سارا استین به نام جدید Viterbi صندلی در مدیترانه یهودی مطالعات

برجسته مورخ سارا Abrevaya استین شده است به نام افتتاحیه دارنده Viterbi خانواده وقف صندلی در مدیترانه یهودی مطا

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

برجسته مورخ سارا Abrevaya استین شده است به نام افتتاحیه دارنده Viterbi خانواده وقف صندلی در مدیترانه یهودی مطالعات انجام شده در UCLA کالج بخش از علوم انسانی و علوم اجتماعی است.

استین که هدایت UCLA Alan D. Leve مرکز مطالعات یهودی و یک استاد تاریخ است با دریافت معتبر تمجید برای او بورس تحصیلی و نوشتن و آموزش از جمله دو ملی یهودی کتاب جوایز سامی Rohr جایزه برای یهودی ادبیات هیم یاران و UCLA آموزش برجسته جایزه. او قبلا برگزار موریس Amado وقف صندلی در سفاردی مطالعات انجام شده در UCLA برای 12 سال است.

استین 2019 کتاب "خانواده مقالات: یک سفاردی سفر را از طریق قرن بیستم" نام گرفت به اقتصاددان "بهترین 2019" لیست, ملی, یهودی, کتاب جایزه فینالیست دریافت و بررسی درخشان در نیویورک تایمز وال استریت ژورنال و لس آنجلس نقد و بررسی کتاب, در میان دیگر رسانه ها.

"استاد استین یک عالم برجسته در زمینه و استعداد مربی" گفت: Darnell, شکار, رئیس بخش علوم اجتماعی است. "دانشکده صندلی مانند Viterbi خانواده وقف صندلی مهم راه ما می توانیم تشخیص کالیبر بالا UCLA اعضای هیات علمی در حالی که حمایت از مربوطه-تاثیر پژوهش است."

استین امیدوار به استفاده از وجوه همراه Viterbi صندلی برای گسترش تحقیق و توسعه دوره های جدید و حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در زمینه طول می کشد که در گسترده جغرافیایی و فرهنگی رفت و برگشت مدرن یهودی مدیترانه از جمله جنوب و جنوب شرقی و اروپا و شرق مدیترانه و شمال آفریقا و از émigré مدیترانه جوامع یهودی در سراسر جهان است.

"من مفتخرم که به عنوان اولین دارنده Viterbi خانواده وقف صندلی در مدیترانه یهودی مطالعات و برای دیدن UCLA — در پشت سر هم با Viterbi خانواده — پشتیبانی از تعمیق و گسترش دانش در این زمینه پویا," استین گفت. "مدیترانه یهودی, تاریخ و فرهنگ اغلب نادیده گرفته اما مغناطیسی جزء مدرن تاریخ یهود و همچنین به عنوان مدرن و منطقه ای و ملی امپریالیستی جهانی و diasporic تاریخ."

با تشکر از Viterbi خانواده دیرینه بشردوستانه حمایت از UCLA تبدیل به تاسیس رهبر در مدیترانه یهودی مطالعات. Andrew J. Viterbi است که از بنیانگذاران کوالکام و سابق UCLA مهندسی استاد. او و همسرش ارنا Finci Viterbi, بودجه یک برنامه آزمایشی در ایتالیایی یهودی مطالعات در سال 2004 و ایجاد Viterbi خانواده وقف در مدیترانه یهودی مطالعات انجام شده در سال 2008 که در آن زمان برای اولین بار بود وقف برنامه در نوع خود در آمریکای شمالی است.

این Viterbi خانواده جدید ترین هدیه 1 میلیون دلار در سال 2019 شامل ایجاد Viterbi خانواده وقف صندلی که بصورت وقف برنامه ریزی صندوق در مدیترانه یهودی مطالعات در سطوح مرکز و فراهم می کند پشتیبانی برای بازدید از علمای عمومی سخنرانی ها و سمینارها و سمپوزیوم ها.

"این Viterbi خانواده سخاوت بوده است حیاتی برای دانشگاه UCLA در حال رشد قدرت و رهبری در مدیترانه یهودی مطالعات گفت:" دیوید Schaberg رئیس بخش علوم انساني. "این معتبر جدید وقف صندلی بیشتر تعبیه شده در این زمینه در دانشگاه ما و تأکید آن در حال رشد اهمیت و ارتباط در جهان امروز است."

این Viterbi خانواده حمایت ناشی از ریشه های خود را در منطقه مدیترانه است. اندرو Viterbi متولد شد و در برگامو, ایتالیا, به ایتالیایی, یهودی که مهاجرت به آمریکا در سال 1939. او در اواخر همسر ارنا متولد شد در سارایوو به برجسته خانواده سفاردی روشنفکران و خاخام ها که جان سالم به در برده از جنگ جهانی دوم و مهاجرت به ایالات متحده در سال 1950.

Viterbi گفت: "این فوق العاده است که این دانشکده صندلی اهدا شده است به چنین چشمگیر و جذاب به عنوان محقق سارا Abrevaya استین. من مشتاقانه منتظر به شاهد او ادامه داد: تاثیر در منطقه مورد مطالعه است که بسیار نزدیک به خانواده من قلب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن