سانتا رزا هیئت مدیره مدرسه: صاحبان اموال ممکن است اندکی افزایش مالیات اما به طور کلی پایین تر صورتحساب

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:35 PM EDT Jul 23, 2020سانتا رزا شهرستان مدیره مدرسه است و با ت

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

سانتا رزا شهرستان مدیره مدرسه است و با توجه به اندکی افزایش مالیات بر دارایی برای کمک به جبران بزرگتر کاهش مالیات اعمال شده توسط دولت است.

در جلسه صبح روز پنج شنبه در هیئت مدیره در زمان عبور در یک پرونده بودجه برای 2020-2021 سال تحصیلی. بخشی از بحث در اطراف محور سال آینده millage رای — میزان مالیات قابل پرداخت به ازای هر 1000 $در ارزیابی ارزش اموال.

دولت کنترل بخشی از منطقه مدرسه کلی millage نرخ آن را کاهش می دهد در مورد 0.14 میلز این سال است. به مقابله با آن, مدرسه, مدیره مورد بحث و افزایش بخشی از millage آن را کنترل سرمایه مبلغ سرمایه گذاری تا 0.1 میلز از 1.4 به 1.5. این حرکت کمک خواهد کرد از منطقه جبران 1.2 میلیون دلار در حالی که هنوز نگه داشتن کلی millage رای کمتر از سال گذشته با توجه به مقامات منطقه.

"من امیدوارم که مردم به رسمیت می شناسد که در طول چند سال گذشته همه چیز به طور چشمگیری تغییر کرده و از لحاظ مالی برای مدرسه منطقه به همین دلیل است که من می خواهم برای به حداقل سرگرم کردن گزینه" منطقه 5 عضو هیئت مدیره وی Ueberschaer گفت: در این جلسه.

شهرستان کمیسیون: سانتا رزا شهرستان تصویب $3.2 میلیون نفر در مراقبت بودجه برای 2 جدید سریع COVID-19 تست سایت

دو و میدانی: سانتا رزا شهرستان می گوید که تاخیر در شروع فصل پاییز ورزش

برنامه ریزی برای سقوط: سانتا رزا مدارس شهرستان نگاه به عقب براند روز اول ارائه آموزش از راه دور گزینه

این millage رای شکسته است به سه بخش: "نیاز محلی تلاش" millage تعیین شده توسط وزارت امور خارجه و "گزینه هیئت مدیره" و "سرمایه مبلغ سرمایه گذاری" millages مجموعه به صورت محلی و توسط هیئت مدیره مدرسه. برای 2019-2020 سال مالی ترکیب millage برای هر سه بود 6.091 و یا در مورد $6.09 هر 1000 دلار از ارزش اموال.

برای 2020-20121 سال مالی دولت را کاهش مورد نیاز محلی تلاش از 3.943 به 3.802 که رها کردن کل millage از حدود 6.09 میلز به 5.95 میلز.

که ترجمه به 2.3% پس انداز برای مالکان نسبت به سال گذشته با فرض اینکه آنها یک $25,000 معافیت حیاط و خانه است نه در ارزش افزایش یافته.

برای $50,000 خانه که حدود 3.53 کمتر در لایحه مالیات. برای $200,000 صفحه اصلی, آن را در مورد $24.68 کمتر است.

Ueberschaer گفت: پیشنهاد millage افزایش خواهد با قرار دادن مجموع رای در مورد 6.05 میلز معنی صاحب خانه هنوز هم ببینید کاهش مالیات بر دارایی خود را نسبت به سال گذشته زمانی که هیچ افزایش در ارزش اموال.

منطقه 3 عضو هیئت مدیره کارول بوستون اشاره کرد از زمانی که رای دهندگان برای اولین بار تصویب نیم درصد مالیات بر فروش بیش از دو دهه پیش به صندوق مدرسه پروژه های بهبود هیئت وعده داده شده به افزایش مالیات های دیگر.

سرپرست تیم Wyrosdick اشاره کرد که بسیاری از چیزها تغییر کرده بود در این میان و مقدار قابل توجهی از بودجه دولت استفاده می شود برای ارائه به سرمایه مبلغ سرمایه گذاری پروژه های دور رفته بود.

"زمانی که رکود اقتصادی ضربه ... ما شاهد یک کاهش در حدود 5 میلیون دلار است و نه بازگشت," او گفت:.

Wyrosdick اضافه شده در حالی که در این منطقه نگه داشته و آن وعده به افزایش مالیات "من فکر نمی کنم مردم انتظار داریم که ما را به نگه داشتن یک وعده که ما همچنان به رفتن به پایین و پایین و پایین تر در بودجه سرمایه. من پیشنهاد هیئت مدیره برخی از قوی بحث در مورد حرکت از 1.4 به 1.5 (millage رای)."

که بحث را ادامه خواهد داد و در بودجه شنوایی در 6:30 بعد از ظهر ژوئیه 30 در وودلاون ساحل, دبیرستان, 1500 وودلاون راه در خلیج فارس نسیم.

از راه دور آموزش: سانتا رزا شهرستان, مدرسه, مدیره تصویب از راه دور آموزش گزینه ای برای دانش آموزان

در سایر بحث در جلسه روز پنجشنبه کارکنان نشان داد وجود دارد زمینه های رشد در درآمد.

با توجه به داده ها از اموال ارزیاب کل مالیات رول افزایش یافته و از حدود 11.5 میلیارد دلار به حدود 12.4 میلیارد دلار به دلیل رشد در این شهرستان است.

شاید بزرگترین وحی شد که این منطقه تا به حال دیده نشده شیب کاهش در فروش درآمد مالیاتی مناطق دیگر کشور دیده می شود. در بسیاری از مناطق شهرستانهای استان از دست داده اند و میلیون ها نفر در مالیات عوارض و درآمد خدمات به عنوان COVID-19 مربوط به تعطیلی باید خط صاف گردشگری و فعالیت های تفریحی.

"من می دانم که بسیاری از مردم انتظار داشتند که ما درآمد خواهد در واقع کاهش اما گفت:" سوزان McCole دستیار سرپرست امور مالی. "این افزایش بیش از 300.000 دلار است و از آنجا که ما تا به حال بزرگ را افزایش می دهد از طریق هشت ماه."

McCole گفت که حتی در مه و ژوئن — یک دوره زمانی که بسیاری از کافه ها و رستوران ها و سواحل در سراسر کشور بسته شد — فروش و درآمد مالیاتی به حال کاهش یافته است.

"ما در شهرستان است که هنوز هم پررونق با مردم رفتن به لاو و Home Depot و تمام آن مکان انجام تعمیرات خانه و حیاط کار" McCole گفت.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن