ریزی برای مطالعه این روش برای درمان انواع دیگر عفونت های شدید.

مطالعه دیگر نویسندگان co-اول نویسنده دکتر مونیکا Tsai و دکتر تیموتی Thauland و Chantana مستی دکتر Sean Fitzwater و دکتر پل Krogstad همه از UCLA گروه اطفال; دکتر Alden Y. Huang موسسه دقت سلامتی; و امیلی Douine دکتر استنلی نلسون و دکتر Hane لی از UCLA بخش ژنتیک انسانی. (لی نیز یک عضو از UCLA بخش پاتولوژی و آزمایشگاه پزشکی است.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن