ارشد سلام: کندی کلمن برگ میراث برای سرعت و سافتبال به کمال دانش آموز-ورزشکار

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:53 PM EDT 26 مه سال 2020آن را به چالش کشیدن برای پیدا کردن یک د

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

آن را به چالش کشیدن برای پیدا کردن یک دانش آموز-ورزشکار که قرار دادن در کار بیشتر از سرعت کندی کلمن از طریق ارشد سال است.

متاسفانه ارشد این فصل کوتاه بود توسط COVID-19 بیماری همه گیر. کلمن بود که منجر به میهن پرستان از طریق نه بازی با هشت RBIs و چهار برابر است. او تا به حال یک .310 طور متوسط پنبه حلاجی شده با یک خانه اجرا شود.

کلمن بود چهار سال اول دانشگاه یا دانشکده استارت و قابل توجه رهبر به عنوان یک کاربر و ارشد. او تابیده فقط به عنوان روشن کردن میدان به پایان رسید و با 4.7 معدل در حالی که درگیر شدن در هفت باشگاه های مختلف و سازمان ها.

"کندی همواره ایستاده بود به ویژه; او یک بازیکن من بیشترین احترام را برای" سرعت سر مربی انریکه Eligio گفت. "او هرگز نتواند یک تمرین و همواره یک رهبر است."

در این سال حال گیری برای دستیابی به موفقیت های نجومی برای کلمن و میهن پرستان که رتبه شماره 9 در دولت در کلاس 5A با توجه به MaxPreps.

"من فکر می کردم ما تا به حال شانس به مراتب در این سال" کلمن گفت. "من فکر کردم که ما تبادل واقعا خوب و شروع به ضربه خیلی بهتر است. من احساس می کردم یک بیت از یک رهبر در سال گذشته اما می دانستم که من تا به حال به مرحله و انجام بهترین من به منجر و زمینه این سال است."

سرعت نهایی بازی یک برنده مارس 13 برابر خلیج فارس نسیم. این پرستان ازمایش کرده برای شش نوبت قبل از وحدت با نهایی خود را در سه استراحتی به نمره 10 اجرا می شود و برنده بازی.

احساسات زد بالا در باز گشت آنجا که آنها قبل از بازی آغاز شده است.

"من صحبت به دختران قبل از بازی و در حدود 4:00 آنها می دانستند که این فصل خواهد بود بازیکنی که شب بازی وجود دارد و شانس خود را نجومی می تواند انجام شود" Eligio گفت. "آنها گریه از حدود 4:30-5:00. اما من فکر می کنم آن زمان برای اولین بار زمین وجود دارد و آنها آماده بودند به آن همه چیز را کرده بودند."

کلمن گفت: "ما همیشه بازی سخت اما بقیه سالمندان و من تا به حال احساس که خواهد بود ما آخرین بازی. ما نگه داشته هل دادن به عقب در آن بازی و بازی بسیار سخت است و من فکر می کنم ما همیشه به یاد داشته باشید آن است."

هر چند آن را نیش زده خود در فصل آمده به یک نتیجه غیر منتظره کلمن در بر داشت درمان در دانستن آن نمی تواند آخرین بازی از سافت بال حرفه ای است.

او امضا شده است به بازی در NCAA بخش دوم سطح در دانشگاه آبرن در مونتگمری که در آن او شده است استخدام به بازی سوم و پایه اول.

کلمن سنگین علاقه به یک حرفه ای در پزشکی ورزشی و یا به عنوان یک پزشک متخصص اطفال و برنامه های عمده در premedical زیست شناسی با هدف حضور در دانشکده پزشکی.

"من فکر می کنم بهترین خاطرات از سرعت که من همیشه به یاد داشته باشید بار من صرف با هم تیمی های" کلمن گفت. "سفر در زمان ما برای مسابقات سافتبال همیشه تعداد زیادی از سرگرم کننده است. ما نمی توانید به سفر برای مسابقات بیش از حد اغلب, تا زمانی که ما مطمئن ساخته شده به بسیاری از آنها را."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن