سالمندان منعکس COVID-19 final, سه ماهه در دانشگاه استنفورد

به عنوان بهار سه ماهه فراتر از آن میدوی نقطه و دانش آموزان هنوز هم نمی دانم زمانی که آنها قادر خواهید بود برای

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان بهار سه ماهه فراتر از آن میدوی نقطه و دانش آموزان هنوز هم نمی دانم زمانی که آنها قادر خواهید بود برای بازگشت به دانشگاه سالمندان صحبت در مورد چگونه خود را در دانشگاه استنفورد تجربه به ارمغان آورد شادی و چگونه خود را پس از فارغ التحصیلی برنامه ای در حال تغییر است. هنوز هم امید به بازگشت به دانشگاه به زودی COVID-19 به طور کامل مرطوب روح خود را.

امیلی Bishko '20 که تحصیل در رشته روابط بین الملل گفت: روزانه او فقط می خواهد این فرصت را به آغوش دوستان خود را یک بار دیگر با تشکر از همه اساتید و جای چیزی در کپسول زمان برای کلاس خود را بخشی از یک مجموعه از کپسول است که خط اصلی چهار. مانند دیگران او امیدوار است که دانشگاه استنفورد را حفظ تعهد خود را از دعوت کلاس 2020 بازگشت به دانشگاه در تاریخ بعد به آنها افتخار در فرد اما او ترس بسیاری قادر خواهد بود به آن را برای بعد از جشن.

که سالمندان را در شغل جدید و تبدیل دانشگاه ها به دنبال اضافی درجه Bishko ترس کلاس 2020 ممکن است این فرصت باید همه با هم دوباره.

"من احساس می کنم مانند برخی از دانشگاه استنفورد تجربه خواهد بود unclosed کتاب تا زمانی که من را وادار به بازگشت به دانشگاه برای جشن در میان کلاس از سال 2020 نه فقط من را جمع آوری چیزهایی که" Bishko نوشت: در یک پیام روزانه.

کارن کوروساوا '20 اقتصاد بزرگ فلسفه جزئی و روزانه سابق کارمند گفت که او برنامه های آینده هستند تا در هوا. کوروساوا امیدوار به کار در وزارت خزانه داری ایالات متحده در مقررات بانکی و یا در سازمان حفاظت محیط زیست, اما او گفت: فرآیند استخدام کند بوده است با توجه به COVID-19.

با وجود نامشخص برنامه های آینده کوروساوا همچنان امیدوار در مورد بازگشت به دانشگاه.

"فارغ التحصیلی به تعویق افتاده است فراهم می کند که چیزی برای نگاه به جلو به یک امید به اتحاد دوباره با همکلاسی های من در آینده," او گفت:.

امیلی اشمیت '20 دو زبان انگلیسی و اسپانیایی عمده ای که نوشته شده به صورت روزانه است که هنوز هم با اعتماد به نفس در مورد برنامه های آینده خود را. هر چند COVID-19 لغو برنامه های خود را برای سفر به دیزنی لند, او به نظر می رسد به جلو برای شروع یک سال کارشناسی ارشد خبرنگاری برنامه در دانشگاه ایالتی آریزونا بعدی قرار می گیرند. اشمیت گفت که او نمی کند و در عین حال می دانم که اگر این برنامه خواهد شد در شخص و یا آنلاین اما در هر صورت او شروع تحصیلات تکمیلی خود را در ماه اوت است.

اشمیت به یاد می آورد احساسات او در مورد احساس نیاز به ترک دانشگاه در اوایل اما ابراز قدردانی خود را در داشتن یک خانه خوب زندگی که او می تواند بازگشت.

"از یک طرف وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من آرزو من می توانم انجام داده ام قبل از من سمت چپ" اشمیت گفت. "از سوی دیگر من صرف زمان بیشتری را با خانواده من نسبت به سه سال گذشته است."

هر سه سالمندان ابراز چقدر آنها از دست رفته خود دوستان است. Bishko مسکونی دستیار (ره) نیز تا به حال برای مقابله با از دست دادن خوابگاه خود جامعه است.

"من تا به حال افتخار بودن RA در Norcliffe/Adelfa این سال و دانستن است که من نمی خواهد در آن فضا با کسانی که مردم دوباره به من می شود در هر زمان" Bishko نوشت.

برای RAs و دانش آموز دیگر کارکنان ترک کلاس 2020 سخت است اما با پشت سر گذاشتن جامعه آنها آمد به دانستن و عشق می تواند حتی سخت تر است.

پایان دادن به کالج خود فرصت های شغلی از یک میز در خانه منجر به آنچه که کوروساوا به عنوان یک "بی حس و احساس است." در حالی که تمام امید برای بازگشت به دانشگاه آنها اذعان دارند که یک مراسم فارغ التحصیلی به تنهایی نمی خواهد تا برای سه ماهه از دست داده و تجربه است.

برای این سالمندان آن را به قطعات کوچکتر از دانشگاه استنفورد است که آنها را از دست ندهید.

"من دوست دارم دوچرخه پایین جین استنفورد راه در مقابل بیضی در اواخر بعد از ظهر به عنوان سایه رشد دیگر" گفت: اشمیت در مورد یکی نهایی تجربه در پردیس که او می خواهم به.

در همان اعلان کوروساوا پاسخ داد: "من حضور در سوخت های فسیلی کاهش تجمع" گفت که وجود دارد هیچ زمانی بهتر به فشار استنفورد به محروم از شرکت های نفت و گاز.

"من می خواهم به خنده و گریه با بقیه کلاس 2020 به عنوان ما می دانیم این نقطه عطف (و یک پروفایل جدید تصویر با فارغ التحصیلی شال در اصلی چهار)!" Bishko نوشت.

COVID-19 اگر چه از نظر جسمی بی کلاس از سال 2020 به دور از پردیس به نظر نمی رسد به طور کامل مرطوب روح خود را.

"من خدا را شکر که کلاس '20 خواهد شد که این تجربه مشترک است که ممکن است ما را تشویق به ادامه برای رسیدن به هر یک از دیگر و اطمینان حاصل شود که این سه ماهه است نه" زمان از دست رفته "و این که هنوز در زمان ما فقط صرف متفاوت" کوروساوا گفت.

تماس با جینا Ruzekowicz در jruzekow 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب