ارشد سلام: سوار سه قلو تقویت نشکن اوراق قرضه را از طریق جنگل های کاج وزنه برداری

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:55 PM EDT مارس 20, 2020برای جنگل های کاج ارشد سه Austin, Brando

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

برای جنگل های کاج ارشد سه Austin, Brandon و کودی سوار وزنه برداری و آمادگی جسمانی است که تنها بخشی از پیوند نشکن.

تمام شد به کالاهای اساسی از جنگل های کاج وزنه برداری, برنامه, به رهبری Austin سوار که سوم به پایان رسید در 119 پوند طبقه بندی در ULTIMOPREZZO وزنه برداری مسابقات قهرمانی کشور در فصل گذشته با یک 225 پوند پرس سینه و 190 پوند پاک و حرکت تند و سریع.

در نیمه راه از طریق این فصل او ضربه 275 روی نیمکت و 265 پاک-و-حرکت تند و سریع در مجموع 540 بود که 30 پوند بیشتر از سال گذشته دولت قهرمان 119 کلاس.

سر مربی Ryan Vandervort اعتبارات Austin سوار برای یک کار باور نکردنی اخلاق و اختصاص زمان کافی برای تحقیق و طراحی خود برنامه تمرین برای به حداکثر رساندن تلاش های خود را.

"همیشه پس از اتمام سوم در وزارت امور خارجه سال سوم من, همه من فکر کردم که قرار بود به عقب" Austin سوار گفت. "این بهترین دستاورد من تا کنون زمانی برای خودم. من هر روز فکر می کنم در مورد آن کار می کرد و نسبت به بازگشت به آن است."

براندون سوار شد و همچنین در سرعت برای یک فرد دولت عنوان با آسانسور در این فصل که شامل 270 نیمکت و 265 پاک-و-حرکت تند و سریع در 139-پوند کلاس.

در حالی که آستین و براندون شد و در سال سوم خود را از وزنه برداری کودی سوار وارد سال اول خود را از وزنه برداری در جنگل های کاج پس از عمل جراحی فتق به عنوان یک تازه وارد.

او گام های بلندی اضافه کردن تا 70 پوند در برخی از آسانسور. او اعتبار خود را سریع موفقیت به زیر آستین روال تمرین.

"من تصمیم به پیوستن به در آخرین لحظه و آن را یک تصمیم" کودی سوار گفت. "هر سه نفر از ما واقعا نزدیک بود اما سرگرم کننده با هم در وزنه برداری. من واقعا هیجان زده برای هر سه ما و بقیه تیم برای دیدن آنچه که ما می تواند انجام."

و اگر سه نفر جدا در داخل و خارج از اتاق وزن در زمان, از آن آسان است برای آنها را به تصور آنچه در زندگی خود می توانست مانند زیر چند درجه ای از تغییر.

سوار باند

هر چند آنها به یاد داشته باشید چند جزئیات زمانی که سه قلو شد 5 سال آنها قرار داده شد تا برای تصویب و آن را به نظر می رسید که آنها از هم جدا شوند و به خانه های مختلف است.

این زمانی است که پائولا و لی در زمان سوار در سه و در نهایت تبدیل به پدر و مادر خود را.

"هیچ بهانه ای ما بد کودکان و نوجوانان در حال رشد و آمد از بد پس زمینه" Austin سوار گفت. "اما ما بزرگ شده از آن ساخته شده ما پیوند واقعا قوی است."

کودی سوار گفت: "ما با مادر و پدر و اتخاذ آمریکا آن را یک برکت و رحمت است. ما خواهر بزرگتر (Cassie Turnbull) نیز بوده است یک برکت و رحمت بزرگ و چیزی که به ما کمک کرد تا همه با هم بمانند."

به عنوان آنها همچنان به رشد خود سوار سه قلو در بر داشت آنها می تواند لذت بردن از فقط در مورد هر چیزی با هم.

آنها قدردانی به اشتراک گذاری چیزهای ساده در زندگی, اما آنها دریافته اند که تناسب اندام خود را درست متقابل سرگرمی.

از آن پس آن را تبدیل به یک سبک زندگی و یک غنچه کسب و کار.

دانشمندان و کارآفرینان

هر یک از سوار سه به پایان رسید دبیرستان با حداقل یک 4.43 معدل. سه تصمیم به پرش مستقیم به دنیای کسب و کار.

آنها در حال حاضر راه اندازی یک شرکت: AchieveYou با یک طرح کسب و کار که شامل تناسب اندام و شیوه زندگی و لباس و ترویج رسانه های اجتماعی به عنوان به خوبی به عنوان شخصی تمرین های سفارشی برای مشتریان.

"هر سه آنها آنقدر مصمم و بسیار اخلاق کار" Vandervort گفت. "این چیزی است که شما اغلب نمی بینم. آنها شروع وزنه برداری, برای فعال ماندن اما شروع به سقوط در عشق با آن است. آنها را دیدم منافع خود و رشد شخصی است. آنها کار را برای 2-3 ساعت در یک زمان و همیشه سعی کنید برای پیدا کردن بهترین راه برای بهبود است."

بدون توجه به جایی که مسیر خود آنها منجر روشن است که سه قلو باقی خواهد ماند ، آن را نیز روشن است که راحت در پوست خود.

کودی سوار است توضیح داده شده است با برادران خود به عنوان اعتیاد به مواد مخدره که به ارمغان می آورد انرژی ثابت و ایده ها برای AchieveYou. براندون سوار است و در طرف دیگر طیف و توازن خارج کودی انرژی خود را گذاشته پشت آرامتر رفتار است.

Austin در جایی بین اما این است که شناخته شده به عنوان منظم یکی.

سوار سه گفت: آنها چیزی را تغییر نمی دهد در مورد اوراق قرضه خود و امید به زندگی با هم پس از دبیرستان در حالی که در ادامه به رشد کسب و کار خود را.

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب