سانتا رزا تصویب 1,055-صفحه اصلی سرعت عوام زیربخش; ساخت و ساز برای شروع در پاییز

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:47 PM EDT Jun 8, 2020بیش از 1000 اضافی خانه ها قرار است ساخته شود در

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

بیش از 1000 اضافی خانه ها قرار است ساخته شود در حال حاضر به شدت بسته بندی شده در منطقه مسکونی از سرعت به عنوان سانتا رزا شهرستان کمیسیون در روز دوشنبه تایید اولیه زمینهسازی برای مقیاس بزرگ دردار توسعه مسکن است که 10 سال در ساخت.

به تصویب هیئت مدیره 1,055-صفحه اصلی سرعت عوام زیربخش در روز دوشنبه بدون اعتراض و یا بحث پاکسازی یک مانع بزرگ در توسعه محلی ادوین هنری آخرین مسکن سرمایه گذاری.

زیربخش خواهد شد در نزدیکی تقاطع استرلینگ راه و بل لین, درست کردن Avalon بلوار و تقریبا به طور مستقیم در سراسر خیابان را از بنت راسل مدرسه ابتدایی.

یکی دیگر از سرعت پروژه: دریاچه Woodbine rezoning تایید پاک راه را برای 726-صفحه اصلی زیربخش فضای تجاری

توسعه مسکن را خانه در $175,000 به $400,000 محدوده.

"من متعلق به اموال برای 23 سال" هنری گفت: اخبار و مجله در روز دوشنبه. "من نمی رفتن وجود دارد و خرید ملک و سعی کنید به اسلم یک دسته از خانه ها بر روی آنها. من بسیار اندیشمندانه و حرکت رو به جلو با دقت کنار هم قرار دادن یک برنامه خوب است."

جدید توسعه مسکن خواهد شد به احتمال زیاد تحت فشار قرار در حال حاضر انباشته Avalon بلوار و همچنین در نزدیکی مدرسه ابتدایی بنت راسل است که در حال حاضر در 80 درصد ظرفیت و در حال رشد است. Avalon مدرسه در 93 درصد ظرفیت و سرعت بالا مدرسه است که در 95% ظرفیت.

هنری و شرکت خود را, هنری, شرکت, خانه, در حال شاکیان در یک طرح دعوی در دادگاه به دنبال متوقف کردن این مجموعه آموزشی تاثیر هزینه های است که قرار 5000 $هزینه در تمام تازه ساخته شده خانه های تک خانواری که خواهد کمک به پرداخت برای مدارس جدید در مناطق تحت تاثیر تحولات جدید مسکن.

تاثیر هزینه طرح دعوی در دادگاه: سانتا رزا شهرستان جمع آوری کرده است $0 در تاثیر هزینه های پس از فرمان به اثر رفت مارس 4

هنری می گوید: خانه های جدید مورد نیاز در سرعت منطقه یکی از سریعترین رشد کدهای پستی در شهرستان سانتا رزا.

او گفت: ساخت و ساز در خانه های جدید باید شروع به در اوایل پاییز امسال و که آن را می تواند تا 30 سال به طور کامل ساخت زیربخش.

"این رفتن به یک شبه اتفاق می افتد," او گفت:. "این یک پروژه طولانی مدت. من احتمالا نمی خواهد پایان آن را به شخص دیگری خواهد شد."

سرعت عوام آخرین مقیاس بزرگ توسعه مسکن ساخته شود در سرعت; در سال گذشته در این شهرستان تصویب 726-صفحه اصلی زیربخش با فضای تجاری دوبله دریاچه Woodbine در نزدیکی Woodbine جاده ها است.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن