روزولت شخصی با استفاده از بحران به تجمع امریکا در دوران افسردگی | Appleyard

جان Appleyard ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 1:46 PM EDT مه 3 سال 2020در هفته های اخیر به اصطلاح "بحران" است رخنه

توسط NEWSSALAM در 14 اردیبهشت 1399

در هفته های اخیر به اصطلاح "بحران" است رخنه کرد به اخبار و مکالمات حضور چنین افکار یک اثر جالب در برخی از سالمندان در سال بیشتر تجربه کرده اند برخی از لحظات زمانی که بخش هایی از جهان خود بودند دستخوش تغییر شگفت آور. در جریان عادی زندگی همیشه وجود خواهد داشت حوادث و یا اقداماتی که انجام فراتر از روزانه آشکار است. در عین حال تنها گاهی اوقات اتفاقات جاری شود و یا نیروی فرد برای توقف بررسی احاطه کرده و سپس با راه حل های که در خارج از عادی.

یک حافظه دهه پیش فراهم می کند یک تصویر ماندگار از وابستگی به دیگران است. چنین حافظه در زمان شکل در ایالات متحده در اواسط دهه 1930 و از آن زمان این محل به دلیل بیماری منحصر به فرد و شخصی اثربخشی مردی که پس از آن بود که رئیس جمهور ایالات متحده, Franklin D. Roosevelt.

FDR سوار به عنوان رکود بزرگ برگزار گرفتن آن در اقتصاد کشور است. او در این حزب به دنبال آوردن تنظیمات قابل توجهی به سیاست و به آنچه اتفاق می افتد در غیر این صورت. او انتخاب شده بود و پس از آن در ماه شخصیت او را به دست آورده قد در بخشی به دلیل ماندگاری شخصی بیماری است. روزولت هنوز نسبتا جوان به عنوان یک شخصیت سیاسی زده شده بود به عنوان یک جوان با فلج اطفال. به عنوان او بر روی مرحله ملی در اینجا بود که ضروری تصویر متفاوت بود. او مجبور شده بود به رهبری عمر خود را تا حد زیادی از صندلی چرخدار خود. در اینجا بود که در واقع چیزی جدید یک رهبر است که مورد نیاز کمک های شخصی در بسیاری از موارد. تصویر خود را شامل او عصا عصا و صندلی مخصوص و هر حرکت خارج از آن سلول جدید را به مشاهده و انتشار است. در اینجا بود که یک شخصیت سیاسی که نیاز فیزیکی به کمک زمان پس از زمان.

کمک ثروت شخصی و اعضای خانواده بودند که منحصر به فرد خود را در حال انجام کمک FDR گل رز به عنوان یک شخصیت سیاسی شد فرماندار نیویورک و پس از آن - حتی به عنوان یک افسردگی کشف و ضبط اقتصاد - او فشرده شد به گسترده تر ملی عکس. مردم تا به حال هیچ شکی نیست که فرانکلین روزولت به حال غلبه بر یک مشکل بزرگ است. و به عنوان او برگزار شد بالا اتاق عمومی در پاسخ به درخواست خود و خانواده حامیان به استفاده از ناتوانی خود را برای عموم خوب است. در نتیجه او به عنوان خدمت در واشنگتن روزولت با استفاده از شخصیت او را به جای یک مقیاس کامل و نزاع فیزیکی خود را نگرانی است. نتیجه چیزی بود که ممکن است انجام می شود - جهانی - برای کمک به بسیاری از کسانی که بودند نیز قربانی چنین ناتوانی است.

چگونه این کار باید انجام شود ؟ پاسخ ملی تجدید نظر ساخته شده برای بودجه با استفاده از روزولت تولد خود را به عنوان کار تاریخ است. پس از یک زمان است که تاریخ مشخص شده به ملی, تقویم عاقلانه بازاریاب مرتبط فلج اطفال مراقبت تم به صورت, به رسمیت شناختن چگونه جفت می تواند به تولید گسترده دو بهره از مادران است. و بنابراین تاریخ تولد شد زمان برای مادر سالانه مارس Dimes. اولیه پذیرش متوسط بود اما پس از جنگ جهانی دوم به پایان رسید و این تاریخ تبدیل شد زمان جهانی به پیوستن به.

در پنساکولا به عنوان مثال مادر سازمان جذب زنان در تمام سنین و پس زمینه. مطبوعات ارائه قوی مداوم پوشش هر دو برای توسعه را سازمان و به روز-رویداد خود را. سان کارلوس مدیریت هتل ارائه مجموعه ای از اتاق به عنوان یک مارس ستاد. محلی تولید کنندگان هر یک را مطرح یک تیم قوی با همسران مدیران تبدیل شدن به رهبران در چند دسته. نشان توسعه داده شد به توسط کسانی که "راهپیمایی" و رسانه ارائه پشتیبانی قوی.

ادامه سالانه شیوع فلج اطفال ساخته شده در مارس و مردم آن جامعه آیکون. سازمان به طور کلی کار از طریق بیمارستان ها و گروه کودکان به تصویر چقدر مهم مارس نتایج بودند. همه این نگهداری می شد - محلی و ملی تنها به کاهش زمانی که کار دکتر جوناس Falk به امید جدید برای غلبه بر اثرات فلج اطفال.

در سال 2020 آن را دشوار است به قاب داستان چگونه گسترده زودتر فلج اطفال ترس تبدیل شده بود و کار انجام شده توسط بی شماری از داوطلبان در اوایل سن هنوز هم درخشش به عنوان نمونه از همسایگان کمک همسایگان و چگونه یک کمپین ملی قرار داده می شود به کار محلی.

در اواسط 1940s زمانی که رئیس جمهور روزولت درگذشت او تلاش و کار تصویربرداری انجام شده است. Pensacola, را, رادیو, ایستگاه های تلویزیونی و, اخبار مجله هنوز هم ممکن است برای به یاد همه آنها را برای کمک به چنین درک در زمان مناسب. به دنبال در تقویم FDR از بین رفته است در حال حاضر برای 75 سال اما علامت بیماری خود مطمئنا ایجاد یک تصویر از آنچه می تواند انجام شود در زمانی که بحران عمومی می شود مناسب علاقه مند است. چند باقی مانده که در حال جانبازان از جنگ جهانی دوم هنوز هم ممکن است به یاد بیاورید که حتی در encampments خارج از کشور خدمات مردان و زنان بخشی از فلج اطفال مارس. همه که مدتها پیش اما داستان همچنان بخشی از ما بهداشت و درمان lore ارزش به خاطر سپردن امروز.

جان Appleyard 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون اتهام طریق شنبه 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر در کلبه 213 شرق Zaragossa خیابان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن