ساکنان نشان می دهد پشتیبانی از میدان در Perdido کلید درایو و Johnson, ساحل, جاده

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:55 AM EDT Jun 12, 2020یک میدان در Perdido کلید درایو در Johnson

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

یک میدان در Perdido کلید درایو در Johnson, ساحل, جاده به نظر می رسید مورد علاقه جمعیت در ورودی جلسه در مورد موضوع پنج شنبه شب در Perdido کلید.

بیش از 50 نفر از حضور در این جلسه شنیده های مختلف گزینه های پیشنهاد شده برای این تقاطع که ترک تقاطع به عنوان این است که نصب یک سیگنال ترافیک و یا ساخت یک میدان. شرکت کنندگان نشان داد برای حمایت از گزینه ای که آنها با قرار دادن یک برچسب سبز در عکس از طرح آنها را انتخاب کرد.

شهرستان جمع آوری خواهد شد بیشتر ورودی عمومی آنلاین قبل از کمیسر داگ Underhill که نشان دهنده منطقه را انتخاب کدام گزینه برای توسعه مهندسی قرارداد. پس از آن قرارداد خواهد بود به ارمغان آورد در مقابل هیئت شهرستان کمیسیون برای تصویب.

میدان گزینه اگر چه گران تر در حدود $500,000 دریافت بیشترین حمایت با بیش از 40 رای. ترافیک مهندس کریستین Fanchi گفت: از این گزینه می کاهش شدت تصادفات و کمک به "محل ساخت."

این signalized تقاطع با یک کاهش در هزینه $300,000 اما با جاری هزینه های انرژی دریافت میشود و با تایید آنچه در ظاهر به حدود 17 رای. این گزینه خواهد بود بسیار کمتر درگیر از ساختمان جدید roundaboud.

هیچ گزینه ساخت دریافت حدود 10 رای و خواهد بود و هیچ هزینه ای برای این شهرستان است.

"(رای گیری) در مورد دقیقا آنچه که من فکر کردم آن خواهد بود. در رسانه های اجتماعی وجود دارد برخی از مردم گفت: هیچ چیز. اما شما می توانید با دیدن این اتاق بسته بندی شده بود امشب. آن را بسیار روشن است که هیچ چیز یک گزینه نیست" Underhill گفت. "و این مردم هستند که تحت تاثیر این تقاطع هر روز تا کاملا رک و پوست کنده نظرات خود را توجه بیشتر به من از کسانی که تحت تاثیر آن در هر روز است."

Underhill گفت: شهرستان خواهد پرداخت هزینه برای پروژه خود را با استفاده از محلی گزینه مالیات بر فروش وجوه احتیاطی.

کار در جاده ها ساخته شده ممکن است پس از یک جاده مبادله بین دولت و Escambia County سال گذشته است. برای مصرف بیش از 6.2 مایل Perdido کلید درایو از Gongora درایو به ایالت آلاباما خط این شهرستان به 2.5 مایل Beulah جاده از تلفن همراه بزرگراه به Isaacs لین بیش از به دولت است.

پس از آن تعدادی از بهبود به منطقه شده اند بدست جریان از جمله گذرگاه عابر پیاده پیشرفت در فلور-باما و یک پیشنهاد, پیشنهاد چند استفاده از مسیر همراه Perdido کلید درایو.

بیشتر Perdido کلید پوشش

جاده مبادله: Escambia County آرا به بیش Perdido کلید درایو و به بخشی از Beulah جاده به دولت

گزینه جدید: پل پیتزا, شرکت, جدید وانت و تحویل نقطه باز به زودی در Perdido کلیدی

نمایشگاه هوایی در حال گسترش: فرشتگان آبی نمایش هوایی برای بازگشت به Pensacola Beach در ماه جولای با جدید 4-بعد از فرمت

Dan Henderson زندگی در این منطقه در Waterview درایو و پشتیبانی از هر دو سیگنال ترافیک گزینه یا میدان گزینه است. در میان نگرانی های خود را در حال speeders و همچنین ترافیک های پشتیبان در Perdido کلید درایو و Gongora رانندگی تقاطع که او نیاز به استفاده از به خارج از محله خود را.

"حتی در کنار ما در خیابان, در, رودخانه, جاده, مردم, خود را منفجر درب های خاموش" هندرسون گفت که او معتقد است که جریان ترافیک در تقاطع باید بهتر یکپارچه شده است. "من فکر می کنم چیزی است که باید انجام شود برای آینده چون در حال حاضر آن را واقعا دشوار است."

Patti Tofe ساکن درست کردن Johnson, ساحل, جاده است که به شدت برای signalized تقاطع که ایجاد یک چپ به نوبه خود لین جانسون در جاده ساحلی. او نگرانی بزرگتر سرمایه گذاری در این میدان ممکن است ارزش هزینه و مردم آغاز خواهد شد به نوبه خود بر روی رودخانه جاده به یک منطقه مسکونی به جای ادامه به میدان.

"من فکر می کنم که مردم درک چراغ قرمز و چراغ سبز," Tofe گفت. "این وحشتناک است. این سپر به سپر در تلاش برای خارج شدن وجود دارد چرا که اگر کسی در تلاش برای ایجاد یک به نوبه خود دست چپ (خاموش Johnson, ساحل, جاده) آن را پشت همه است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن