تحقیق خلاصه: عوامل موثر در به نژادپرستی COVID-19 self-تست کیت زودرس و تولد

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما برای هضم هفته از ماه ژوئن 7-13.

هفت عوامل منجر به نژاد پرستی در آمریکا

یک جفت از روانشناسان شناسایی هفت عوامل نژادپرستی در ایالات متحده بر اساس قبل از انتشار تحقیقات preprint مطالعه منتشر شده در ژوئن 1 یافت. يافته ها منتشر می شود در شماره آینده "روانشناس آمریکایی."

"مردم اغلب تعریف نژاد پرستی به عنوان disliking یا mistreating دیگران را بر اساس نژاد. این تعریف اشتباه است" روانشناسی دستیار پروفسور استیون رابرتز گفت استنفورد اخبار. "نژاد پرستی است که یک سیستم از مزیت بر اساس نژاد. این یک سلسله مراتب است. آن را یک بیماری همه گیر. نژادپرستی است که عمیقا تعبیه شده در داخل ایالات متحده ذهن و ایالات متحده و جامعه است که آن را تقریبا غیر ممکن است برای فرار."

این سه عامل اول شامل دسته بندی های جناح ها و تبعیض نژادی است. دسته بندی ها سازماندهی مردم به دو گروه در حالی که جناح های گروهی ایجاد وفاداری و رقابت درون گروهی و تفکیک تقویت باورهای نژادپرستانه و برداشت. این یافته ها نشان می دهد که ایالات متحده به طور سیستماتیک نژادی ایجاد دسته بندی های مردم نهاد در این دسته بندی و سپس مؤثر آنها بر اساس دسته بندی.

آخرین چهار عامل عبارتند از: سلسله مراتب قدرت رسانه ها و passivism. محققان استدلال می کنند که آمریکا سبب گروه های خاص بیش از دیگران باعث تفاوت در گرایش رسانه ها و اجازه می دهد تا نابرابری ها و رسانه ها تمایل به ادامه در جامعه است.

"بسیاری از مردم به خصوص مردم سفید دست کم عمق نژادپرستی" مایکل ریزو یک محقق فوق دکترا در دانشگاه نیویورک گفت: دانشگاه استنفورد ، "مقدار زیادی از توجه است که به حق قرار داده و در قتل اخیر از Breonna تیلور Ahmaud Arbery جورج فلوید و به مراتب بیش از حد بسیاری از دیگران است. اما مردم نیاز به درک که در آن وقایع وحشتناک یک نتیجه از یک بزرگتر سیستم. ما می خواهیم خوانندگان به راه رفتن دور با درک بهتری از اینکه چگونه این سیستم کار می کند."

COVID-19 خود swabbing آزمون امن تلقی و دقیق

اجازه می دهد مردم را به خود سواب خود را در حفره بینی به آزمون برای COVID-19 است به عنوان دقیق و امن به عنوان بهداشت حرفه ای جمع آوری نمونه مشابه یک مطالعه منتشر شده در تاریخ 12 ژوئن در "مجله انجمن پزشکی آمریکا" یافت می شود.

"وجود دارد یک نیاز فوری برای افزایش تست ما ظرفیت به سرعت به طور کلی گسترش ویروس" ایوان مالدونادو, M. D., '81 اطفال بیماری های عفونی و سلامت تحقیقات و سیاست, استاد, گفته, Stanford Medicine News. "نمونه مجموعه روش است که می تواند با خیال راحت و به راحتی انجام شده توسط بیمار خود را در ماشین و یا در خانه می تواند به کاهش قرار گرفتن در معرض از کارکنان مراقبت های بهداشتی و همچنین اجازه می دهد تا بسیاری از مردم به ارسال نمونه برای تست."

این تیم نیز علاقه مند در درک زمان آن طول می کشد برای یک فرد آلوده به تست مثبت پس از آنها برای اولین بار شروع به تجربه علائم. در این مطالعه از 30 شرکت کنندگان 23 نفر اول گزارش علائم بین 4 و 37 روز قبل به درایو تست. این هفت نفر دیگر از شرکت کنندگان مطمئن بودند زمانی که آنها برای اولین بار تجربه علائم.

"این بسیار مهم است برای ما به درک چه مدت فرد آلوده باقی می ماند ممکن است عفونی و چه الگوی انتقال ممکن است در درون خانواده خود" مالدونادو گفت: Stanford Medicine News. "این اطلاعات کمک خواهد کرد که سلامت عمومی کارگران صنعت دستورالعمل که چگونه یک فرد با COVID-19 باید قرنطینه باقی می ماند و هنگامی که آن را به احتمال زیاد امن برای تعامل دوباره با اعضای خانواده و همکاران."

"آشنایی با جدول زمانی از ویروسی ریختن خواهد بود به خصوص مهم است که قبلا آلوده کارکنان مراقبت های بهداشتی که نیاز به مراقبت برای دیگر COVID-19 بیماران," او اضافه شده است.

خطرات افزایش احتمال تولد زودرس

زندگی در نزدیکی چاه های نفت و گاز ممکن است با افزایش خطر تولد زودرس یک مطالعه منتشر شده در تاریخ 5 ژوئن در "محیط زیست اپیدمیولوژی" یافت می شود.

"وجود دارد برخی از شواهد که محیط زیست قرار گرفتن در معرض افزایش خطر تولد زودرس اما این خاص قرار گرفتن در معرض — نفت و گاز دریافت کرده است توجه بسیار کمی در کالیفرنیا با وجود داشتن میلیون ها نفر از مردم ساکن در مجاورت نزدیک به چاه" سال چهارم محیط زیست و منابع دکتری David Gonzalez گفت استنفورد اخبار. "ما در حال گرفتن یک حس است که این اتفاق به طور بالقوه دارای اثر سوء بر سلامت از بارداری است."

این مطالعه مورد بررسی قرار 225,000 تولد از مادران که زندگی در San Joaquin Valley از سال 1998 تا 2011. این یافته ها نشان می دهد که مادرانی که زندگی می کردند حدود شش مایل از نفت و گاز در چاه های اول و دوم سه ماهه شد 8 تا 14 درصد بیشتر احتمال دارد به زايمان زودرس.

"کالیفرنیا است که با توجه به تنظیم چگونه به سایت های حساس مانند مدارس این چاه باید اجازه داده شود به کار گیرند. من فکر می کنم این مقاله شواهد قوی است که ما نیاز به فکر می کنم با دقت در مورد آن تصمیم گیری" علم سیستم زمین دانشيار مارشال برک B. A. '03 گفته استنفورد اخبار. "کلید مرحله بعدی من فکر می کنم پیدا کردن به صراحت چگونه نزدیک شما باید به خوبی برای آن به علت آسیب برساند."

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن