سانتا رزا شهرستان پیاده سازی فوری سوختگی بان زیر ویرانگر پنج مایل باتلاق آتش

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:26 AM EDT مارس 14 سال 2020سانتا رزا کانتی پیوست دیگر تکدی شهرستان ص

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

سانتا رزا کانتی پیوست دیگر تکدی شهرستان صبح روز پنجشنبه در اجرای فوری سوختگی بان کی مون پس از یک هفته از ویرانگر آتش سوزی که نابود 14 خانه در میلتون و سوخته بیشتر از 2200 هکتار است.

سوختگی بان بلافاصله موثر است و خواهد شد تا شهرستان تصمیم به لغو آن می تواند در آینده شهرستان جلسه کمیسیون و یا در زمان آینده منطقه می بیند قابل توجهی بارش.

سانتا رزا شهرستان اضطراری مدیریت مدیر براد بیکر توصیه می شود سوختگی بان کی مون در صبح روز پنج شنبه در این شهرستان جلسه کمیسیون گفت: در این منطقه شده است در زیر آتش بالا خطر ابتلا به هفته گذشته.

"من فکر می کنم در کوتاه مدت سوختگی ممنوع است مسیر درست است که ما نیاز به رفتن در" بیکر گفت.

سوزاندن بان کی مون: Escambia County مسائل رایت بان بلافاصله موثر

دو آتش سوزی مشتعل در سانتا رزا شهرستان در هفته گذشته. این Acey Lowery آتش سوخته و 70 هکتار قبل از اینکه 100% موجود در حالی که عظیم پنج مایل باتلاق آتش سوخته است بیشتر از 2200 هکتار و 97% موجود در روز پنج شنبه. آتش به احتمال زیاد نمی تواند به طور کامل موجود تا منطقه می بیند قابل توجهی بارش.

Escambia County صادر رایت بان اواخر روز چهارشنبه بعد از ظهر و هر دو Okaloosa و والتون استان ها صادر ممنوعیت سوزاندن در اوایل این هفته.

یک جرقه دور: چگونه خشکسالی ایجاد شده است رسیده و شرایط برای آتش سوزی در شمال غرب فلوریدا

فلوریدا خدمات جنگل را تنظیم می کند و اجازه همه, هوای آزاد, سوزاندن بنابراین هر گونه مجوز صادر شده توسط خدمات جنگل خواهد supercede سانتا رزا شهرستان را فرمان. این جنگل ها شده است صدور رایت مجوزها در طول هفته گذشته با توجه به پایین بودن رطوبت شرایط خشکسالی و بالا خطرات آتش است.

تحت سوختگی ممنوعیت ساکنان مجاز به سوزاندن حیاط باقی مانده حیاط زباله, اردوگاه, آتش سوزی, آتش چاله و یا دیگر فعالیت های آتش در حیاط خود را. تنها قابل قبول آتش است در یک محصور کوره.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب