جمهوری خواه اولیه بین الکس آندراده و Cris Dosev برای خانه, District 2 نوبت منفی

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 27, 2020خواه اولیه برای Florida House من

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

خواه اولیه برای Florida House منطقه 2 صندلی تبدیل شده است و شاید بیشتر گرم نژاد سیاسی در پنساکولا منطقه است.

هر وقت Rep. الکس آندراده و چلنجر Cris Dosev زنده در شرق تپه محله Pensacola, اما وجود دارد هیچ همسایگی عشق از دست رفته بین این دو به عنوان مبارزات انتخاباتی خود را باید تبدیل به طور فزاینده ای منفی در برابر هر یک از دیگر.

"حریف من است که پس از جان گذشته برای اجرا به اتاق او می گویند و هر چیزی را انجام دهید برای دریافت وجود دارد" آندراده گفت. "و شما می دانید که گاهی اوقات شما رو به پانچ پهلوان پنبه در بینی."

Dosev همان احساس در مورد آندراده.

"او کاملا ترین rudest بی احترامی مرد جوان من تا کنون ملاقات در زندگی من" Dosev گفت.

خانه منطقه 2 را پوشش می دهد بسیاری از جنوب Escambia County, از جمله مناطق مانند Perdido کلید مرتل گروو, Pensacola Beach و بیشتر از محدوده شهر از پنساکولا و همچنین خلیج فارس نسیم منطقه سانتا رزا شهرستان است.

دو نفر از نامزدها را رد و بدل barbs تقریبا روزانه در رسانه های اجتماعی از نظر موضوعات و آنها را گرفته مبارزه خود را به محلی امواج رادیو و تلویزیون.

آندراده یک وکیل در مور تپه و Westmoreland حقوقی و برای اولین بار انتخاب شدن به مجلس در سال 2018 است.

Dosev یک توسعه دهنده املاک و بازنشسته تفنگداران دریایی ایالات متحده خلبان. او قبلا زد برای کنگره به عنوان یک جمهوریخواه در سال 2016 و 2018.

► ویروس + آرا: فلوریدا اولیه انتخابات ماه آینده. چگونه COVID-19 همه گیر را تحت تاثیر قرار سنجی?

► انتخابات 2020: در اینجا نامزدها در Escambia, Santa Rosa شما ببینید در انتخابات

در چهارشنبه Dosev انتخاباتی منتشر شد آگهی در پاسخ به منفی حمله آگهی آندراده انتخاباتی. Dosev آگهی حملات آندراده حمایت از 2019 فلوریدا رقابتی نیروی کار عمل می کنند و او برچسب "عصبانی الکس."

اگر چه این لایحه به حمایت هر دو حزب شکست خورده به جلو حرکت کند. در صورت تصویب آن را ساخته اند و تبعیض بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی غیر قانونی را نیز اضافه مذهبی معافیت برای افراد و کسب و کار.

"Cris Dosev شده است در حال اجرا برای برخی از نوع از دفتر گذشته تقریبا 3000 روز و او هنوز به رای دهندگان تنها یک دلیل برای رای دادن برای او" آندراده گفت. "و هیچ مقدار از دروغ در مورد من و محافظه کار است که یک دلیل به او رای."

Dosev را ویژگی های آگهی رایگان کلیپ های ویدیوئی از یک نما و یک کلیپ از یک فیلم مستند در "ملکه کشیدن زمان داستان" در حالی که آگهی راوی ادعا می کند این لایحه را هموار "راه را برای مردان به بازی در girls' تیم های ورزشی و مردان به رفتن در حمام."

وقتی پرسید که آیا او فکر خود را تبلیغ توهین آمیز به تجاوز, جامعه, Dosev در پاسخ گفت: او در صحبت با رای دهندگان در دسته ماهی تابه.

"این تکدی," Dosev گفت. "شما نمی خواهید که این مرد مثل لباس است که نشان می دهد تا در پنساکولا کتابخانه های عمومی, و شما در حال رفتن به همه این دوستان در تکدی محافظه کار مسیحیان هجوم آوردند به کتابخانه به شنیدن داستان در زمان. آنها فقط رفتن به آن را انجام دهد."

آندراده گفت: اخبار مجله که او در حمایت از لایحه چرا که او معتقد است که به عنوان یک مسیحی مردم نباید تبدیل به دور یک شام یا هتل زیرا آنها متفاوت است.

"این لایحه همچنین می شده اند برای اولین بار به روش در قانون حمایت قانونی برگزار مذهبی نگرانی" آندراده گفت. "آن را محافظت شده در برابر کسی که مجبور به پخت کیک. آن را محافظت شده در برابر کشیشان مجبور به اداره سوگندی از ازدواج. در همان زمان آن را تاسیس پایه احترام و توجه مردم متفاوت تر از خودم یا دیگران. من مطمئن هستم که چرا او می خواهد به ترس بازرگان. من فکر می کنم رای دهندگان به اندازه کافی هوشمند به دانستن تفاوت."

Dosev تبلیغ در کنار هم قرار شد در پاسخ به یک آندراده آگهی حمله کردند که Dosev در خطوط است که او را پشتیبانی نمی کند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. Dosev گفت که او معتقد است آندراده رفت منفی چرا که او نگران از دست دادن در Aug. 18 اولیه.

"او ادعا می کند که من دروغ گفتن در مورد چیزی" Dosev گفت. "من نه دروغ گفتن در مورد هر چیزی اما او یک دروغگوست. من از هر چیزی چون من چیزی برای دفاع در برابر. اتهامات او هستند نهفته است. بنابراین من رفت و در حمله و اتهامات هستند نهفته است."

آندراده آگهی متهم Dosev بودن بودجه متوقف تهمت تایید شده و بازدید Dosev برای unflattering رسانه های اجتماعی نظر در سال 2018 در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن.

آنچه در مورد جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن تایید شده است که بر اساس یک 2018 جیر از یک ناشناس "هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن" جمهوریخواه حساب توییتر به نام ریگان گردان. حساب تایید شده Dosev در سال 2018 و خواسته آن بیش از 90,000 پیروان به کمک به او را در نژاد خود را در برابر کنگره ایالات متحده مت Gaetz برای ایران با نامزدی که Gaetz به راحتی به دست آورد.

از ریگان گردان حساب توییتر در کنار آن "هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن" موقعیت در 2019 و در حال حاضر توییتهایی بیشتر انتقاد از چهره های رسانه ها و سیاستمداران دموکرات.

Dosev گفت: او هرگز از شنیده و تعجب است هر کسی می تواند او را یک "هرگز Trumper."

"اگر شما نگاهی به مبارزات انتخاباتی خود سهم امروز چگونه بسیاری از 'هرگز Trumpers' و قاطعانه لیبرال دموکرات را اهدا به الکس مبارزات انتخاباتی؟" Dosev گفت. "این Levin-Papantonio گروه چگونه بسیاری از دیگر وکلای مدافع و آنها همه لیبرال ها را اهدا به مبارزات انتخاباتی خود را. بنابراین واقعی هرگز Trumpers های بزرگ, چپ دموکرات در این شهر کمک به او."

آندراده را دریافت 1000 دلار کمک مالی از فرد لوین بود که یک متولی برای فلوریدا از حزب دموکرات در سال 2012 اما آندراده نیز دریافت پشتیبانی قوی از Gaetz.

"تنها دو گروه از من نمی خواهد تا کنون کمک مالی از طرفدار سقط جنین لابی و توقف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن PAC" آندراده گفت. "من مقایسه رکورد من در برابر Cris Dosev را هر روز از هفته است."

هر دو نامزد اذعان منفی در این مسابقه خواهد شد به احتمال زیاد به نوبه خود به دور رای دهندگان و گفت: آنها می خواهم به جای بحث در مورد سوابق خود را.

"من افتخار بدن من کار می کنند. در دو سال گذشته من گذشت نظامی ترین خانواده دوستانه لایحه در یک دهه" آندراده گفت. "ما تصویب اولین نرم افزار-زندگی بیل در یک دهه. من به خانه آورد یک رکورد مقدار پول برای زیرساخت ها و کیفیت آب در اینجا در شمال غربی فلوریدا و من تاسیس یک شهرت به عنوان یکی از موثر ترین قانونگذاران محافظه کار در تالاهاسی."

Dosev سرزنش آندراده برای رفتن منفی اولین و گفت: اگر انتخاب او را به پیوستن به Rep. مایک هیل در حمایت از لوایح مانند ضربان قلب جنين سقط جنین ممنوع بود و کار به لغو این قانون که افزایش سن به خرید یک تفنگ را در فلوریدا به 21.

"من اولویت شماره 1 خواهد بود که به تصویب و حمایت از هر گونه و هر قطعه ای از قوانین است که می شود مردم را به کار در یک ایالت فلوریدا" Dosev گفت.

آندراده است وقت را از مزیت های این مسابقه است. او بیش از $171,000 به دریافت پیام خود را در حالی که Dosev تنها افزایش کمی بیش از $8,000 در بالای خود را $10,000 وام به مبارزات انتخاباتی خود را.

با وجود این مزیت آندراده بارها به نام Dosev به بحث قبل از اولیه.

آندراده گفت: Escambia County حزب جمهوریخواه ارائه شده به نگه مجازی بحث اما Dosev گفت که او علاقه مند بود در مجازی بحث آنها خواستار "Facebook چیزهای احمقانه."

"من قصد ندارم به خودتون خودم به REC را (جمهوری خواه کمیته اجرایی) الزامات" Dosev گفت. "در حال حاضر من به WSRE ما videoed چیزی وجود دارد."

این WSRE رالی است که قبل از فیلم برداری نامزد فروم میزبانی ایستگاه PBS محلی و اتحادیه زنان رای دهندگان. این برنامه خواهد شد در 8 بعد از ظهر پنج شنبه و جمعه و خواهد شد از ویژگی های نامزدها در بسیاری از نژادها در شمال غرب فلوریدا منطقه است.

Dosev گفت که او احساس WSRE مداخله اتلاف وقت بود به این دلیل که نامزد بودند فیلم برداری به صورت جداگانه و تا به حال مدت زمان محدود.

"تیم ما در حال انجام بهترین ما می توانیم در پرتو COVID," Dosev گفت. "ما باید اولویت ها و اولویت های ما است برای دیدار با ترکیبات. بنابراین ما در حال ضربه زدن بر روی درب. ما در معرفی خودمان را به مردم است."

آندراده گفت که او فکر آن را "مضحک" است که Dosev نمی پاسخ به REC درخواست برای بحث و گفت او رسیده به Dosev چندین بار به درخواست برای بحث و صحبت با او شخصا در مورد مسائل.

"من texted و به نام کریس به تلاش و رشد و نشستن با او و او هرگز بازگشت من تماس بگیرید" آندراده گفت.

Dosev اذعان آندراده رسیده بود به او.

"نگاه من یک دختر مدرسه ای," Dosev گفت. "من نمی تواند پاسخ به برخی از متن را از کسی."

در خصوص Dosev گرفت موضوع را با آندراده را در آگهی های تلویزیونی است که شامل یک تصویر از Dosev و همسرش, اما این عکس شده بود و ویرایش برای مبهم همسرش که Dosev گفت: به تصور او داشتن امر است.

"تنها یک چیز به بحث در مورد" Dosev گفت. "او نیاز به پیشنهاد من یک عذرخواهی برای دروغ گفتن در مورد من. اولین و مهمترین برای دروغ گفتن در مورد من. دوم حمله به صداقت من. و سوم, تحقیر همسر من است. هنگامی که او را آماده برای انجام این کار علنا من به او صحبت کنید."

Dosev گفت که او دریافت رسمی دعوت از زنان برای قانون مسئول به شرکت در یک کاندیدای فروم در 11:30 صبح روز پنج شنبه در Marcus پوینت کلیسای باپتیست مرکز دانشجویی و شرکت در آن.

برخی از اعضای WRL باز هستند حامیان Dosev و داوطلب برای مبارزات انتخاباتی خود را.

آندراده تایید شنبه او را به حضور WRL فروم نیز هست.

"بدیهی است که او فکر می کند او یک مزیت ناعادلانه به دلیل برخی از WRL اعضای ... به طور فعال به حمایت از او" آندراده گفت. "اما من خوشحال به بحث در مورد رکورد من. من یک کتاب باز است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن