خود موفق سقط جنین ایمن و موثر گزینه در میان COVID-19 استنفورد محققان می گویند

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر در هر سال.

ادامه coronavirus همه گیر است طرح میتوانست به جهان است. همانطور که از چهارشنبه تقریبا 300000 نفر کشته شده اند. اقامت در خانه سفارشات در ادامه به محدود کردن جنبش و جهان اقتصاد رنج می برد.

در این آب و هوا یک بحث بوجود آمده در اطراف باروری, بهداشت و درمان و اینکه آیا یا نه باید آن را به عنوان یک "ضروری است." گروهی از پزشکان دانشگاه استنفورد استدلال می کنند که خود موفق سقط جنین و یا "سقط جنین قرص" ضروری است خدمات و امن و موثر — در عصر COVID-19.

برخی از کشورها استفاده می شود که این بحران به عنوان یک فرصت برای محدود کردن دسترسی به بهداشت و درمان باروری.

به عنوان بسیاری از ایالت ها به توقف غیر ضروری روش های جراحی و قانونگذاران در شش متحده اقدام به طبقه بندی سقط جنین به عنوان "غیر ضروری" و ممنوعیت آن را به طور نامحدود. در ماه مارس ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در چهار ایالت در زمینه پرونده های حقوقی برای جلوگیری از این دستورات از مصرف اثر. دستورات حصول اطمینان از درمانگاه می تواند باز بماند اعطا شد در تگزاس و اوهایو و Alabama. در تگزاس اگر یک قاضی فدرال به سرعت لغو دستور, تخم ریزی یک نبرد قانونی است که تشدید به دیوان عالی کشور.

در مقابل در پنسیلوانیا لایحه به گسترش دسترسی به پزشکی از راه دور بود وتو توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ. فرماندار می گوید او را رد کرد و این لایحه به دلیل آن را به طور خاص اظهار داشت: پزشکی از راه دور نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای دسترسی به داروهای برای سقط جنین, مراقبت از.

"سقط جنین قوانین هرگز محدود تر" نوشته دکتر اریکا کاهیل M. S. '19 بالینی استاديار گروه زنان و زايمان و پیچیده تنظيم خانواده در یک ایمیل روزانه.

به استثنای سقط جنین در حاملگی پایان در سقط جنین, اما 90 درصد از ایالات متحده شهرستانهای فاقد سقط جنین ارائه دهندگان.

کاهیل و دکتر جنیفر Conti M. S. '16 یک روزنامه نگار پزشکی و وابسته بالینی دستیار استاد در دانشکده پزشکی توصیف دارو به عنوان یک راه امن و موثر برای پایان دادن به بارداری تا 70 روز بارداری در یک مقاله منتشر شده در اواخر سال گذشته در "زمان در نظر زنان و زايمان."

در حالی که این مقاله در نوشته شده بود قبل از شیوع COVID-19 همه گیر در امریکا کیهیل می گوید: "آن است که حتی بیشتر مربوط به امروز است."

با وجود ترس از تقریبا نیمی از سقط جنین ارائه دهندگان خدمات که افزایش نگرانی با "نامناسب خود انتخاب دارو برای سقط جنین" و "کم بها دادن سن حاملگی" مقاله ای به نقل از تحقیقات اثبات می کند که بسیاری از زنان در هماهنگی با چرخه خود را و می تواند به دقت تخمين سن حاملگی در عرض چند هفته.

"سقط جنین مراقبت در یک محیط بالینی است که فوق العاده امن" کاهیل نوشت. "دارو سقط جنین فوق العاده ایمن است."

"ما می خواستیم برای بررسی داده ها در ... ایمنی عامل سقط جنین از طریق دارو خارج از محیط بالینی, نتایج و همچنین پیچیده سیاست," او اضافه شده است. "ایمنی تغییر نکرده است اما سیاست [باید] فقط تبدیل شدن به پیچیده تر است."

کاهیل و Conti نیز میزبان "V کلمه" پادکست پوشش بهداشت باروری.

سقط جنین در سن coronavirus

کاهیل گفت که با توجه به دولت فدرال و محدودیت های بسیاری از کلینیک ها در سراسر کشور در حال حاضر عامل تحت محدود برنامه ها و کارکنان است. و در حالی که پزشکی از راه دور در حال گسترش است گسترش "را به عنوان به سرعت به عنوان آن می تواند باشد," او نوشت.

COVID-19 شتاب استفاده از پزشکی از راه دور که می تواند یک گزینه مفید برای زنانی که در 33 ایالت که نیاز به یک پزشک برای نظارت بر دارو سقط جنین و یا زنان که در اصطلاح "سقط جنین بیابان" یا شهرستانها که در آن مردم را به سفر بیش از 100 مایل را برای رسیدن به امکانات سقط جنین.

"هنگامی که شما در نظر تمام مردم است که واقعا باید برای سفر در مسافت های طولانی به منظور دریافت سقط جنین در برخی از ایالت ها," دکتر گفت: پل Blumenthal ارشد از دانشگاه استنفورد زنان و زايمان خدمات که در ویرایش این مقاله مروری "با توجه به این که ما بسیار با اعتماد به نفس آن را بی خطر است پس چرا نباید آنها را قادر به دسترسی به این نوع از بهداشت و درمان?"

"بسیاری از مردم تصمیم آنها نیاز به یک سقط جنین" کاهیل نوشت. "1 در 4 زنان تا به حال سقط جنین با سن 40 سالگی."

او اضافه کرد که "این به این معنی 1 در 4 مرد شرکای شرکت کرده اند در دوران بارداری است که به پایان رسیده است در سقط جنین سن 40."

اکثر پزشکان تایید پزشکی از راه دور این مدل با اکثریت موافقت این امر می تواند مناسب برای ایمیل سقط جنین دارو پس از آنلاین و یا تلفن غربالگری با توجه به مقاله.

"ما در حال حاضر شاهد افزایش در درمانگاه بیماران به دنبال دارو سقط جنین در مقایسه با در کلینیک سقط جنین" کاهیل نوشت.

مقابله با اطلاعات غلط

اطلاعات غلط در مورد سقط جنین شایع شد حتی قبل از شیوع بیماری همه گیر.

پس از تجزیه و تحلیل گوگل جستجو داده ها در 2015, نیویورک تایمز گزارش داد که حدود 700000 جستجو برای راه هایی برای القاء سقط جنین در خارج از یک محیط بالینی است.

تقریبا یک چهارم از این جستجوها بودند خاصی به خرید سقط جنین قرص های آنلاین. یکی دیگر از سه ماهه به ترتيب مربوط به روش گیاهی, فکر برای پایان دادن به بارداری اگر چه هیچ شواهد علمی برای این.

"Disconcertingly," نقد و بررسی مقاله متحده وجود دارد "بیش از 4000 جستجوهای جهت استفاده از جالباسی به سقط جنین بارداری است."

کاهیل متصل جستجو برای بی اثر و یا نا امن سقط جنین روش برای محدودیت دسترسی به سقط جنین.

"ضد سقط جنین سیاستمداران در بسیاری از کشورها استفاده می شود COVID-سارس بحران بیشتر برای جلوگیری از دسترسی به بهداشت باروری به طور خاص سقط جنین — وادار کردن مردم حتی بیشتر به جستجو برای گزینه های خارج از مراقبت های بالینی," کاهیل نوشت.

این تحلیل همچنین نشان داد "افزایش شیوع جستجوهای خود موفق سقط جنین در مناطق محدود تر سقط جنین سیاست" مقاله اعلام کرد.

کاهیل توضیح داد که اگر وجود موانع به دنبال بالینی سقط مردم را به دنبال سقط جنین در خارج از یک محیط بالینی است. او می گوید: ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می تواند اطمینان از دسترسی به سقط جنین با دانستن که در آن به مراجعه بیماران از جمله ملی سقط جنین فدراسیون تدریس خصوصی در خانه.

کیهیل نیز می گوید که مردم همچنین می توانید اجازه دهید نمایندگان آنها می دانم که سقط جنین مراقبت های ضروری و زمان حساس است.

"ما هرگز نمی تواند یاغی سقط جنین تنها سقط جنین, مراقبت," او نوشت.

چرا که بسیاری از زنان به دنبال اطلاعات در مورد خود موفق سقط جنین آنلاین کاهیل و Conti استدلال می کنند این مهم است که نتایج جستجو منعکس کننده اطلاعات دقیق در مورد ایمنی و اثربخشی این داروها و همچنین پتانسیل نگرانی های قانونی.

کاهیل تاکید کرد که بیماران باید "دسترسی به اطلاعات دقیق و محرمانه پشتیبان گیری مراقبت های پزشکی در صورت مورد نیاز است." او گفت که افرادی که خود موفق سقط جنین و پس از آن تصمیم گرفت به دنبال مراقبت های بالینی هیچ تعهد به افشای این سقط به ارائه دهندگان خدمات پزشکی و درمانی ارائه دهندگان هیچ الزامی به گزارش بیماران به پلیس برای داشتن یک خود موفق سقط جنین.

"در واقع" او نوشت: "ارائه دهندگان خدمات پزشکی ممکن است نقض ایالتی و فدرال پزشکی قوانین حفظ حریم خصوصی اگر آنها این کار را."

"من فکر می کنم که برخی از محل در جایی به نوعی یک تعداد معینی از زنان همیشه نسبت به گزینه خود موفق سقط جنین" Blumenthal گفت. "و برخی از زنان نیست. اما این چیزی است که ما واقعا در تلاش برای ارائه ... گزینه ها و دسترسی است."

استنفورد دانش آموزان می توانند دسترسی به کلینیک مبتنی بر سقط جنین دارو در دانشگاه استنفورد کلينيک زنان.

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن