سناتور جمهوریخواه جانسون Lankford پیشنهاد ساخت Juneteenth تعطیلات فدرال و انداختن روز کلمبوس

کریگ گیلبرت Milwaukee Journal Sentinelمنتشر شده 8:47 AM EDT Jul 2, 2020در پاسخ به تلاش های دو حزبی را Juneteen

توسط NEWSSALAM در 15 تیر 1399

در پاسخ به تلاش های دو حزبی را Juneteenth تعطیلات فدرال جمهوری خواه سنسور. ران جانسون و جیمز Lankford پیشنهاد حذف های مختلف تعطیلات فدرال "در ارز."

این انتخاب ؟

روز کلمبوس.

"ما از جشن رهایی با تعطیلات فدرال اما معتقدم که ما باید از بین بردن یک زمان تعطیلات در ارز. ما تصمیم روز کلمبوس به عنوان یک تعطیلات است که به آرامی جشن و حداقل مخل به آمریکایی ها' برنامه" جانسون ویسکانسین در بیانیه ای گفت: روز شنبه.

جانسون و Lankford اوکلاهما خواهد بود به دنبال اصلاح لایحه ساخت Juneteenth تعطیلات فدرال.

جانسون گفت: اضافه کردن به تعداد تعطیلات فدرال را به کارگران فدرال اضافی بعد از مرخصی با حقوق را افزایش دهد و دولت هزینه های. او نام خود را اصلاح یک "ضد پیشنهاد که قرار نیست ما بیشتر در بدهی."

منحصر به فرد ایالات متحده آمریکا امروز نظرسنجی: بایدن وسیعتر خود را منجر شود اما تهمت نگه می دارد و لبه در شور و شوق

Juneteenth جشن در ژوئن 19, یادبود پایان برده داری. رهایی اعلام کرده بود ممنوع برده داری بیش از دو سال پیش اما تا حد زیادی اجرای یک تابع از جایی که سربازان اتحادیه پیشرفته بود. در 19 ژوئن 1865 فدرال سفارشات در نهایت رسید و شد اعلام کرد در تگزاس است.

تلاش برای آن را به یک تعطیلات فدرال به شدت در میان اعتراضات علیه نابرابری نژادی در پی قتل جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس.

روز کلمبوس به افتخار کریستف کلمب و به رسمیت شناخته شده به عنوان یک تعطیلات فدرال پس از سال 1934. در اصل آن کاهش یافت و در Oct. 12 اما رئیس جمهور لیندون جانسون در سال 1968 آن را نقل مکان کرد به دوشنبه دوم در ماه اکتبر.

برای بسیاری از ایتالیایی-آمریکایی گروه ها و جوامع آن روز در کنار جشن میراث خود را. اما از آن شده است یک منبع در حال رشد اختلاف در سال های اخیر به دلیل کشتار و اسارت مردم بومی در قاره آمریکا توسط کاشفان اروپایی و مهاجران.

ایالات متحده آمریکا امروز نظرسنجی: بزرگترین کشور در جهان است ؟ در ژوئیه 4, یک لحظه حساب برای ایالات متحده آمریکا

در سال گذشته فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers اجرایی به منظور تعیین بومی مردم روز به اجرا در همان روز به عنوان تعطیلات فدرال. در اوایل سال جاری مدارس عمومی شیکاگو متوقف به رسمیت شناختن روز کلمبوس به طور کامل به جای دادن دانش آموزان در همان روز و خواستار آن مردمان بومی بعد رسم اعتراض از آمریکا قرار گرفتند.

یک سخنگوی جانسون گفت که سناتور بود و نه بدنام کردن کریستف کلمب و یا ساخت یک ارزش قضاوت در مورد میراث او تنها به دنبال جلوگیری از افزایش تعداد تعطیلات فدرال برای هزینه دلایل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب