سانتا رزا revisits اجاره تعطیلات, ایدز, آتش سوزی, قربانیان & به دنبال $12M در COVID امداد

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:12 PM EDT 28 مه سال 2020سانتا رزا شهرستان خواهد شد پیوستن به س

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

سانتا رزا شهرستان خواهد شد پیوستن به سایر استان ها در سراسر کشور در درخواست آزادی فوری درباره $1.275 میلیارد در بودجه فدرال به منظور کمک به فلوریدا با آن COVID-19 بازیابی.

کنگره تصویب مراقبت در عمل برای کمک به دولت های ایالتی و محلی کاهش هزینه های غیر منتظره و کمبود درآمد در ارتباط با مدیریت COVID-19 بیماری همه گیر.

در جلسه صبح روز پنج شنبه در سانتا رزا شهرستان مدیر دن Schebler گفت: کمیسیون فدرال بودجه می تواند اجازه می دهد این شهرستان به بهبود برخی از هزینه های مستقیم از پاسخ به همه گیر است که ممکن است شامل هر چیزی از کسب و کار کوچک کمک مالی برنامه به صرف هزینه های نصب پلکسی گلاس سپر در شمارنده از شهرستان دفاتر.

"وجود دارد تعدادی از چیزهایی که ما می تواند جبران اما در ابتدا فرماندار به انتشار پول از یک سطح دولت" Schebler گفت.

بیشتر: UWF اعلام کرد مراقبت عمل اورژانس درخواست کمک برای دانش آموزان

بیشتر: میلتون مجموعه کنار 50.000 دلار برای کسب و کار کوچک میکرو-کمک های مالی در طول COVID-19 اضطراری

کمیسیون تصویب پیش نویس نامه روز شنبه درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای تسریع در انتشار مراقبت در عمل بودجه. کمیسر همین سالتر گفت: بر اساس جمعیت آن Santa Rosa شهرستان می تواند واجد شرایط برای حدود 12 میلیون دلار.

Schebler اشاره کرد که به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر از شهرستان بود و در حال حاضر شاهد کمبود درآمد که تاثیر فوری در بودجه است.

"ما انتظار داریم در سه ماهه آوریل تا ژوئن به دیدن حدود 2 میلیون دلار کاهش مشترک دولت درآمد و دولت های محلی و نیم درصد است که می آید از تالاهاسی از دولت مالیات بر فروش" گفت: Dan Schebler. "ما شاهد کاهش گاز مالیاتی در حال حاضر. تا آنجا که به مجموعه بروید ما در مورد $200,000 پشت که در آن ما در سال گذشته در این نقطه در زمان."

تقاضای عمومی برای COVID-19 تست شروع به کاهش

ساندرا پارک-o'hara, مدیر فلوریدا وزارت بهداشت در سانتا رزا داد COVID-19 روز رسانی به کمیسیون.

او گفت: این شهرستان به طور کلی نرخ مثبت در میان کسانی که مورد آزمایش قرار است در مورد 2.67%.

بیشتر: Pensacola قرار برای موفقیت طولانی قبل و بعد از - COVID-19

پارک-o'hara گفت: از 237 مورد در شهرستان 114 درگیر مراقبت طولانی مدت و یا امکانات دولتی correctional facilities. در حال حاضر وجود دارد برخی از موارد مربوط به LTC کارکنان اما هیچ کدام مربوط به LTC بیماران.

شهرستان کارکنان گفت هیچ COVID-19 موارد در سانتا رزا زندان شهرستان و شهرستان در ارتباط منظم با بلک واتر رودخانه Correctional Facility در مورد آن COVID-19 مدیریت و پروتکل های درمان.

پارک-o'hara اضافه شده است که به طور کلی "در این مرحله ما تا به حال در مورد 4.15 درصد از جمعیت ما تست شده بیش از 7,200 (مردم)" Park-o'hara گفت. "هدف ما برای مه 2% بنابراین ما دو برابر شده است."

او گفت: دولت خواسته بود DOH به ادامه آن تست به ماه ژوئن است.

"ما به دنبال کسب و کار است که می خواهید به کارکنان خود را مورد آزمایش قرار ... ما دیده می شود تقاضا برای تست افت کمی به خصوص در کسانی که علامتی اما ما هنوز نیاز به دیتا و ما می رویم به ادامه به دنبال آن است که" پارک-o'hara گفت.

سانتا رزا شهرستان خواهد لحن خوب آن در اجاره تعطیلات سیاست برای کاهش پتو ممنوعیت در برخی از کشورهای خاص

سانتا رزا شهرستان را به دنبال تایید دولت برای تغییر آن در اجاره تعطیلات برنامه اجازه می دهد تا بازدید کنندگان در شهرستان صورت به جای یک دولت بر اساس.

در هفته های اخیر دولت شده است بررسی و تصویب فردی شهرستان را برنامه ریزی برای اجازه می دهد گردشگران به سر فلوریدا تعطیلات اجاره خانه. شده اند وجود دارد پتو محدودیت در vacationers از COVID-19 نقاط داغ مانند نیویورک و لوئیزیانا.

شهرستان کارکنان پنج شنبه اشاره کرد که حتی در کانون متحده هنوز هم وجود دارد تفاوت های گسترده در COVID-19 مثبت نرخ در یک شهرستان-توسط-شهرستان سطح. آنها با استفاده از تفاوت در تعداد مثبت در سانتا رزا شهرستان و Dade County, به عنوان مثال.

گفت: کارکنان سازمان هایی مانند مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری و دانشگاه ویرجینیا شد و در حال حاضر ارائه به راحتی در دسترس خرابی توسط-شهرستان داده است که در این شهرستان و کسب و کار استفاده می تواند در تصمیم گیری است که مناسب مستاجر.

هزینه چشم پوشی برای خانواده ها را تحت تاثیر آتش سوزی

کمیسیون رای به چشم پوشیدن از تاثیر و اجازه هزینه ها برای خانواده هایی که در حال بازسازی خانه های از دست رفته در پنج مایل باتلاق آتش.

بیشتر: که جای پای این $900,000 لایحه برای پنج مایل باتلاق آتش و هرست امام جواد آتش ؟

وجود دارد 27 ساختمان های تخریب شده در 2000 هکتار آتش سوزی از جمله 14 خانه. مقدار تخمین زده شده برای ساختمان های مسکونی و زیان است $1.9 میلیون نفر است. مدیریت اضطراری مدیر براد بیکر گفت: اکثر مالکان خانه های آسیب دیده بودند بیمه شده و فقط یک خانواده بود و ابراز نیاز به دراز مدت کمک.

در روز پنجشنبه جلسه کمیسیون همچنین لغو ممنوعیت سوزاندن اجرا پس از آتش وحشی با تایید از فلوریدا خدمات جنگل.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب