هفت نفر تست مثبت برای COVID-19 در تالار برنامه بازداشت در Escambia County

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:42 AM EDT Jun 27, 2020فلوریدا Department of Juvenile Justice ر

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

فلوریدا Department of Juvenile Justice روز جمعه گزارش داد که هفت نفر تست مثبت برای COVID-19 در آن Escambia County تسهیلات.

سه جوانی و چهار کارکنان تایید شده اند به کروناویروس در Escambia پسران پایه.

اولین فرد کارکنان آزمایش مثبت در ژوئن 16 و روز چهارشنبه اول جوانان آزمایش مثبت با توجه به DJJ سخنگوی آماندا Slama.

تمام ملاقات به تسهیلات متوقف شده است و نمی خواهد در دسترس ساخته شده تا زمانی که دوباره به DJJ می تواند تایید وجود موارد مثبت COVID-19 در مرکز.

این Escambia پسران پایه یک DJJ مسکونی تعهد برنامه واقع در 640 رابرتز خیابان در پنساکولا.

"نوجوانان بازداشت است و بیشتر از کوتاه مدت قرار دادن که در آن مسکونی تعهد برنامه ها برای جوانان که از ظهر. آنها رفته اند قبل از دادگاه و دادگاه فرستاده اند و سپس به یک برنامه توانبخشی" Slama توضیح داد. "پس مسکونی برنامه در Escambia بیشتر از یک برنامه بلند مدت است که جوانان باید برای تکمیل قبل از آنها قادر به ترک و بازگشت به جامعه."

Coronavirus موارد افزایش می یابد: Escambia County خرد COVID رکورد جمعه با 155 نفر در یک روز

ماسک های مورد نیاز: Pensacola شهردار مسائل اضطراری سفارش نیاز به ماسک در محیط داخلی کسب و کار

سه نوجوانان که تست مثبت در پسران پایه منتقل شده اند به انزوا ماژول های شناخته شده به عنوان "تخصصی پزشکی انزوا mod" Slama گفت. "اگر جوانی است که تست مثبت آنها در وزارت دفاع جداگانه در داخل برنامه و آنها را ارسال به یک بیمارستان و یا هر چیزی شبیه به آن."

سه پسر هستند که با حضور به توسط متخصصان پزشکی استخدام DJJ.

اعضای هیات که تست مثبت در پسران پایه را نمی خواهد اجازه بازگشت به کار تا زمانی که آنها شده اند پزشکی پاک با یک حرفه ای پزشکی کارش با DJJ.

از بعد از ظهر جمعه Slama شد غافل از اینکه چگونه این ویروس برای اولین بار وارد Escambia County, تسهیلات, او گفت:. "در نهایت — که در آن من نمی دانم که من نمی دانم که تماس با ردیابی چیزی است که آنها انجام می دهند."

DJJ سیاست ایجاب میکند که امکانات آن' کارکنان اطلاع فلوریدا وزارت بهداشت به عنوان به زودی به عنوان کسی که در یک مرکز آزمون مثبت برای coronavirus Slama گفت.

پس از آن وزارت بهداشت و درمان پرسنل آغاز فرایند تماس با ردیابی برای شناسایی ویروس میزبان آورده است که این بیماری به جمعیت موجود.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن