سارا کلیسا به عنوان بعدی معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش

کشيش Persis Drell روز پنجشنبه اعلام کرد که فیزیک استاد سارا کلیسا تبدیل خواهد شد معاون شهردار برای دوره کارشنا

توسط NEWSSALAM در 26 اردیبهشت 1399

کشيش Persis Drell روز پنجشنبه اعلام کرد که فیزیک استاد سارا کلیسا تبدیل خواهد شد معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش (VPUE) در تاریخ 1 ژوئن. کلیسا موفق خواهد شد هری ایلام است که ترک استنفورد برای تبدیل شدن به رئیس جمهور بعدی از کالج اکسیدنتال.

کلیسا در حال حاضر به عنوان معاون شهردار به صورت علمی و توسعه آموزش و یادگیری و مسئول مرکز آموزش و یادگیری (CTL). با کلیسا جدید انتصاب CTL نیز حرکت به دفتر معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش است.

"من عمیقا افتخار به فرض این نقش" کلیسای گفت استنفورد اخبار. "به عنوان یک دانش آموز نسل اول خودم من شخصا می دانم چه تاثیر عمیقی برجسته کارشناسی تجربه می تواند در زندگی دانش آموزان فراتر از زمان خود را در دانشگاه."

اعضای مرتبط با آن در دانشجويان دانشگاه استنفورد (ASSU) دولت های دانشجویی گفت: آنها امیدوارند که کلیسا را ادامه خواهد داد به کار به سمت اهداف از سهام و ورود.

"همانطور که من شناخته ام سارا او شده است یک مدافع قوی و متحد برای دانش آموزان به خصوص در اطراف عادلانه درجه بندی سیاست های بهار سه ماهه و من به دنبال به جلو به کار کردن با او" نوشته ASSU کارشناسی سنا صندلی منیر Alimire '22 است که انتظار می رود بخشی از آینده ASSU اجرایی است.

"من بسیار هیجان زده هستم که شهردار توجه داشته باشید ذکر شده است که پروفسور کلیسا را به تمرکز بر روی سهام و ورود در طول دوره تصدی خود را — من امیدوارم که او با این نسخهها کار به طور مشترک با دانش آموزان به اطمینان حاصل شود که تغییرات از نزدیک پیگیری نیازهای جامعه در زمانی که نابرابری آموزشی در حال تشدید حرکت به آموزش از راه دور" نوشته جاناتان Lipman '21 که در خدمت به عنوان مقطع کارشناسی سنا نماینده به دانشکده سنا و نوشته شده است به صورت روزانه.

ورود جدید خود نقش کلیسا توصیف کرده است او را به عنوان اولویت های کاری برای اجرای تغییرات به اولین سال تجربه و پشتیبانی ایده آل (ورود تنوع سهام و دسترسی در یک محیط یادگیری) ابتکار با تاکید بر عدالت آموزشی و فراگیر.

"در حالی که پروفسور کلیسای بسیار بزرگ کفشهای من امیدوار هستم که او قادر خواهید بود برای ایجاد اعتماد و ارتباط عمیق با دانش آموز بدن" Lipman نوشت. "من را تشویق پروفسور کلیسا برای رفتن بر روی یک گوش دادن تور' به شنیدن از به عنوان بسیاری از دانش آموزان به عنوان امکان پذیر است چه نیازهای خود هستند به خصوص در این لحظه از بحران است."

کلیسا به عنوان VPUE ارشد کاردانی معاون شهردار منصوب ایلام خود را از 2016-18. او همچنین به عنوان روسای دانشکده تیم طراحی متمرکز مشترک در سال اول تجربه بود که به تازگی تایید شده توسط دانشکده سنا.

"او شده است به خصوص حامی قوی از نسل اول کم درآمد و دانش آموزان بیشتر به طور خاص به کار حتی در زمین بازی در مقدماتی دروس علوم" ایلام گفت: دانشگاه استنفورد ،

به عنوان یک استاد فیزیک کلیسا نیز درگیر شده است در تطبیق مقدماتی فیزیک دوره های آموزشی برای دانش آموزان است که ممکن است نیاز به حمایت اضافی و آماده سازی پس از ورود به دانشگاه استنفورد.

کلیسا مورد بحث ایلام را دهه تصدی به عنوان معاون شهردار به کارشناسی آموزش و پرورش با روزانه در ماه نوامبر.

"من فکر می کنم با توجه VPUE لمس هر دانش آموز آن را سخت به غلو تاثیر که هری تا به حال در مقطع کارشناسی در زندگی" کلیسای گفت. "من فکر می کنم او می داند زیادی در مورد دانشجو در مقطع کارشناسی وضعیت و او همیشه فکر کردن در مورد چگونه تصمیمات او و دیگران را تحت تاثیر دانش آموزان است."

کلیسا توصیف نقش خود به عنوان ارائه بنیادی چشم انداز برای دوره و اعطای مربوط به تصمیم گیری برای انجام مطالعات کارشناسی. او همچنین در توصیف کار با ایلام در دانشگاه استنفورد در نیویورک برنامه و در مورد مسائل از جمله حمایت از حقوق صاحبان سهام در کلاس درس برای زنان و اقلیت کمتر دانش آموزان است.

"سارا تعهد به دانشجویان به خصوص نسل اول و یا کمتر دانش آموزان شده است نمونه" Drell گفت استنفورد اخبار. "او قوی موفقیت در کمک به دانش آموزان ما که می رسند در دانشگاه استنفورد از زیر منابع دبيرستان موفق و شکوفا. او کاملا به حمل هری را کار بسیار عالی و رهبری آموزشی تلاش های ما برای دوره کارشناسی جمعیت است."

کلیسا نیز به عنوان رهبر تیم برای کمیته متمرکز دانشگاهی تداوم شکل گرفته در پاسخ به COVID-19 بحران در ماه مارس به عنوان بخشی از دانشگاه استنفورد اضطراری کمیته عملیات.

"ما کار کرده اند با دانش آموزان به مطمئن شوید که آنها را به منابع آنها نیاز به موفقیت در محیط آکادمیک" کلیسا گفت: روزانه حدود تحصیلی تداوم گروه در ماه آوریل است. "این شامل کمک به دانش آموزان که ممکن است خوب دسترسی به اینترنت و یا کسانی که فاقد لپ تاپ ها و دیگر فن آوری لازم برای یادگیری آنلاین."

"در زمان ایفای نقش به عنوان رهبر علمی تداوم تیم در طول این زمان از همه گیر سارا شده است یک خون سرد استراتژیست برجسته راه را برای استادان و دانشجویان به طور یکسان" ایلام گفت: دانشگاه استنفورد ، "او به ارمغان می آورد تجربه عمیق و تعهد به این نقش جدید."

"چه مجموعه سارا از هم جدا شده است او رهبری در طول زمان همه گیر" اضافه شده Vaughn Rasberry دانشیار زبان انگلیسی و عضو VPUE جستجو کمیته.

"من چنین تحسین برای چه هری انجام شده در طول دهه گذشته و من مشتاقانه منتظر به کار با دانش آموزان و VPUE کارکنان خود را به ادامه میراث پیشبرد ورود برای دانشجویان در تمام زمینه های" کلیسای گفت استنفورد اخبار.

تماس عشا Dhawan در edhawan 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن