تعیین مرز با صفحه نمایش در زوم دانشگاه

اگر شما مانند من هستید اکثر اوقات فراغت خود را با فعالیت های در حال احتمالا آنلاین. من فقط صحبت کردن در مورد ر

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

اگر شما مانند من هستید اکثر اوقات فراغت خود را با فعالیت های در حال احتمالا آنلاین. من فقط صحبت کردن در مورد رسانه های اجتماعی; من صحبت کردن در مورد "واقعی مولد" سرگرمی. برای مثال من نوشتن داستان های کوتاه برای کامپیوتر, دفترچه یادداشت. آن را کارآمد — من نوع سریع تر از من می نویسم. من بازی بازی های آنلاین با دوستان دبیرستان چون ما پراکنده در سراسر کشور و بازی های آنلاین اجازه دهید ما اتصال بدون نیاز به تمام پرواز بازگشت به خانه. هک من با تایپ این مقاله در Google Docs به این دلیل که روزانه فرایند ثبت آنلاین و آنلاین ارسال سریع و آسان است.

هیچ کدام از این استفاده می شود به یک مشکل است. در واقع داشتن اوقات فراغت من آنلاین ساخته شده حس — من نسبتا فرد درونگرا و پس از یک روز کامل از سخنرانی و یک در یکی از جلسات فراغت کامپیوتر هم یک راه عالی برای باد کردن. اما در حال حاضر که فاصله فیزیکی و کلاسهای آنلاین هنجار من شروع به درک که من نیاز به تجدید نظر سرگرمی های من. من استفاده می شود به صرف در اکثر پنج یا شش ساعت در هر روز بر روی کامپیوتر تقسیم بین تکالیف و سرگرمی.

در حال حاضر هر چند من صرف دو تا پنج ساعت در روز فقط در زوم کلاس. مشکل من در تنظیم meetups یک بار برگزار می شود در اطراف چرب جدول در, اتحادیه اروپا, مهاجرت به زوم; خوانش که من استفاده می شود برای چاپ در حال حاضر فایلهای Pdf بر روی بوم. هر روز هفته من ورود به سیستم در هر نقطه بین سه و هشت ساعت از زمان روی صفحه نمایش انجام فعالیت های مدرسه به تنهایی. اضافه بر روی صفحه نمایش فعالیت های اوقات فراغت و سپس اضافه کردن Facebook, Twitter و Netflix بکشد. آن سخت است نه به صرف بیش از هشت ساعت بر روی کامپیوتر من و بر خلاف قبل از من می تواند فقط به عنوان به راحتی وجود دارد توسط مولد بودن به عنوان binging "جامعه است."

هر چند هيات داوران از دقیقا چگونه مضر صفحه نمایش زمان است که من فکر می کنم اکثر مردم به طور مستقیم احساس به همان شیوه نسبت به زمان روی صفحه نمایش به عنوان آنها را به سمت بستنی: نه داشتن آن در همه داره ولی داشتن بیش از حد از آن نیز داره. آن را از نظر جسمی و ذهنی خسته کننده به نشستن در پشت یک صفحه نمایش برای ساعت است که خستگی را افزایش می دهد فوق العاده هنگامی که شما تماس های ویدئویی (با زوم کلاس). اما متاسفانه فیزیکی فاصله اقدامات باعث همه گیر باید به سوال نامیده می شود امکان تعدیل زمان روی صفحه نمایش.

در حال حاضر که ما نمی توانیم دیدار با دوستان ما چهره به چهره ما چاره ای اما برای حرکت ما hangouts آنلاین. در حال حاضر که ما نمی توانیم قرض فیزیکی کتاب از کتابخانه ما را انتخاب و اما به قرض گرفتن کتاب های الکترونیکی. اینترنت شده است یک برکت و رحمت در این بیماری همه گیر را قادر می سازد ما را به ادامه زندگی ما با یک شخص درجه از حالت عادی. اما آن را نیز لعنت چرا که در حال حاضر وجود دارد بی نهایت دلیل برای ما به افسار به یک صفحه نمایش. دور شدن از کامپیوتر خود را بدان معنی نیست فقط برش های رسانه های اجتماعی. به این معنی برش مدرسه خود را در زندگی و کار خود را و دوستان خود و سرگرمی های خود را.

در سن زوم دانشگاه هیچ راهی وجود دارد که ما می توانیم تعیین مرزهای ما با صفحه نمایش? هر چند شانس در برابر ما من فکر می کنم ممکن است. اولین گام این است که بپذیریم که زوم دانشگاه نیاز به تغییر است. به اعتبار خود را من فکر می کنم اساتید ما متوجه این دانشکده در حال گرفتن سوخته توسط زوم U آنجا که دانش آموزان هستند. اگر کلاس های ساخته شده به طور کامل آنلاین در سال آینده, من امیدوارم که کلاس های ما خواهد بود دوباره طراحی شده به طوری که آنها واقعا بهینه شده برای آموزش آنلاین و تقاضا بسیار کمتر از زمان روی صفحه نمایش از هر دو دانش آموزان و اساتید.

تا آن زمان هر چند ممکن است ما نیاز به شروع به بازسازی ما, سرگرمی, آیا این بدان معناست که در حال حرکت آنلاین و سرگرمی به دنیای واقعی و یا پیدا کردن سرگرمی های جدید به طور کامل. من شخصا برنامه ریزی نمی دهد تا به راحتی از نوشتن داستان بر روی کامپیوتر و یا انجام زوم تماس با دوستان من است. اما من شروع به تنظیم یک تایمر بر روی رسانه های اجتماعی استفاده کنید به طوری که من می توانید صفحه نمایش-رایگان سرگرمی. (اگر من بی توجه در Facebook به تازگی در حال حاضر شما می دانید چرا.) در اینجا چیزی است که من تا کنون پیدا کرده ام.

  1. در چند هفته گذشته من شده است یادگیری به طبخ غذاهای جدید است. به نظر من آشپزی ایده آل سرگرمی: آن را به شما می دهد چیزی را به کنترل بیش از (در یک زمان مفید است هنگامی که آن را آسان به احساس درماندگی); آن را تقریبا کاملا آفلاین (به جز خواندن دستور العمل); و شما می توانید غذا خوردن ، من یاد گرفتم به پخت چوب شور این ماه گذشته. من در حال حاضر در خانه با پدر و مادرم و آنها نیز به من آموخت که چگونه برای ایجاد پیاز سبز پنکیک. این آخر هفته من قصد دارم به سعی کنید به گسترش من مجموعه ای از دسر و یادگیری به پخت کوکی ها قند.
  2. ورزش فوق العاده reinvigorating. صحبت کردن برای خودم حتی تنبل بهره مندی از یک ساعت صرف خارج است. من شروع به رفتن در پیاده روی روزانه گردش محله و بهره گیری از درختان و گل در شکوفه. حتی زمانی که هوا نیست مطلوب گرفتن یک نفس از هوای تازه و نگاه کردن به چیزهایی که دورتر از دو پا از صورت خود را شارژ خواهد شد شما مانند هیچ چیز دیگری. (فقط به یاد داشته باشید برای اقامت شش فوت از هر کس دیگری و پوشیدن ماسک اگر شما می توانید.)
  3. اگر شما احساس نمی مانند اعمال تلاش فیزیکی و سپس خواندن کتاب, آیا کتاب مقاله یا کتاب روشن شدن یک جایگزین فوق العاده برای "خواندن" را Facebook خوراک. من به تازگی به پایان رسید خواندن دو کتاب غیرداستانی و من دستور داد چهار رمان از لیست به عنوان خوانده شده. من در بر داشت که در حالی که شما ممکن است بدانید که بسیاری از اخبار مقاله غیرداستانی تساوی به شما عمیق تر و توضیح می دهد که همه چیز را با مقدار بیشتر نکات دقیق وظریف. رمان در ضمن درگیر تخیل خیلی بیشتر وضوح از Netflix بکشد. علاوه بر این هنگامی که شما انجام می شود وجود دارد هیچ وسوسه برای باز کردن یک تب جدید و جستجو کردن آنچه که مردم دیگر فکر می کنم. شما از سمت چپ با فضای به جمع آوری احساسات خود را.

طنز این است که اگر شما در حال خواندن این, شما احتمالا انجام این کار بر روی صفحه نمایش. اما من شما را تشویق به پیدا کردن برخی از زمان به کامپیوتر خود را تلفن خود را خاموش کرده و سر را به جهان واقعی است. در یک زمان آشفته وقتی که هیچ چیز به نظر می رسد برخی دیگر در تعامل با جهان فیزیکی را نگه می دارد من عاقل. ممکن است ما نمی دانیم که آیا استنفورد را بازگشایی این سقوط اما من مطمئن شوید که به عنوان هک می دانیم که کسانی که کوکی ها در حال رفتن به خوشمزه. هر چند که نمی درمان اضطراب, آن کمک می کند تا بسیاری.

پست الکترونیکی افکار خود را به تیفانی زو کبوتر حامل در tzhu10 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب