محقق دریافت کمک مالی به مطالعه جدید سلول های بنیادی برای درمان مرگبار سرطان پوست

دکتر Anusha Kalbasi استادیار انکولوژی تشعشع در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA یکی از چهار گیرندگان به نام یک

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

دکتر Anusha Kalbasi استادیار انکولوژی تشعشع در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA یکی از چهار گیرندگان به نام یک سال 2020 دیمون Runyon بالینی محقق توسط دیمون Runyon تحقیقات سرطان بنیاد.

این $600,000 جایزه پشتیبانی از Kalbasi کار بررسی جدید سلول های بنیادی درمان با استفاده از کايمريک آنتی ژن گيرنده (ماشین) سلول های T برای درمان بیماران مبتلا به ملانوم خطرناک شکل از سرطان پوست و سرطان های دیگر که تومورهای بیان یک پروتئین به نام IL13Ra2. حدود یک سوم از بیماران مبتلا به ملانوم خواهد بود واجد شرایط برای این درمان است.

Kalbasi است که یک عضو از UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان منجر شود فاز 1 کارآزمایی بالینی برای تست نمود. این مطالعه همکاری با این تیم در شهر امید به رهبری دکتر کریستین براون که در اصل توسعه IL13Ra2 ماشین سلول های T برای درمان glioblastoma یک تهاجمی تومور مغزی.

درمان شروع می شود جمع آوری بیمار و به سلول های سیستم ایمنی بدن و سپس مهندسی آنها را با ظرفیت به شناسایی سلول های تومور که بیان IL13Ra2 پروتئین است. که در آن مطالعات قبلی در شهرستان امید به طور مستقیم تزریق این ماشین سلول های T به مغز Kalbasi مطالعه خواهد بود که برای اولین بار به دم این ماشین سلول های T به خون برای حمله به سلولهای سرطانی در سراسر بدن فرد.

این کارآزمایی بالینی که همچنین دریافت کمک های مالی از پارکر موسسه سلول های بنیادی سرطان و ملانوم اتحاد تحقیقات نیز ممکن است کمک به ارائه بینش در مورد چگونه ماشین T درمان غلبه تومور مکانیسم های مقاومت به درمان بیماران مبتلا به ملانوم متاستاتیک.

"مهندسی ژنتیک سلول T مبتنی بر سلول های بنیادی هیجان انگیز رویکرد است که در حال حاضر به درمان بیماران مبتلا به برخی از انواع سرطان خون, اما تا کنون موفقیت در تومورهای جامد خارج شده و از رسیدن به" Kalbasi گفت. "ما هیجان زده در مورد پتانسیل این کارآزمایی بالینی و متقابل شهر و همکاری بین UCLA و شهر امید. من خدا را شکر برای راهنمایی و هدایت مربیان من Drs. آنتونی Ribas و کریستین براون و امیدوار است که این منجر به یکی دیگر از گزینه های درمان برای بیماران است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب