تحقیق خلاصه: COVID-19 جهش جدید COVID-19 دارو خطر بروز سونامی

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما هضم برای هفته ممکن است 3-9.

آمار برای پیگیری coronavirus جهش

یک تیم از محققان با استفاده از آمار برای نظارت بر جهش های ژنتیکی از رمان coronavirus به منظور درک اندازه و گسترش COVID-19 در میان آلوده جمعیت.

"ما به دنبال تنوع ژنتیکی این ویروس در طول زمان" جولیا Palacios, استادیار آمار و اطلاعات پزشکی, علوم گفت: دانشگاه استنفورد علوم انسانی و علوم و اخبار.

"ویروس ها نیاز به آلوده کردن افراد به تکامل," او اضافه شده است. "اگر این ویروس تعداد زیادی از افراد شما مشاهده خواهد شد تعداد زیادی از جهش. اما اگر آلوده به جمعیت کوچک است, تنوع ژنتیکی ثابت باقی خواهد ماند. همانطور که شما بیشتر توالی شما می توانید ببینید که اگر این روند هنوز هم در حال رشد بدون تغییر باقی مانده و یا شروع به فروپاشی که در این صورت این عفونت ممکن است به اوج خود رسید."

این تیم در حال کار با صدها نفر از RNA ویروسی COVID-19 نمونه به شناسایی جهش در سراسر آلوده به افراد است که می تواند به ارائه اطلاعات مفید در کنار اپیدمیولوژیک مدل.

"داشتن بهتر برآورد تعداد موارد بسیار مهم برای اپیدیولوژی برای پیش بینی آنچه که اتفاق می افتد در پاییز" پلکیس گفت استنفورد علوم انسانی و علوم و اخبار. "اما وجود دارد بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده. برای مثال تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد بسیار متغیر نرخ جهش نشان می دهد بسیار ناهمگن گونه است که تکامل در سرعت های مختلف اما بیشتر اطلاعات ما بیشتر سوالاتی که می توانید بپرسید و سعی کنید به آنها پاسخ دهید."

"COVID-19 مؤثر است همه ما در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای کمک به," او اضافه شده است. "این انگیزه برای من به کار بر روی این."

مواد مخدر دادگاه به صورت غیر بستری بیماران مبتلا به کروناویروس

مطالعات بالینی برای اينترفرون لامبدا در حال حاضر در حال پیشرفت به عنوان محققان ارزیابی اثر بخشی آن در درمان غیر بستری بیماران مبتلا به موارد خفیف COVID-19.

Remdesivir یکی دیگر از مواد مخدر استفاده می شود به درمان coronavirus توسط اورژانس استفاده است تنها مورد تایید برای بستری بیماران است. یک بخش بزرگتر از coronavirus بیماران نیست و در بیمارستان بستری است. در حال حاضر وجود دارد صفر گزینه های درمان برای آنها.

"حتی اگر این افراد ممکن است نیاز به بستری عفونت با COVID-19 نتایج جستجو در علائم تنفسی و بهره وری از دست رفته," Upinder سینگ استاد بیماری های عفونی و میکروبیولوژی و ایمونولوژی گفت: Stanford Medicine News.

مطالعه را جذب 120 شرکت کنندگان مبتلا خفیف COVID-19.

"به علاوه — و این مهم است که مبتلا به بیماری خفیف کمک به جامعه انتقال بيماري," او اضافه شده است. "محدود کردن ویروسی ریختن از این گروه را کاهش می دهد انتقال به اعضای خانواده و دیگران است که بسیار مهم است برای کنترل اپیدمی بیماری گسترش یافته است."

استراتژیک قرار داده هیلز ممکن است باعث کاهش خطر بروز سونامی

تپه ها با گیاهان توسعه استراتژیک در کنار یک شهر ساحلی ممکن است کاهش خطرات سونامی بهتر از زمینه یافت یک مطالعه منتشر شده در مارس 4 در "مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم بود."

"این نوع از حسی که لحظه ای که شما آن را به عنوان یک تهدید شما ساخت یک دیوار" ژئوفیزیک استاديار جنی Suckale گفت استنفورد اخبار. "اکثر جوامع ساحلی می خواهید به حداکثر رساندن رفاه خود و نه حداقل رساندن خطر خود را در هزینه از هر چیز دیگری. آیا شما واقعا می خواهید به زندگی می کنند در پشت یک دیوار بتنی به دلیل شانس کمی وجود دارد که یک سونامی خواهد به شما رسید ؟ اجازه دهید بیشتر گزینه های روی میز و آگاهانه بحث است."

این یافته ها نشان می دهد که در مدل های تپه انجام شده تقریبا به عنوان به خوبی به عنوان استاندارد یا سد دریایی. شهرستانها می تواند تغییر شکل تپه بر اساس خط ساحلی و یا جهت ورودی سونامی به طور بالقوه کاهش بیشتر انرژی تاثیر جزر و مد امواج.

"مطالعه ما نشان می دهد که طراحی مهم است. وجود دارد یک اشتباه و یک راست فاصله وجود دارد یک اشتباه و یک راست شکل" Suckale گفت استنفورد اخبار. "شما باید با استفاده از معیارهای زیبایی برای طراحی این."

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن