'راز' ECUA هیئت منصفه گزارش باید منتشر شود به دادگاه می گوید

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:06 AM EDT مارس 20, 2020فلوریدا دادگاه استیناف دستور داده است تا

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

فلوریدا دادگاه استیناف دستور داده است تا آزادی کامل یک "راز" هیئت منصفه گزارش که نگرانی در مورد عملیات و مدیریت ساحل زمرد آب و برق قدرت.

در سال 2018 به دفتر دادستان ایالتی بررسی ECUA در پاسخ به مالی و عملیاتی شکایات مربوط به شرکت آب و برق و پس از آن-وکیل, Bradley Odom. دولت ارائه یافته های آن به یک هیئت منصفه که هیچ زمینه ای برای اتهامات جنایی بود اما با این وجود "عمیقا نگران" با شهادت آن شنیده می شود.

پس از Odom بررسی هیئت منصفه در گزارش نهایی او با موفقیت درخواست یک مدار قاضی به سرکوب انتشار چندین بخش از سند که از او انتقاد و ECUA رهبری است. او استدلال کرد که داوران یافته بودند "نامناسب" و موجود حقیقی اشتباهی.

این مدار اول دادگاه تجدید نظر صادر شده نظر شنبه که خواستار انتشار کامل گزارش, پیدا کردن هیئت منصفه گزارش بر اساس واقعیت و در هیئت داوران اجراء. علاوه بر این دادگاه استیناف به صراحت اشاره به سرکوب بخش از گزارش ورود آنها را به طور مستقیم به ثبت عمومی.

بیشتر: ECUA رای به نگه داشتن وکیل در حالی که به طور همزمان تحت پیگرد او را برای قصور

بیشتر: هیئت منصفه گزارش ECUA بررسی باقی خواهد ماند راز برای آینده قابل پیش بینی

این بخش گفت: در میان چیزهای دیگر که ECUA اعضای هیئت مدیره باید محدودیت مدت برای جلوگیری از "خوشنودی" و "بیش از اتکا به مدیر اجرایی و وکلای;" که بزرگ منصفه پیدا کرده بود Odom به "غیر حرفه ای و آماده" در هنگام شهادت او; و فرماندار فلوریدا نوار و دیگران صادر می شود باید کپی از تمام اعضای هیئت منصفه گزارش.

دولت وکیل لایحه Eddins که دفتر رهبری ECUA بررسی و دفاع و پشتیبانی از انتشار گزارش کامل گفت: دادگاه استیناف نظر توجیه اقدامات هیئت منصفه و دفتر خود را.

"ما باور داریم که این گزارش باید به طور کامل و به طور کامل ارائه شده به عموم مردم بلافاصله و امیدواریم که از آن خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است," او گفت:.

تمام قصههای آغاز شده بیش از یک سال 2007 طرح دعوی در دادگاه بیش از یک لوله فاضلاب اسایش. اگر چه ECUA از شما آن را ملزم به پرداخت آن حریف هزینه های قانونی. Odom گزارش از دست رفته مهم آخرین مهلت برای پر کردن یک چالش قانونی که کمک به ECUA نیاز به پرداخت بیش از 1 میلیون دلار در هزینه های به حزب مخالف.

دادستانی و هیئت منصفه گزارش delved به این موضوع و دیگران در تحقیقات. Odom, اعضای هیئت مدیره و کارشناسان دیگر شهادت و هیئت منصفه وارد آن یافته ها و توصیه ها به یک گزارش نهایی در اطراف اواسط سال 2018 است.

بیشتر: ECUA انتخاب یک شهرستان در ایالت میسوری مدیر به عنوان مدیر اجرایی جدید

Eddins گفت: طبق قانون افراد از یک هیئت منصفه گزارش حق دارند به نقد و بررسی سند قبل از انتشار آن است. افراد می توانند درخواست دادگاه برای سرکوب هر هیئت منصفه یافته است که پشتیبانی نمی شوند واقعیت.

Odom در نهایت خواسته برای گزارش کامل به سرکوب. مدار قاضی گری Bergosh رد درخواست به غیر از پنج بخش نشان داد روز سه شنبه در دادگاه استیناف نظر:

  • یک بخش است که به نام برای محدودیت مدت در اعضای هیئت مدیره و گفت: عدم وجود خود را ساخته شده اعضای هیئت مدیره خود راضی و بیش از حد متکی به ECUA را وکیل و مدیر اجرایی.
  • یک بخش است که گفت: جبران خسارت و ضرر موافقت نامه باید در تمام easements مگر اینکه توسط قانون ممنوع است. (ECUA امتناع برای ورود به یک ضرر توافق گزارش منجر به شکست مذاکرات در سال 2007 طرح دعوی در دادگاه)
  • یک بخش که در آن بزرگ منصفه گزارش Odom شد آمادگی و غیر حرفه ای در شهادت او. "ما را در این یافته چرا که آنها مهم هستند و باید در نظر گرفته شده توسط هیئت مدیره در آینده تصمیمات" هیئت منصفه نوشت.
  • یک بخش است که توصیه می شود قرارداد کار برای ECUA مدیر اجرایی بود renegotiated هر دو سال با هیچ خودکار تجدید ارائه. 2018 هیئت منصفه اشاره کرد و سپس از مدیر اجرایی قرارداد بوده است در محل از سال 2004.
  • یک بخش کارگردانی دادستانی برای ارائه یک کپی از این گزارش (همراه با دادگاه استیناف نظر) به فرماندار خود را فلوریدا نوار و اعضای محلی ما قانونی اعلام کرد.

Odom به دادگاه تجدید نظر به دادگاه بالاتر به کل سند سرکوب و دادستانی پرونده صلیب-درخواست تجدید نظر به دنبال کامل گزارش منتشر شده ،

دادگاه استیناف در نهایت طرفه با دولت است.

"در ساخت این اظهارات هیئت منصفه نه بیش از آن حلال و عملکرد مناسب به در نظر گرفتن اقدامات نهادهای عمومی و مقامات در استفاده از بودجه عمومی و گزارش یا ارائه یافته ها و توصیه هایی که به شیوه های, روش, بی کفایتی بی کفایتی اشتباهات و سوء مربوط به ادارات دولتی و عمومی, پول,'" دادگاه استیناف نوشت.

اگر چه محتوای کامل از هیئت منصفه گزارش هنوز ناشناخته وضعیت کل بازیگران ابر بیش از ECUA. در اواخر سال 2018 هیئت مدیره به دنبال فایل یک کت و شلوار قصور در برابر Odom اما این هیئت همچنین با بیان اعتماد به نفس در او در رای دادن هیچ تضاد منافع او در ادامه به عنوان وکیل خود را.

Odom کاهش یافته است به تمدید قرارداد خود را با ECUA هنگامی که آن را تمام شده در پایان ماه مارس 2019.

Eddins اشاره کرد که Odom هنوز راه های قانونی و به مسابقه بزرگ هیئت داوران گزارش انتشار از جمله درخواست دادگاه استیناف به عقب نشینی از تصمیم خود و دادخواست عالی فلوریدا تعداد به حکم را در موضوع. او گفت: تا زمانی که روند به طور کامل پخش کردن گزارش خواهد در دسترس عموم نیست.

"در حالی که ما بسیار راضی هستند با این تصمیم و با اعتماد به نفس از همان ابتدا که ما می خواهیم برنده این درخواست من آرزو می کنم که وجود دارد نیاز به تسریع تمام تجدید نظر به هیات منصفه گزارش" Eddins گفت. "عموم مردم به این دلیل درخواست تجدید نظر توسط Bradley Odom شده است را تکذیب کرد محتویات این یافته ها از یک مقطع از این جامعه برای تقریبا دو سال و دادخواهی هنوز هم ادامه دارد."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن