سانتا رزا شهرستان نیم درصد مالیات بر فروش تجدید خواهد شد در انتخابات در ماه نوامبر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:59 PM EDT Jun 25, 2020ادامه سانتا رزا شهرستان نیم درصد محلی گزی

توسط NEWSSALAM در 6 تیر 1399

ادامه سانتا رزا شهرستان نیم درصد محلی گزینه فروش مالیاتی خواهد بود و رای گیری در این سقوط کرد.

هیئت شهرستان کمیسیون در روز پنج شنبه رای به جای مالیات بر فروش و بازسازی است که به پایان می رسد در پایان سال 2021 در انتخابات در ماه نوامبر. در صورت تصویب این مالیات را ادامه خواهد داد به ارائه بودجه برای ایمنی حمل و نقل و زهکشی بهبود زیرساخت های تفریح و منابع طبیعی برای پنج سال دیگر.

"محلی گزینه مالیات بر فروش به ما اجازه داده است برای انجام این کار به تعویق افتاده و نگهداری جاده های ما جایگزین تجهیزات برای بخش کلانتر که ما در غیر این صورت فقط نمی توانست قادر به انجام" گفت: کمیسر خط Lynchard منطقه 5.

آرا به تصویب رسید با هیچ کمیسر مخالف است.

نیم درصد مالیات بر فروش گذشته بود مورد تایید رای دهندگان در سال 2016. مالیاتی که منجر به 41 کیلومتر از جاده در حال آسفالت گفت: شهرستان مدیر دن Schebler.

پیش نویس رای زبان:

"باید یک جریان نیم درصد مالیات بر فروش را تمدید می شود به منظور ادامه به صندوق اجرای قانون/آتش و ایمنی عمومی تاسیسات و تجهیزات حمل و نقل و زهکشی پیشرفت پروژه های زیربنایی/عمومی امکانات تفریح و سرگرمی/منابع طبیعی و سرمایه و تجهیزات. این مالیات خواهد شد ادامه داد: برای یک دوره پنج سال از زمان پایان تاریخ 12/31/2021."

این سوال همان است که در سال گذشته هنگامی که سانتا رزا شهرستان رای دهندگان را شکست داد و نیم درصد از دست داد افزایش بیش از دو سوم آرا. اضافی نیم درصد بود به منظور کمک به شهرستان رهبران نگه دارید تا با زیرساخت خواسته در یک سرعت در حال رشد county, اما رای دهندگان به جای پشتیبانی از اجرای یک تاثیر هزینه توسعه دهندگان.

زیرساخت تاثیر هزینه است که رای دهندگان می خواهند متفاوت از یک آموزشی تاثیر هزینه های قرار داده شده در خانه های جدید به منظور ساخت مدارس جدید. شهرستان و هیئت مدیره مدرسه در حال گرفتار در یک نبرد قانونی با صفحه اصلی انجمن سازندگان غرب فلوریدا و دیگر شرکت های ساخت و ساز که می گویند تاثیر هزینه خلاف قانون اساسی است.

جوی سیمز سرعت ساکن و تنها عضو از مردم به صحبت در مورد این مسئله در جلسه روز پنجشنبه گفت که او شک و تردید بود تجدید مالیات را تصویب زیرا ساکنان ندیده تاثیر هزینه های اجرا شده توسط این شهرستان است. سیمز اجرا می شود یک Facebook برای سرعت ساکنان با بیش از 1700 عضو دارد.

"اگر این تاثیر هزینه عبور نمی کند, من و 99 درصد از مردم من با صحبت و صحبت با من و دیگران در حال رفتن برای رای دادن به عبور از این نیم درصد پاکدامنی در هر صورت" سیمز گفت.

سیمز پیشنهاد نیم درصد بقا تنها به مدت دو سال به جای آن که از شهرستان به نظر می رسد به چگونه یک زیرساخت تاثیر هزینه ممکن است کار

Schebler گفت که او کارگردانی شده توسط هیئت مدیره به انجام یک زیرساخت تاثیر هزینه تحصیل در زمستان سال گذشته است که کامل است و در حال حاضر تحت کارکنان نقد و بررسی.

پوشش بیشتر

مالیات نتواند: سانتا رزا شهرستان رای دهندگان اعتصاب کردن پنی مالیاتی در ستیز ویژه انتخابات

گرم انتخابات: 'دختر' انتخابات تا کنون است ؟ فقط 2 هفته دور سانتا رزا شهرستان ویژه انتخابات گرم

بودجه اثر: شش چیز شما نیاز به دانستن در مورد سانتا رزا شهرستان آینده بودجه مذاکرات

"اگر شما سعی می کنید برای قرار دادن این کار را برای چهار یا پنج سال آن را به سقوط در آن صورت فقط یکی از آخرین. مردم خسته از نادیده گرفته می شود. آنها احساس آنها نادیده گرفته می شود صرف نظر از آنچه شما بچه ها فکر می کنم" سیمز گفت.

Lynchard گفت: کمیسیون باید گفتگو در مورد اینکه آیا برای اجرای زیرساخت های تاثیر هزینه های قبل از ماه نوامبر رای در از دست پسوند.

Lynchard گفت: این چهار یا پنج سال از دست داده اجازه می دهد تا برای شهرستان برای برنامه ریزی برای پروژه های سرمایه بر خلاف دو سال است که سیمز پیشنهاد شده است. او گفت: چیزی مانند جاده و پل در پروژه ها بسیار گران است به طوری شهرستان نمی تواند صندوق آنها را با فقط یک یا دو سال از دست داد.

"اگر ما دو سال از دست داده, ما فقط می توانیم طرح به مدت دو سال در یک زمان و آن را دشوار است به مجموعه سرمایه بلند مدت طرح ها و پروژه های است که شما فقط به دنبال یک دو بیت در آن زمان" Lynchard گفت. "این دشوار است به آمده تا با یک وسیله نقلیه-چرخش برنامه ریزی برای بخش کلانتر اگر شما فقط به دنبال دو سال در یک زمان به دلیل آن طول می کشد بیش از که به چرخه را از طریق."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن