سانتا رزا هیئت مدیره مدرسه تجدید همه پرسی درباره زمزمه نهر K-8 مدرسه با توجه به هزینه های نصب

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020هزینه های اولیه برای ساخت یک مهد

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

هزینه های اولیه برای ساخت یک مهد کودک جدید از طریق کلاس هشتم مدرسه در زمزمه نهر زیربخش در میلتون به بیش از دو برابر به علت بد, خاک, مجبور, مدرسه, مقامات منطقه را در نظر بگیرید به دنبال ملک در جای دیگر.

از اعضای هیئت مدیره مدرسه دریافت به روز رسانی از پاتریک Jehle از منچستر & Creed در صبح روز پنج شنبه در جلسه هیئت مدیره که به آنها گفت که هزینه های اولیه برای فاز 2 از مدرسه جدید خواهد بود حداقل 8 میلیون دلار — دو برابر آنچه او در ابتدا برآورد شده است. پرش در قیمت گفت: با توجه به کشف که تقریبا همه از خاک بر 25 هکتار قطعه از اموال است مناسب برای ساختمان و باید برداشته شود توقیف کامیونی حامل توسط کامیون.

"تمام خاک را در سایت خوب برای استفاده مجدد" Jehle گفت: پنج شنبه. "آنها بسیار به رطوبت حساس و بومی خود را در فرم به عنوان آنها در حال نشستن وجود دارد و امروز آنها مقدار زیادی از رطوبت ساکن در آنها است."

مدرسه جدید گلایه: میلتون همسایگان می گویند مدرسه جدید در نزدیکی Berryhill جاده می شود ترافیک کابوس

در حالی که سازندگان می تواند به طور معمول حرکت خاک در اطراف در یک سایت ساخت و ساز به منظور آن را صاف و buildable و سازندگان در حال حاضر به مسافت خاموش موجود خاک به دفع مناسب سایت و حمل و نقل در خاک جدید برای کمک به صاف محوطه سازی. که همچنین می تواند منجر به یک میزبان از مسائل پایین خط در طول ساخت و ساز از نظر سراشیب ساختمان لنت ها و دیواره های اضافی مورد نیاز — همه از آن می شود تا هزینه های ساختمان.

وضعیت خاک آمد به عنوان یک شگفتی به مهندسین و مدرسه منطقه که تنها چند ماه پیش بود هیجان زده در مورد ساختمان جدید مدرسه از آنجایی که آنها نمی باید به پرداخت هزینه برای خرید زمین است. 25 هکتار بسته شد deeded به مدرسه منطقه در سال 2004 قبل از زمزمه نهر محله بود و حتی ساخته شده است به عنوان یک شرط از شهرستان به منظور توسعه دهندگان برای دریافت تایید برای محله مسکونی.

"آن اهدا شد به ما گفت:" سرپرست تیم Wyrosdick. "من در حال حاضر همین دلیل آن اهدا شد به ما."

با توجه به پرش در هزینه ها و غیر منتظره مسیر رو به جلو اعضای هیئت مدیره مدرسه mused در روز پنج شنبه در مورد دور انداختن این پروژه در مجموع و به دنبال یک مکان جدید برای ساخت یک مدرسه.

شهرستان می دهد OK: سانتا رزا شهرستان کمیسیون OKs rezoning درخواست هموار کردن راه برای جدید K-8 مدرسه در میلتون

این منطقه نیاز به یک جدید کودکستان تا کلاس هشتم در مدرسه حداقل سه نزدیکی مدارس در حال ترکیدن در به نظر می رسد و به سرعت در حال تبدیل شدن پرجمعیت. ساکنان زمزمه نهر محله مخالف هستند به ایده های جدید در محله خود را گفت: آنها در حال حاضر به صورت فلج ترافیک مسائل با توجه به افت آف در نزدیکی Berryhill ابتدایی.

"من پیش بینی مسائل ثابت با این قطعه از اموال)" گفت: رئیس هیئت مدیره دوستان Hinote. "منظورم این است که ما می توانید از ساحل این و آن را آماده برای رفتن و گرفتن یک مدرسه در آن ساخته شده اما ما در حال رفتن به بازبینی این بارها و بارها و بارها. ... و ما باید زهکشی مسائل ما باید فرسايش مسائل. حتی با بهترین برنامه ریزی در جهان, من می ترسم ما در حال رفتن به مبارزه با یک نبرد از هم اکنون در."

اعضای هیئت مدیره مدرسه تصمیم خواهد گرفت که در ژوئن 18 نشست که آیا یا نه برای حرکت به جلو با پروژه. مقامات منطقه در حال حاضر در بحث با پیوند وکیل و سرمایه داران به شکل از چگونه به پرداخت هزینه برای مدرسه جدید و مقامات نیاز جهت اینکه آیا یا نه به ادامه آن بحث.

ژوئن 18 جلسه برگزار خواهد شد در 5 p. m. در هیئت مدیره اتاق در خیابان کانال.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن