بازنشسته و فرمانده نیروی دریایی به خانه آمد و پس از هفته در کما, در یک ونتیلاتور بیمار با COVID-19

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:41 PM EDT 28 مه سال 2020وجود دارد تنها دو چیز بازنشسته نیروی

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

وجود دارد تنها دو چیز بازنشسته نیروی دریایی فرمانده می تواند به یاد داشته باشید از زمان او صرف در قلب مقدس در بیمارستان در حالی که بیمار با COVID-19 در یک ونتیلاتور و در پزشکی ناشی از کما.

Kenneth Karr, 74, از سرعت — که یک بار موفق هلیکوپتر آموزش در ناوگان هوایی نیروی دریایی ایستگاه Whiting زمینه به عنوان یک پیمانکار -- گفت: او می تواند خود را به یاد همسر و صدای صحبت کردن به او به عنوان اگر او بودند دور در طرف دیگر از یک رقیق و درد.

"این COVID بود واقعا درد — درمان آن فوق العاده دردناک است. من در یک هفته ، من ناخودآگاه تمام وقت است. من فقط به یاد داشته باشید درد" Karr گفت از صندلی چرخ پارک شده فقط در خارج از خانه خود را مقابل درب.

"من به یاد داشته باشید او به من گفتن," او گفت: به او نگاه کرد همسرش, delila ایستاده بیش از شانه خود را زیر ایوان جلو حفاظ "'مبارزه نگه دارید. مبارزه نگه دارید.'"

Kenneth Karr وارد صفحه اصلی سهشنبه پس از گذراندن حدود شش هفته در بیمارستان با کوروناویروس. در روز پنج شنبه و دوستان و اعضای خانواده و جامعه به خوبی wishers سازمان کشت از وسایل نقلیه شخصی و یک کامیون آتش به رژه گذشته در خانه خود در نشان دادن شادی خود را که او جان سالم به این بیماری است.

"من به خدا دعا برای آمدن نگاهی به من" Karr گفت: در مورد وقت خود را در یک دستگاه تنفس مصنوعی به عنوان او را تماشا رژه اتومبیل بوق عبور خود را در خانه. "و او. او به من و سپس او به من در زمان دور از دروازه بهشت.

"این کاملا یک تجربه" او ادامه داد. "من با افتخار می گویم که من جان سالم به در برد. من نمی دانم چگونه جهنم من. اما من انجام داد."

در ماه فوریه Karr حمله قلبی رنج می برد در حالی که او مشغول به کار بود به عنوان یک پیمانکار حمل و نقل هوایی در دالاس تگزاس است. او سوار خود را به بیمارستان on Feb. 19. "من تا به حال یک زن بیوه ساز حمله قلبی و دروغ گفتن در بیمارستان من تا به حال یک حمله قلبی دوم."

پشت به پشت حملات قلبی نزدیک به کشته شدن او delila گفت. "او تا به حال روی لئامت دادن در قرار داده است. او 100% مسدود شده است. او تقریبا مرده است."

قلب و عروق توصیه می شود که کنت Karr نه سفر به فلوریدا برای حداقل چند هفته. او و همسرش در آنجا ماند جان خود را از مزرعه تگزاس تا اواخر ماه مارس زمانی که پزشکان کاسته توصیه های خود را و آنها سفر خانه به سرعت در اوایل ماه آوریل.

در عرض یک هفته کنت Karr بود در یک بیمارستان و تشخیص داده شد با COVID-19.

"او تا به حال وحشتناک, وحشتناک, وحشتناک سرفه بدترین شنیده بودم و من یک پرستار بازنشسته," delila گفت.

او همچنین قراردادی ویروس اما نشانه های او بودند بسیار کمتر شدید. Delila ماند قرنطینه در خانه اش با یک گوش درد و گلو درد در حالی که کنت Karr بود بلافاصله قرار داده و بر روی یک پس از ورود در قلب مقدس بیمارستان.

"اوه! آن را وحشتناک بوده است. اوه خدای من. چه یک سفر; شما هرگز نمی خواهد می دانم. آن سخت است برای من توضیح دهید که چگونه من احساس. من حرکت نمی کند از اتاق من چون من هم مثبت" delila گفت. "من نمی حرکت می کند. من نمی دانم چه باید بکنید. من فقط دعا تمام وقت."

Kenneth Karr باقی مانده در پزشکی ناشی از کما با ونتیلاتور کمک به او برای ادامه تنفس حدود چهار هفته در قلب مقدس قبل از او منتقل شد به انتخاب تخصص بیمارستان Pensacola.

"من منتقل شد به تخصص بیمارستان که در آن من تا به حال یک دکتر و چند نفر از پرستاران به من بگویید که آنها فکر نمی کنم که من که قرار بود به راه رفتن او گفت:" از طریق اشک. "در پایان, من ضرب و شتم شانس."

Delila صحبت می کرد به شوهرش چهار بار در روز در حالی که او ناخودآگاه دراز با قانع کردن پرستاران به برگزاری یک تماس تلفن بالای بدن خود را به طوری که او می تواند Facetime او..

"او به من گفت که او به خاطر در فاصله صدای من گفتن او را به نگه داشتن در مبارزه و او نیز به یاد یک مرد آینده به او و گفت:" شما آن را ضرب و شتم دوستان,'," او گفت:. "او نمی داند که مرد بود که گفت که اما او به خاطر شنیدن آن است."

زن و شوهر می گوید که مراسم خود را روز شنبه بود و حتی ممکن است چیزی کمتر از یک معجزه است.

"آن طاقت فرسا بود — نمی تواند متوقف کردن گریه," delila گفت. "هر دوی ما گریه. باور نکردنی است. باور نکردنی است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب