سانتا رزا جزیره اقتدار به دنبال سخت e-روروک مخصوص بچه ها, فرمان برای Pensacola Beach

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:25 PM EDT مه 27 سال 2020سانتا رزا جزیره اقتدار است و با توجه به

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

سانتا رزا جزیره اقتدار است و با توجه به سخت فرمان که بلوک e-روروک مخصوص بچه ها استفاده تجاری هسته Pensacola Beach.

23-صفحه فرمان ارائه شده به هیئت مدیره توسعه و لیزینگ کمیته پنج شنبه شب که در آن اعضای منتقل شده به هیئت مدیره کامل در نظر گرفتن فرمان در جلسه بعدی آن است. جلسه بعدی هیئت مدیره برنامه ریزی شده است برای 5 p. m. 10 ژوئن.

"توصیه من این است که چون من فکر می کنم این سزاوار هیئت مدیره کامل توجه این است که ما در برگزاری این تا زمانی که کامل جلسه هیئت مدیره گفت:" کارن Sindel, کمیته, عضو, و اضافه کرد که او می خواست SRIA را انتخاب عضو توماس Campanella, به بخشی از این گفتگو از آنجا که او به نمایندگی از ساکنان جزیره.

این SRIA کار کرده است با Escambia County برای توسعه این طرح پس از دولت به تصویب یک قانون در سال گذشته انکار نهادهای محلی توانایی یاغی اسکوتر استفاده, اما آنها می تواند تنظیم استفاده گفت: Mike Stebbins, هیئت وکیل در این جلسه.

"این باید یک تخلف از این بخش به عمل میکرو تحرک دستگاه یا موتور روروک مخصوص بچه ها در تجاری منطقه هسته از Pensacola Beach" با توجه به فرمان.

Stebbins قبلا پیش نویس یک مقدار کوتاه تر فرمان در مورد e-اسکوتر اما Escambia County کارکنان می خواستم برای اطمینان از آن برگزار شد تا به هر قانونی بررسی Stebbins, گفت:, و اضافه کرد که این فرمان طراحی شده بود پس از پاناما سیتی فرمان.

بیشتر e-روروک مخصوص بچه ها پوشش

اولین فرمان: Pensacola Beach به نظر می رسد برای محدود کردن برق اجاره روروک مخصوص بچه ها استفاده در ساحل مشغول پیاده رو

اسکوتر حذف: Pensacola حذف اردک آبی اسکوتر از مرکز شهر قصد دارد به بررسی و قانونی خود را

برنامه جدید: این دو شرکت را به زودی e-اسکوتر به پنساکولا به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی

در میان قوانین و مقررات موجود در فرمان است که منع از عمل از e-اسکوتر در تجاری هسته Pensacola Beach یک منطقه بزرگ در مجموع 222.6 هکتار از شلوغ ترین بخش های از ساحل مانند مرور و بسیاری از رستوران ها. نیز ممنوع است عملیات خود را در جاده با یک ارسال شده محدودیت سرعت بیشتر از 25 مایل در ساعت است.

"کار شده است که در آن قرار داده است که آشکار نه تنها تعداد صفحات اما آنچه به نظر می رسد با توجه به آدرس تقریبا همه چیز" گفت: Jesper بروکس SRIA رئیس هیئت مدیره. "وجود دارد یک معامله بزرگ از پاسخگویی مورد نیاز یک فروشنده بخشی."

بروکس با اشاره به تعداد مورد نیاز برای فروشندگان که هنوز مایل به راه اندازی e-اسکوتر در این جزیره از جمله حفظ یک تلفن رایگان خدمات مشتریان خط 24 ساعت یک روز یا یک ساعت زمان محدود برای فروشنده برای جمع آوری غیر قابل جراحی و یا نادرست پارک e-اسکوتر یا آنهایی که مسدود کردن ادا در دسترس است.

"من فکر می کنم این تلاش است که ما را به جلو برای اطمینان از ایمنی از هر کسی که با استفاده از موتوری اسکوتر... قطعا قرار داده و در خط مقدم به عنوان فرمان گردد" بروکس گفت.

فرمان به طور خاص آدرس e-اسکوتر بودن از سمت چپ توسط کاربران مسدود کردن و ساختن آن دشوار برای عبور و مرور و کسانی که با استفاده از ادا تحرک دستگاه به اطراف.

"Dockless مشترک میکرو دستگاه های تحرک و موتوری اسکوتر باقی نمانده و پارک تکیه بر دیوار سمت چپ و یا در پیاده رو باعث ایجاد خطر برای عابران و افراد نیاز به دسترسی و مانور برای ADA تحرک دستگاه" با توجه به فرمان.

که یک نگرانی برای شهرستان از پنساکولا هنگامی که در حال توسعه آن یک سال برنامه آزمایشی. برنامه داشتیم که فروشندگان جمع آوری اسکوتر در شب و نقل و آنها را در صبح تا حدی برای جلوگیری از ادا دسترسی نگرانی.

هنگامی که عامل توافق نهایی هستند با پرنده از سانتا مونیکا کالیفرنیا و VeoRide از شیکاگو, ایلینوی, این برنامه باید حدود 60 روز به راه اندازی. آن را در اصل قرار است برای آغاز سال است اما پس از به تاخیر افتاده است.

قبلا e-اسکوتر اجازه داده شد در مرکز شهر Pensacola از یک شرکت به نام اردک آبی. اما این شهر تا به حال آنها را حذف هنگامی که آن را آموخته این شرکت ندارد مجوز کسب و کار.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن