تحقیق خلاصه: Remdesivir اوتیسم نشانگر طب اطفال تومورهای مغزی

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

هر هفته روزانه علم و فناوری بخش تولید است که خلاصه ای از هیجان انگیز ترین و با نفوذ تحقیقاتی اتفاق می افتد در محوطه دانشگاه و یا در غیر این صورت مربوط به دانشگاه استنفورد. در اینجا ما هضم برای هفته 26 آوریل – مارس 2.

FDA تصویب remdesivir برای coronavirus درمان

غذا و داروی آمریکا (FDA) مورد تایید اورژانس استفاده از داروی ضد ویروسی remdesivir برای coronavirus بیماران ممکن است بعد از 1 نتایج حاصل از دو آزمایش های بالینی نشان داد که نتایج امیدوار کننده.

"این دو با دقت انجام آزمایشات ارائه واقعا اولین شواهد از اثر هیچ درمانی برای این بیماری" لوید جزئی رئیس دانشکده پزشکی گفت: در دانشگاه تاون هال در مارس 29. "من فکر می کنم این بسیار دلگرم کننده در شرایط آینده است."

یافته های اولیه نشان می دهد که remdesivir تسریع در زمان بهبودی برای precariously بیماری کروناویروس بیماران. آمار اولیه از NIH کارآزمایی بالینی نشان داد که زمان بهبودی کاهش از 15 به 11 روز با remdesivir درمان است.

"به حداقل چیزی که ما به طور بالقوه می تواند استفاده به عنوان یک درمان برای این ویروس بسیار اطمینان," بیماری های عفونی و استاد Aruna سوبرامانیان گفت: Stanford Medicine News. "در اوایل دوره بیماری همه گیر ما تمام شد تا ترس و حقارت توسط بیماران در سراشیبی افتاده و نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی برای مدت طولانی. برای دیدن که حتی این افراد به طور بالقوه می تواند تبدیل به اطراف بسیار دلگرم کننده است."

اوایل سطح هورمون در نوزادان ممکن است مرتبط با اوتیسم تشخیص

کاهش سطوح هورمونی از وازوپرسین در نوزاد مایع مغزی نخاعی ممکن است پیش بینی اوتیسم تشخیص در بعد توسعه یافت یک مطالعه منتشر شده در تاریخ 27 آوریل در "مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم بود."

"هنگامی که کودکان خردسال نیست مناسب پردازش اساسی اجتماعی محرک در اوایل زندگی آن قرار می دهد مغز خود را در یک مسیر رشد" کارن پارکر استادیار روانپزشکی و علوم رفتاری گفت: Stanford Medicine News. "اگر ما می تواند شناسایی این کودکان زودتر ما می تواند مداخله قبل از آن."

محققان جمع آوری نمونه مایع مغزی نخاعی از 33 نوزادان است. یافته ها نشان می دهد که بچه ها بعد مبتلا به اوتیسم تشخیص داده بود سطح قابل توجهی پایین تر از وازوپرسین سطوح در مقایسه با نوزادان بدون اوتیسم تشخیص است. در تحقیقات قبلی این تیم نشان دادن وازوپرسین به کودکان مبتلا به اوتیسم می تواند کمک به بهبود اجتماعی خود توانایی.

"اگر ما می تواند دخالت هنگامی که بچه ها هنوز هم نگاه کنید چهره, لبخند و پاسخ به نام خود که به طور بالقوه می تواند تغییر مسیر از اختلال" پارکر گفت: Stanford Medicine News.

سلول های بنیادی اهداف اطفال تومورهای مغزی

در موش مدل کايمريک آنتی ژن گیرنده سلول T (اتومبیل-سلول های T) می دهد و حمله به کودکان تومورهای مغزی با شناسایی یک پروتئین نشانگر خاص است که به تومور با توجه به مطالعه منتشر شده در تاریخ 27 آوریل در "Nature Medicine."

"ما هیجان انگیز ترین یافته بود که چگونه موثر ماشین-سلول های T بودند" فوق دکتری پژوهشی همکار یوهانا Theruvath گفت: Stanford Medicine News. "آنها بسیار موثر در از بین بردن تمام تومورها است. ما امیدواریم که این پیدا کردن ترجمه به مردم است."

این تیم همچنین دریافتند که تجویز ماشین-T به سلول های مغز, مایع مغزی نخاعی منجر به کاهش سايتوکين سطوح. مقدار زیادی از سايتوکاين ها می تواند باعث تورم که می تواند آسیب به مغز می شود.

"یکی از ما بزرگ یافته است که اگر ما می خواهیم برای به دست آوردن سلول T به تومور مغزی ما فقط باید آن را در مغز" اطفال و پزشکی پروفسور کریستال Mackall گفت: Stanford Medicine News. "این نوع ساده اما قابل توجه بود تا ببینید که چگونه قدرتمند است که ساده مانور است که از نظر ساخت درمانی موثر تر است. شما نیاز به حدود 10 برابر کمتر ماشین-سلول های T برای درمان تومور از اگر شما به سلول از طریق یک ورید و با تعداد کمتری سلول وجود دارد سميت کمتر."

اوایل سال آینده محققان امیدوارند به انجام آزمایش های بالینی با استفاده از ماشین-سلول های T در بيماران مبتلا به glioblastoma.

تماس با درک چن در derekc8 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن