Romen لوپز: خدمت به عنوان یک مدل نقش برای این که قبلا زندانی

توانمند سازی ناتوان است. یک صدای بی صدایان. تغییر زندگی است. برای Romen لوپز چنین عبارات بیش از platitudes یا

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

توانمند سازی ناتوان است. یک صدای بی صدایان. تغییر زندگی است. برای Romen لوپز چنین عبارات بیش از platitudes یا بازاریابی شعار. آنها در توصیف زندگی خود را.

امروز لوپز است به زودی به 2020 UCLA فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته در اجتماعی, رفاه اجتماعی عمیقا درگیر تنها پدر سه فرزند و یک رهبر از چندین تلاش برای هدایت جوانان از محروم شرایطی نسبت به طور بالقوه زندگی تغییر فرصت های آموزشی.

اما ده سال پیش ؟ Romen لوپز بود محکوم عضو باند دوچرخه سواری در داخل و خارج از زندان به ظاهر در مسیر خود تخریب.

"من هرگز در یک میلیون سال فکر کردم من می تواند انجام یک استاد در UCLA" لوپز گفت: او جوان تر خود را. "که هیچ حس به من."

دنبال یک راه برای رستگاری از طریق آموزش عالی لوپز کشف و ضبط شده است این فرصت را به نوبه خود سفر شخصی خود را به یک تماس به عمل برای دیگران در شرایط مشابه است.

به عنوان بخشی از کارشناسی ارشد فارغ التحصیلی نیاز لوپز مشغول به کار با یک تیم از دانش آموزان دیگر از UCLA Luskin دانشکده امور عمومی در یک تحقیق کیفی تحلیل ادغام مجدد آکادمی در Mt. سن آنتونیو در گردو کالیفرنیا که نقاط که قبلا زندانی جوانان به سمت دولت قوی کالج سیستم.

لوپز به دنبال یک مسیر موازی حضور در شرق لس آنجلس کالج قبل از matriculating به UCLA در مقطع کارشناسی به عنوان Chicana و Chicano عمده مطالعات و سپس یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه UCLA Luskin.

وی همچنین از تاسیس یک دانشگاه سازمان در UCLA به نام اصلاح آموزش و پرورش به کاهش حبس فراهم می کند که کمک به که قبلا زندانی دانش آموزان برای کمک به افزایش شانس خود را برای ورود به دانشگاه UCLA. این برنامه که به همکاری با لس آنجلس شهر, کالج, East L. A. کالج و کالج شهر پاسادنا شامل یک تور از UCLA و یک وعده غذایی رایگان در پردیس سالن ناهار خوری لوپز توضیح داد: به علاوه کمک در تکمیل یک بیانیه شخصی.

"این بیانیه شخصی باید شامل این واقعیت است که آنها قبلا زندانی به دلیل آن را در یک فرم از توانمندی و ناتوانی" لوپز گفت.

در حال رشد در شرق لس آنجلس لوپز گفت: بهترین او می تواند تصور کنید یک نوکر کار به پرداخت صورتحساب. مادر او خانه دار در تجارت کازینو برای 30 سال و از او خواست او را به ماندن در مدرسه است. اما به عنوان یک جوان لوپز خیالی باند زندگی و دانشجوی سال اول سال دبیرستان او پیوست یک باند خیابان.

لوپز پس از آن لگد کردم از چند دبيرستان. به عنوان یک عضو باند فعال زمانی که او توسط پلیس با تفنگ او زخم تا در آزادی مشروط-به-زندان خط لوله است. چه کمی آموزش و پرورش متوسطه او صورت گرفت در اطفال بازداشتگاه.

زمانی که او در سن از اطفال سیستم در 18 آن را به county jail یا زندان. "من به زندان رفت و پنج بار از سن 19 تا اواسط 20s" او به یاد می آورد.

نقطه عطفی برای لوپز Homeboy صنایعباند مداخله سازمان تاسیس در سال 1988 توسط پدر گریگوری بویل از دولورس ماموریت کلیسا به عنوان یک راه برای بهبود زندگی سابق اعضای باند در شرق لس آنجلس. اما نبود یک تعمیر سریع. لوپز شروع به کار در Homeboy در سال 2009 پیاده رو جارو و تمیز کردن ویندوز, اما پس از آن بازداشت شده در یک خرابکاری اتهام که او را فرستاده به زندان برای دو سال دیگر.

در زندان او خود را به دست آورده دبیرستان معادل مدرک و زمانی که او از زندان آزاد شد در سال 2011 او شروع به کار سخت از محیط زندگی خود را در یک مسیر متفاوت است. با کمک از یک وکیل در Homeboy صنایع, او پاک کردن بدهی. او به اتمام موظف سوء کلاس. او حل و فصل DUI برای دریافت گواهینامه رانندگی خود را. و او شروع روند قانونی برای به دست آوردن حق ملاقات و در نهایت حضانت از فرزندان خود را.

گام بعدی بود East L. A. جایی که او زخم تا کار برای دانشجویی همراه اتحادیه campus دانشجو دولت است. که منجر سرانجام به لوپز تبدیل شدن به بدن دانش آموز جمهور.

"من به تجربه چیزهایی که من تا به حال هرگز قبل از تجربه در زندگی من," او گفت:از جمله پرواز در هواپیما برای اولین بار برای حضور در دولت های دانشجویی همایش ها در مکان هایی مانند تگزاس و نیویورک.

او رها شده از-سر-و-بلوند-لباس نگاه خود عضو باند روز. او درگیر شدم در فعال باعث کمک به ترویج پوشک-تغییر جداول در مردان دستشویی در کالج در کالیفرنیا و جاهای دیگر. او با مقامات لس آنجلس شهردار اریک Garcetti برای به دست آوردن دسترسی به حمل و نقل رمز عبور دسترسی به کارت به صورت پاره وقت دانش آموزان است.

"من مبارزه برای آنها را به خاطر در بسیاری از اوقات این بخشی از وقت دانش آموزان هستند که با زمان انتخاب" لوپز گفت. "بسیاری از غیر متعارف دانش آموزان باید برای شروع کار و یا آنها را در حال مراقبت از پدر و مادر خود و یا مثل من به مراقبت از بچه های خود را."

لوپز بازداشت شده اند از سه فرزند در حال حاضر در سنین 16 و 14 و 8. تصمیم خود را برای حضور در UCLA پس از اتمام کالج در اطراف محور خود بچه ها. در اصل او در حال برنامه ریزی برای حضور در UC ریورساید اما خانواده مسکن وجود دارد از طریق کاهش غیر منتظره و yearlong صبر loomed. اما پس از آن UCLA ارائه مسکن برای خانواده و "که به صورت خودکار بدون ذهن و بسیار خوشحال است" لوپز گفت: با خنده.

"من بچه ها را وادار به زندگی کردن در اینجا در غرب L. A. در حال حاضر و آنها را وادار به دیدن محوطه دانشگاه. آنها می دانند که چگونه به حرکت عالی آموزش و پرورش," او گفت:. "این چیزی است که من هرگز نمی دانستند."

طی مصاحبه ای که قبل از coronavirus بهداشت بحران لوپز صحبت در مورد آنچه آن را مانند به یک دانشجوی کارشناسی ارشد در UCLA در حالی که بالا بردن سه کودکان سن مدرسه.

"وقتی که بچه ها و من نشستن در یک اتاق با هم به مطالعه آنها با دیدن من آن را انجام دهد. بنابراین من فکر می کنم "من کاملا مطمئنم که آنها در حال رفتن برای پایان دادن به گرفتن آموزش عالی'," او گفت:.

به عنوان او در ژوئن 12 UCLA Luskin فارغ التحصیلی نزدیکلوپز است که هر دو هیجان زده و نگران است.

"به زودی من قصد دارم به ترک مدرسه. و من نوع ترس در مورد آن چرا که من در مدرسه گذشته هفت و نیم سال," او گفت:. "من در حال رفتن به نیاز به پیدا کردن یکی دیگر از نقطه برای من و بچه های من به زندگی می کنند."

گام بعدی در سفر قابل توجه از Romen لوپز نیست و در عین حال خاص. اما او را تحصیل کرده و در حال حاضر امیدوار است قرارداد حرفه ای در بهداشت روان. به علاوه او اعتماد مشاوران در Homeboy صنایع و UCLA هیات علمی اعضای خود را در گوشه ای. او آن را کشف کردن.

پس از همه Romen لوپز از امروز قدرت او صدای او زندگی کرده است برای همیشه لطفا برای تغییر.

این داستان بخشی از یک سری از پروفیل های که منتشر خواهد شد در UCLA Luskin چاپ مجله در این تابستان.

تصویری: Romen لوپز receving Homeboy جایزه قهرمان از Homeboy صنایع در سال 2017.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن