Sebouh Aslanian نام مراسم تحلیف مدیر ارمنستان مرکز مطالعات

Sebouh Aslanian استاد تاریخ و دارنده ریچارد Hovannisian وقف صندلی مدرن در ارمنستان, تاریخچه منصوب شده است اولی

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

Sebouh Aslanian استاد تاریخ و دارنده ریچارد Hovannisian وقف صندلی مدرن در ارمنستان, تاریخچه منصوب شده است اولین مدیر ارمنستان مرکز مطالعات قرار دارد در وعده ارمنستان موسسه در UCLA.

Aslanian نویسنده برنده جایزه کتاب "از اقیانوس هند به دریای مدیترانه: تجارت جهانی شبکه های از ارمنستان تجار از جدید جلفا" (دانشگاه کالیفرنیا, 2011), و همچنین به عنوان مقالات علمی در ارمنستان تاریخچه و ارمنستان مطالعات. او در حال حاضر مشغول کار بر روی دو پروژه های کتاب. این اولین بار است که یک تاریخچه از اوایل مدرن جهانی ارمنستان چاپ فرهنگ است که تجدید نظر هر دو نقش تحرک در آن زمان دوره و ظهور و توسعه گوتنبرگ چاپ فرهنگ در سراسر diasporic ارمنستان جوامع در شهرهای بندری دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس و اقیانوس هند.

کتاب دوم پروژه یک روایت microhistory از تجارت و سیاست در اوایل مدرن اقیانوس هند منطقه است. این کتاب متکی به 2000 قطعه از بورس و خانواده مکاتبات قراردادهای تجاری و مقالات دیگر ذخیره شده بر روی یک ارمنستان-freighted کشتی سانتا Catharina بود که توقیف شده توسط نیروی دریایی بریتانیا در سال 1748.

Aslanian را از نزدیک کار با ان Karagozian, افتتاحیه مدیر وعده ارمنستان موسسه و استاد برجسته حوزه مکانیک و مهندسی هوا فضا. این موسسه یک نهاد جدید در UCLA موسسه بین المللی و ساخته شده است با 20 میلیون دلار هدیه از املاک و کرک Kerkorian. وعده ارمنستان موسسه مواضع UCLA برای ساخت به طور قابل توجهی بر آن بیش از 50 سال سابقه از ارمنستان مطالعات. این موسسه توسط مرکز جهانی آموزش و پژوهش در ارمنستان مطالعات از جمله ارمنستان مرکز مطالعات و هماهنگی جدید و در حال انجام تحقیقات و تاثیر برنامه های سراسر UCLA از علوم اجتماعی به بهداشت و درمان علوم از علوم انسانی به موسیقی, هنر و مهندسی و از سیاست های عمومی به مدیریت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن