محقق دریافت کمک هزینه فدرال برای مطالعه و بررسی چگونگی COVID-19 گسترش

یک پروژه تحقیقاتی طراحی شده برای کمک به پاسخ به پرسش های اساسی در مورد گسترش COVID-19 و co-رهبری دانشکده UCLA

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

یک پروژه تحقیقاتی طراحی شده برای کمک به پاسخ به پرسش های اساسی در مورد گسترش COVID-19 و co-رهبری دانشکده UCLA دریافت کرده 1.3 میلیون کمک مالی از موسسه ملی بهداشت.

یکی از شرکت رهبران پروژه Marc Suchard استاد آمار زيستی biomathematics و ژنتیک انسانی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. Suchard ارشد توسعه یک نرم افزار منبع باز برنامه که مورد استفاده بیش از 1000 گروه های تحقیقاتی در سراسر جهان را به درک, در یک ژنومی سطح, چگونه بیماری های عفونی ،

"از طریق ایجاد, جدید, مقیاس پذیر آماری و مدل ما قادر خواهید بود به وضوح شناسایی عوامل موثر بر انتقال ویروسی و حدت برای SARS-CoV-2," Suchard گفت. "نه تنها این اجازه می دهد تا ما را به درک اینکه برخی از بهداشت عمومی اقدامات در حال کار, اما آن را نیز کمک خواهد کرد پیش بینی این بیماری می تواند تحت شرایط مختلف."

در بالاترین سطح این پروژه به دنبال اطلاعات پیچیده را آسان تر به درک آشکار الگوهای که در غیر این صورت به دور بماند. پرورش درک بیشتری از این ویروس در میان محققان و این تیم امیدوار است که دولت ها در سراسر جهان می تواند به بهبود خود را در پاسخ به COVID-19 همه گیر و به حداقل رساندن شیوع آینده.

خواندن کامل در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن