سنا محکوم خشونت پلیس همچنان انتخابات

کارشناسی سنا به اتفاق آرا به تصویب یک قطعنامه در محکومیت خشونت پلیس در دانشگاه و خارج از دانشگاه در روز شنبه ن

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

کارشناسی سنا به اتفاق آرا به تصویب یک قطعنامه در محکومیت خشونت پلیس در دانشگاه و خارج از دانشگاه در روز شنبه نشست. سنا همچنین انتخاب آن دانشکده سنا نماینده خزانه دار, تخصیص صندلی مجلس و تخصیص بودجه کمیته عضو است.

قطعنامه — با استناد به وقایع اخیر مثل مرگ جورج فلوید و ادامه نگرانی ها مانند افزایش حضور پلیس در محوطه دانشگاه — تماس با دانشگاه به منظور ارائه تسهیلات بیشتر و حمایت از دانش آموزان خود را. این قطعنامه همچنین خواستار در دانشگاه استنفورد وزارت امنیت عمومی (SUDPS) برای ارتکاب به نژادی حساسیت آموزش و در دانشگاه به پیاده سازی یک "استنفورد پلیس کمیسیون" به "نگه پلیس پاسخگو باشد."

2020-21 ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) رئیس جمهور سابق سنا صندلی منیر Alimire '22 بود که در حال حاضر در تماس با تشویق دانش آموزان به عمل آورند.

"حتی اگر ما امتیاز کلاس ما می توانیم قطعات یدکی 10 دلار یا 20 دلار" Alimire گفت. "ببینید که در آن شما می توانید کمک مالی و یا که در آن شما می توانید داوطلب وقت خود را."

در دو بلامنازع مسابقات لنی دفو '21 انتخاب شد تخصیص صندلی و Mià بحر '22 مجلس انتخاب خواهد شد. دفو منجر کمیته تخصیص بودجه است که مسئول تخصیص بودجه از دانشجو در مقطع کارشناسی به طور کلی هزینه و بحر خواهد بود مسئول برای حصول اطمینان از سنا به پیروی از آمریکا و آیین نامه ها و قوانین نظم است.

دفو سنا صندلی مایکل براون '22 بازگشت Senator Tim Vrakas '21, بازگشت سناتور سابق خزانه دار کوبه هاپکینز '22, Daryn راکت '23 و Michaela پهن '23 را تا کمیته تخصیص. انتخابات هیات علمی سنا نماینده و خزانه دار شد رقابت.

الکسیس ماک '22 انتخاب شد ارومیه در مجلس سنا نماینده با رای اکثریت بیش از بازگشت سناتور سابق ارومیه در مجلس سنا نماینده Jonathan Lipman '21.

مک گفت: او را در دیدگاه های مختلف — "آنهایی هستند که اغلب دیده می شود و شنیده می شود," او گفت: — به دانشکده سنا در صورت انتخاب شدن از جمله تجربیات او به عنوان یک زن سیاه و سفید و مهندسی و از پیش است ، Lipman زد بر گذشته خود را ضبط به عنوان هیات علمی در مجلس سنا نماینده نهادی دانش او می تواند آن را به جدول و مشارکت اجتماعی او تا به حال توسعه یافته است.

سناتور تقریبا به اتفاق آرا رای به نفع مک. Vrakas تنها سناتور به رای دادن به نفع Lipman.

"الکسیس" کلمات بودند خیلی موثر تر برای من و به من احساس یک نوع متفاوت از راه" گفت: Alain پرز '23, روزانه, دانشجو, آگهی مدیر فروش.

سناتور بعد رای دادند به اتفاق آرا به انتخاب Vrakas که قبلا به عنوان تخصیص صندلی به عنوان خزانه دار بیش از Gabby کلاهبرداران '23 تنها نامزد دیگر برای این موقعیت. Vrakas خواهد بود مسئول برای آمریکا و بودجه و امور مالی.

"کار کردن با تیم به خصوص در Blackfest و Blackfest برنامه ریزی به من اعتماد به نفس است که او قادر خواهد بود برای حمایت همه جوامع گفت:" سنا صندلی مایکل براون '21.

انتخابات سنا ارتباطات صندلی برگزار شد و نه در بهره از زمان و تکمیل خواهد شد در هفته آینده نشست.

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن