روی جونز جونیور به مبارزه مایک تایسون در هشت دور نمایشگاه با هدف تاریخ سپتامبر. 12

Eric J. والاس و برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:52 PM EDT Jul 23, 2020Pensacola خود روی جونز جو

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

Pensacola خود روی جونز جونیور است که در نهایت مجموعه ای برای ورود به حلقه با "آهن" مایک تایسون.

پس از هفته ها گمانه زنی در مورد تایسون بازگشت به, بوکس, Yahoo Sports منتشر شد گزارش تایید با ایالت کالیفرنیا ورزشی کمیسیون که تایسون و جونز رزرو کرده بود هفت. 12 برای مبارزه در شأن و سلامت ورزشی پارک در کارسون کالیفرنیا.

جزیره دعوا موسس و مدیر عامل شرکت Dean Toole گفت که او با صحبت جونز دو ماه پیش پس از مدت کوتاهی جونز امضا قرارداد خود را.

"این مبارزه هر کس می خواست به دیدن از روی ضرب و شتم جان رویز برای WBA عنوان سنگین وزن در سال 2003" Toole گفت. "اگر این یک رویداد که در آن فقط روی آینده و یا فقط مایک آینده را به شما ممکن است در اینجا بیشتر منفی. اما از آنجایی که آنها در حال مبارزه با یکدیگر, من شنیده ام چیزی جز چیزهای مثبت از هر شخص من صحبت کرد.

"تلفن من هرگز منفجر مانند آن را تا به امروز و این است که حتی من رویداد. من حمایت از Roy و شاد این است که برای او اتفاق می افتد. من فکر می کنم او را به برنده شدن در این مبارزه دست کشیدن مایک و شوک جهان مانند او انجام داده است و چندین بار دیگر."

جونز, 51, نشده جنگیدند پس از یک تصمیم به اتفاق آرا پیروزی اسکات Sigmon در فوریه. 8, 2018 در زادگاه خود آخر در پنساکولا خلیج مرکز. تایسون, 54, نشده جنگیدند از سال 2005.

"این یک وضعیت جایی که آنها در حال رفتن وجود دارد سعی کنید به هر یک از دیگر سران خاموش" پرورش گفت Yahoo Sports. "آنها در حال رفتن به در آن وجود دارد در حال حرکت در اطراف حلقه و اجازه دادن به طرفداران این افسانه است."

یاهو خبرنگار ورزشی کوین یولا داستان نیز نشان داد که تایسون و جونز برنامه ریزی برای پوشیدن بزرگتر از نرمال دستکش های خود را در هشت دور به مبارزه با. این دو همچنین امیدوار است که شامل undercard MMA بوکس و مسابقات برای این رویداد PPV.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087. برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب