مدرسه واکسن HPV سیاست می تواند در بالاتر واکسیناسیون نرخ کاهش در سرطان

یافته هاییک UCLA-چراغ مطالعه نشان داده است که در 2 از 3 متحده و حوزه های قضایی با سیاست هایی که نیاز به دانش آ

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

یافته های

یک UCLA-چراغ مطالعه نشان داده است که در 2 از 3 متحده و حوزه های قضایی با سیاست هایی که نیاز به دانش آموزان در ورود به مدرسه برای دریافت ویروس پاپیلومای انسانی واکسن, واکسیناسیون نرخ در میان 13-برای-17-ساله بودند به طور قابل توجهی بالاتر از در کشورهای اطراف بدون چنین سیاست.

در رود آیلند واکسیناسیون رای در میان نوجوانان شد 91 درصد در مقایسه با میانگین 78 درصد در کشور همسایه غیر سیاست متحده است. در منطقه کلمبیا به ميزان 89 درصد در مقایسه با 72 درصد برای نزدیکی و غیر سیاست متحده است. ویرجینیا است که در همان منطقه به عنوان منطقه بود که یک دولت با یک سیاست واکسیناسیون نشان داد که هیچ تفاوت از کشورهای اطراف. (68 ٪ در مقابل 72%).

پس زمینه

رود آیلند منطقه کلمبیا و ویرجینیا تنها هستند متحده و یا حوزه های قضایی در کشور با دیرینه مدرسه-ورود واکسن HPV سیاست. ویرجینیا سیاست فقط مربوط به زنان; دیگران اعمال می شود به تمام دانش آموزان است.

بسیاری از انواع HPV مرتبط با بالقوه مرگبار سرطان دهانه رحم از جمله دهان و سرطان رکتوم. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تخمین می زند که تقریبا همه از نظر جنسی فعال مردم را از آلوده شدن با این ویروس حدود نیمی از آنها با یکی از نه گونه های هدفمند توسط واکسن که مرتبط با سرطان است. در حال حاضر نه ظرفيتی واکسن هنگامی که داده می شود قبل از به عفونت HPV نشان داده شده است که بیش از 99 درصد موثر در جلوگیری از عفونت با سویه های که باعث سرطان و زگیل تناسلی.

روش

این محققان با استفاده از داده های CDC را 2008-2017 ملی ایمن سازی بررسی. به مقایسه سیاست و غیر سیاست متحده آنها با استفاده از بخش منطقه ای توسعه یافته توسط مرکز ملی پیشگیری از بیماری مزمن و ارتقای سلامت. رود آیلند به عنوان مثال اختصاص داده بود به منطقه من که همچنین شامل, کانکتیکات, مین, Massachusetts, New Hampshire, و ورمونت. ویرجینیا و منطقه کلمبیا اختصاص داده شده به منطقه سوم که همچنین شامل دلاور مریلند و ویرجینیا و ویرجینیای غربی.

کمی وجود دارد قبل از سیاست واکسیناسیون داده ویرجینیا و یا منطقه و کمی پست-سیاست داده رود آیلند. علاوه بر این بخشی از پاسخ های نظر سنجی تا به حال از دست رفته واکسیناسیون داده; آن پاسخ نمی شد در تجزیه و تحلیل. این عوامل می تواند محدود کردن یافته.

تاثیر

گسترش سیاست نیاز به واکسیناسیون HPV قبل از ورود به مدارس می تواند به طور قابل توجهی افزایش واکسیناسیون نرخ را کاهش دهد و اگر نه از بین بردن خطر ابتلا به سرطان در ارتباط با ویروس.

نویسندگان

نویسندگان بودند جیمی Ko, کامرون Goldbeck و دکتر جفری Klausner, همه از UCLA و Eleonore Baughan از دانشگاه کرنل.

مجله

مطالعه منتشر شده در مجله کارشناسی JAMA Pediatrics.

بودجه

این مطالعه با بودجه دولتی توسط مرکز HIV شناسایی پیشگیری و درمان, خدمات; دیوید گفن پزشکی بورس تحصیلی; و تیم Klausner صرفه جویی در زندگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن