سانتا رزا County بازیکنان فوتبال با بیشترین سرعت در هر تیم: TEPFER تابستان سری

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:01 PM EDT Jul 25, 2020وجود دارد بسیاری از جنبه های ساختمان موفق

توسط NEWSSALAM در 5 مرداد 1399

وجود دارد بسیاری از جنبه های ساختمان موفق تیم فوتبال اما با سرعت غیر قابل تعویض جنبه.

آیا سرعت استفاده می شود برای کینگ touchdown بسته شدن در برای مقابله با و یا تقلا برای ایجاد چیزی از هیچ چیز آن را آشکار هنگامی که یک بازیکن به ارمغان می آورد نخبگان با سرعت به زمین.

"اگر شما سرعت شما رو همه کارت" میلتون سر مربی هری درده گفت. "شما می توانید دور با بسیاری از چیزهایی که شما باید با سرعت. اگر شما لازم نیست که سرعت شما رو به مربی خیلی سخت تر است.

"هنگامی که من به فلوریدا حدود 20 سال پیش از آلاباما شگفت زده شدم تفاوت در سرعت. بچه ها نزدیک بسیار سریع تر و کسانی که ویندوز تنگ تر."

در اینجا نگاهی سریع ترین بازیکنان در هر تیم در سانتا رزا شهرستان به ترتیب حروف الفبا توسط مدرسه.

خلیج فارس نسیم

کارسون Hepworth WR/LB کلاس 2022; کول هارتلی WR 2021; ست Massey, WR 2021

سر مربی بابی کلیتون گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان را تقریبا به عنوان اگر این سه نفر از رسیور قطع شد از همان قالب به عنوان هر یک 6-پا-2 و وزن بین 170 و 185 پوند است.

در بالا از آن همه آنها به خوبی اجرا.

"Hepworth فوق العاده ورزشکار است که نقش سه ورزش" کلیتون گفت. "سال گذشته ما با استفاده از او در wideout او با بازی برخی از عقب کارفرمایی و همچنین در ثانویه است. در این سال ما در حال حرکت او را به داخل حافظه گیرنده و خارج linebacker. او یک بازیکن با استعداد است که می آید از یک خانواده بزرگ."

هارتلی رشد نمی کند تا بازی فوتبال, اما آمده است به نقش رهبری برای دلفین ها.

کلیتون اعتباری هارتلی خود را برای سرعت و طول, و اضافه کرد که او "go-go gadget" اسلحه.

"او به سرعت به بالا دفاع در رفتن و پست" هارتلی گفت. "او واقعا متعهد به weightroom و آموزش فوتبال و بازی گیرنده. مسیر خود را در حال اجرا فوق العاده بهبود یافته است. او با استعداد با سرعت و طول, و شما واقعا نمی تواند مربی آن چیزهایی است."

مسی شروع دبیرستان در خلیج فارس نسیم اما صرف در فصل گذشته در کاتولیک بالا است.

او بازگشت به خلیج فارس نسیم در وسط سال تحصیلی آوردن او ورزشکاری, مهارت های فوتبال و دو و میدانی توانایی همراه با او.

"او بالا پرش سه گانه پرش با نیزه و آن را مانند به نظر می رسد فقط در مورد همه چیز را در میدانی" کلیتون گفت. "او یک freakishly ورزشی بچه. او می تواند اجرا و آن را تمام انجام.

جی

Kaden Roberson, DB/WR 2021; جزایر Randsom RB 2021

رابرتسون به ارمغان می آورد با ارزش ترکیبی از سرعت و ورزشکاری به سلطنتی و انتظار می رود که خود را برای رهبری تیم های ثانویه می شود و عمده ترین عامل دفاع به عنوان یک کل.

"او ما با تجربه ترین DB آمدن و ما در حال رفتن به تکیه بر او زیادی," جی, مربی ملوین Kersey گفت. "او بسیار قابل اعتماد در دست گیرنده. او با ورود به سال سوم خود را به عنوان یک نویسنده شده است و در آتش است. او تا به حال مقدار زیادی از زمان بازی و همه کاره است بچه. او واقعا شروع به گرفتن برخی از رهبری برای ما در این تابستان."

Randson بازگشت به جی پس از گذراندن فصل گذشته در Culloden Wakulla, که بخشی از یک تیم است که به پایان رسید 13-1 و به حالت نیمه نهایی.

"ما بسیار خوشحالیم که او را به بازگشت و او را از ما سریع ترین مرد" Kersey گفت. "او شایسته دم را برای ما به عنوان یک 10th, گریدر, او فقط به حال جیمز Eddings (TEPFER سوپر ارشد کلاس 1A همه انتخاب کشور) در مقابل او. او بلوغ جسمی و ذهنی و در حال رفتن به بازی نقش مهمی برای ما است. ما نیز به امید او می تواند گام و بازی برخی در داخل linebacker. او خوب قاب و واقعا می تواند اجرا شود.

"هر دو از این بچه ها در حال رفتن به بازیکن کلیدی برای ما است و در گذشته بوده است."

میلتون

Lamonte کانینگهام RB 2021; تعقیب مورگان پوند 2021; ریموند Cottrell WR, 2023

میلتون آن speediest رهبران گسترش را در نقاط مختلف در این زمینه است.

کانینگهام بازده در این سال پس از از دست رفته خود را junior فصل با توجه به پارگی ليگامان متقاطع قدامی. او به رهبری Panthers در عجله.

"زمانی که من در شش بازی لیگ کوچک من یک نیمکت بازیکن" کانینگهام گفت. "پاپا من خواهش کرد که مربی به من قرار داده در یک بازی. من در لمس توپ برای اولین بار و برای فرار 60-حیاط زمین نشستن کامل هواپیما. پس از آن من شده است بازی در حال اجرا بازگشت."

کانینگهام خود را مشتاق به بازگشت به این زمینه و نیز خوش بینانه در مورد سریع خود را به هم تیمی های.

"من هزینه مانند ما می تواند واقعی ویژه در این سال" کانینگهام گفت. "با سالمندان ما باید به آینده و جوانتر از بچه ها که واقعا شدت ما باید بسیاری از مهارت است."

Cottrell با هدف ساخت یک دانشجوی سال اول امیدوار کننده مبارزات انتخاباتی که در آن او گرفتار 22 عبور برای 2674 متری و چهار touchdowns. او را برداشت تا هشت ارائه می دهد که شامل Auburn ایالتی فلوریدا و گرجستان است.

کانینگهام تماس Cottrell فروتن وحش.

"ریموند مرد که تیم معمولا باید به آماده شدن برای" Lees گفت. "او به نظر می رسد کاملا متفاوت بچه از او یک سال پیش. او تا به حال همه نوع استعداد بود اما یک توسعه نیافته دانشجوی سال اول. در حال حاضر او به دنبال مانند یک مرد رشد کرده و دارای اعتماد به نفس شما می توانید ببینید."

مورگان به ارمغان می آورد به سرعت به سرب در دفاع و ارزشمند است در تصویب پوشش و اجرا توقف. او به رهبری Panthers با 7.9 تکل در هر بازی در فصل گذشته.

"او یک مرد است که می تواند در داخل جعبه و همچنین بیرون رفتن و بازی کردن و اجرا با گیرنده های" درده گفت. "او قطعا به ما کمک می کند ، او می تواند از تخت به زمانی که او اجرا می شود. کالج ها به دنبال linebackers است که می تواند هر دو را انجام دهد."

نورر

امیرحسین آرنو, WR 2021; جباری Mitchell, WR 2021; ترنت سالن ATH 2022

اظهارات پیدا کنید بهترین خود را به سرعت در میان گیرنده در عرض سه نفر از بازیکنان که هر یک به طور متوسط بیش از 20 متری-هر-پذیرش فصل گذشته.

ناوار مربی Jay دیوار گفت: Mitchell و سالن پتانسیل را دارند که به تاثیر بازی در تمام سه مرحله برای اظهارات.

"جباری برگزار گیرنده برای ما سال گذشته" دیوار گفت. "او یک شانس را به بازی برخی از DB و درگیر در لگد زدن به بازی. سرعت خود را می سازد تفاوت در راه او می تواند بازی کند. ما فکر می کنیم او را به عنوان یکی از بالا به ما هم از این سال است. ترنت بسیار شبیه است و به سادگی بزرگ-بازی بازی مرد."

آرنو گفت: او یک احساس بیشتری از بلوغ و اخلاق کار در فصل گذشته پس از تحقق است که او نیاز به کار سخت تر برای امن زمان بازی.

او خود را به دست آورده شات بعد از آن در فصل و قطعا ساخته شده را علامت.

"هر سه از آنها قطعا دوستان و خوب هم تیمی های خود به یکدیگر" دیوار گفت. "من فکر می کنم آنها به رقابت بپردازند و هر سه بازی گیرنده. وجود دارد همواره در تلاش برای ایجاد نقش و ایجاد یک تفاوت. با AJ و جباری بودن سالمندان و ترنت به عنوان یک تازه وارد آنها متوجه آنها می تواند رهبران و گام به گام تا بازی خود را."

سرعت

تایلر فشار DB 2021; ادی Craig, DB, 2021

وطن پرستان دو آهنگ ستاره که به عنوان گوشه ها در خارج از سرعت فوتبال را دفاع.

"سرعت خود را اجازه می دهد تا ما را به بازی برخی از مرد پوشش در خارج, برخی,", سرعت, مربی کنت اسمیت گفت. "این باعث می شود آن را پس از مخالفت با جرائم نمی تواند لزوما رفتن به یک طرف تمام وقت. داشتن دو خوب گوشه ها باعث می شود همیشه یک دفاع بهتر است."

هر دو فشار و کریگ را ثبت داش 100m زمان زیر 11 ثانیه با فشار بهترین در 10.96 و کریگ در 10.90.

اسمیت گفت: هر دو ورزشکاران اجرای 40-حیاط خط تیره در 4.4 ثانیه محدوده.

فشار به تازگی متعهد به ایلینوی و همچنین به دست آورده و دعوت به آبی-خاکستری همه آمریکایی کاسه بازی این ماه است.

"هر دو از این بچه ها انجام یک کار بزرگ" اسمیت گفت. "ما استفاده از آنها را در جرم بیش از حد. آنها هر روز از اینجا کار این کار در سرعت آموزش و هر چیز دیگری که آنها می توانند انجام می شود. ما به دنبال چیزهای بزرگ از آنها در این سال است."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن