صحرا گرد و غبار به کمتر طوفان گرمسیری زیبا از غروب

کلی P. فرانکلین kfranklin@statesman.comمنتشر شده 12:03 PM EDT Jun 22, 2020AUSTIN تگزاس — ابری از گرد و غبار و

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

AUSTIN تگزاس — ابری از گرد و غبار و باد از طریق خلیج مکزیک ممکن است صدا مانند دلگرم کننده هوا, اما آن را فقط ممکن است آنچه که ما نیاز به نگه داشتن گرمسیری طوفان در خلیج و لذت بردن از برخی از زرق و برق دار غروب.

در طول ماه های تابستان بزرگ و پر از گرد و غبار ظاهر می شود و در جو بیش از کویر صحرا در شمال آفریقا و لگد توسط بادهای قوی بر سطح زمین است. این توده گرد و غبار در ترکیب با هوای گرم و خشک را به شکل صحرای لایه هوا.

سوارکاری تجارت بادها به سوی غرب از آفریقا به آمریکای شمالی و گرد و غبار منحرف در سراسر اقیانوس اطلس و رسیدن به عنوان غرب تا خلیج فارس. این هفته شرایط اندود شده تا کاملا به صورت یک ابر گرد و غبار جاروب کردن با امریکا لایه هوا.

"وجود دارد مقدار زیادی از گرد و غبار با این یکی" گفت: دانشگاه تگزاس هواشناسی مربی تروی کیمل. "مقدار زیادی از آن به حالت تعلیق در اواسط و سطوح بالای جو است."

پیش بینی در سازمان ملی اقیانوسی و جوی اداره پیش بینی است که این ابر گرد و غبار رسیده لبه شرقی کارائیب بیش از آخر هفته به طور بالقوه ساخت راه خود را به تگزاس در ساحل خلیج فارس در این هفته است.

هارون Treadway یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا گفت: "اثرات بر کیفیت هوا و سیستم های گرمسیری" دو تا از بزرگترین چیزهایی که خواهد آمد از حضور امریکا گرد و غبار.

"برای ما و بسیاری دیگر از جنوب ایالات متحده که در آن این گرد و غبار قرار است برای پایان دادن به آن را به تاثیر کیفیت هوا برای چند روز" Treadway گفت.

اما تگزاس کمیسیون کیفیت محیط زیست پیش بینی است که "شدت و مدت گرد و غبار است و نمی رود به اندازه کافی به منظور بالا بردن روزانه (ذرات معلق در جو) فراتر از" خوب " محدوده طول نهفته مناطق است."

اگر چه برخی از مردم ممکن است بیشتر حساس به گرد و غبار از دیگران کیمل فکر می کند که ممکن است یک پوشش نقره ای به دلیل زمان از ابر ورود به: "خبر خوب این است که ما همه با پوشیدن ماسک."

"طوفان گرمسیری نیاز به مقدار زیادی از هوای مرطوب و نسبتا آرام سطح بالایی بادها به شکل" Treadway گفت. "فقدان رطوبت و افزایش بادهای مساعد نیست برای طوفان گرمسیری توسعه است."

یکی دیگر از مزایای گرد و غبار از صحرای بزرگ: زنده تر از غروب و طلوع. به عنوان خورشید عبور منحنی از زمین اشعه آن درخشش را از طریق یک لایه ضخیم تر از جو است.

آب و گرد و غبار ذرات در جو مسئول پراکندگی نور خورشید ایجاد رنگ های غنی از غروب و طلوع. با اضافه شدن گرد و غبار در جو تعداد بیشتری از ذرات می تواند شکست نور خورشید به طیف زیبای بنفش, pinks, پرتقال و زرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن