رسوایی در FOHO 🤯🤭(نه CLICKBAIT)

آخرین پنج شنبه, چشمه هاپر (FoHo), ناشناس "اخبار"نامه ای خدمت استنفورد جامعه منتشر شده که آخرین آن موضوع است. م

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

آخرین پنج شنبه, چشمه هاپر (FoHo), ناشناس "اخبار"نامه ای خدمت استنفورد جامعه منتشر شده که آخرین آن موضوع است. موجود در بود gobsmacking ادعا که معاون شهردار سوزی Brubaker-کول دروغ گفته بود به کارشناسی جامعه در مورد به اصطلاح "عفو سیاست."

این FoHo گزارش داد که Brubaker-کول وعده برای دانش آموزان است که آنها نمی خواهد چهره انشعابات غیر قانونی مواد موجود در اتاق خوابگاه خود بود نادرست است. این FoHo, خشم توسط این یافته به سرعت در توصیف این حادثه به عنوان بدترین نقض دانشجو اعتماد آن را تا به حال دیده بود و به نام برای هر دو یک عذرخواهی و یک تحقیق کامل به Brubaker-کول سوء — حتی (یا به خصوص) اگر در نتیجه اقدامات انضباطی.

اخیرا اما روزانه به دست آمده است محرمانه شهادت از FoHo رهبری که در آن آنها اعتراف آشکار به اغراق و عضو کمیته نیروهای مسلح سنا. آنها با اعتراف به بیش از hyping يافته های فوق به یک شبه رسوایی برای خود, خدمت, دلایل.

"سال گذشته ما با استفاده از همه از ما پول برای خرید یک گیوتین خاموش eBay" یکی FoHo عضو بستری شده در روزانه. "ما فکر این امر می تواند نیمه سرد به, اما آن را فقط به نشستن در یک گوشه جمع آوری گرد و غبار. ما فکر کردیم که با تبدیل این کل عفو چیز به یک رسوایی ما در نهایت قادر به استفاده از آن."

ما در روزانه بر این باورند این یافته ها به را تشکیل می دهند بیشتر آشکار نقض اعتماد ما تا کنون دیده اند. این FoHo عمدا و آگاهانه کرات تا یافته های خود را بدون هیچ دلیل دیگر از برای سیر کردن خود lust برای "مارپیچ" روزنامه نگاری و به توجیه گران ضربه خرید.

Consequentially, ما در تقاضای روزانه که همه اعضای FoHo پرتاب می شود در این سهام برای کمتر از یک هفته است که همه اعضای استنفورد جامعه اجازه داده می شود به پرتاب مواد غذایی فاسد در آنها.

خوراک روزانه: ما روزانه چیزی بیش از فروتن بندگان حقیقت مبارز در برابر ظلم و ستم از نادرست و unfunny. به عنوان اینوسنت سوم به شما خواهد گفت "مبارز ارزان نیست." ما می خواهم آن را درک اگر شما قرار داده و هر چه پول شما می توانید یدکی به بینام و پاکت و اسلاید آن را در بین خود بالشتک مبل. در حال حاضر شما به خودتان خوب تعجب هنگامی که شما در پیدا کردن که پاکت سه سال از هم اکنون.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با بن Midler در bmidler 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن